Hier hetzelfde, net als gisteren. Eerst bewolkt en in de middag het zonnetje erbij en dan wordt het ook pas aangenaam. Ik kan me nog niet zo verheugen op volgende week mbt de voorspelde regen, maar nodig is het wel.
Hier was het vandaag tegen de 25 graden met zon en nu onweer en stromende regen. Vind het geluid van de regen wel weer even fijn, lang niet gehoord en denk goed voor de bomen en planten.
Het weerbericht verandert wel steeds. Eerst stond er alleen vandaag regen en nu de rest vd week ook weer. Nouja we zien het wel.
Westen droog, oosten droog. Midden: 1 grote streep blauw.
Zo te zien krijgen wij in de avond nog een beetje water. Vind het niet heel erg... Net de hele tuin mosvrij gemaakt dus het gras mag wel wat water hebben.
Roosje01
Geplaatst: 16-04-25 13:20
Heeft gisteren met periodes flink geplensd gelukkig geen onweer hier. Maar voor de tuin was het wel nodig, vandaag lijkt het mee te vallen. Zondag op maandag had het ook flink geplensd. Maandag nog in de zon gezeten in de tuin. Maar die is momenteel ver te zoeken.
Ik had 2 fotoshoots deze week. Beide keren zou het droog blijven. Beide keren was het een leugen.
Zertab
Geplaatst: 16-04-25 14:22
Hier ook alweer klaar met de regen hoor
Captain
Geplaatst: 17-04-25 18:13
Al weer drie dagen regen. Ben er al weer klaar mee. Vooral omdat ze steeds maar 1mm voorspellen en er vervolgens 10 valt. Hoe kunnen ze er zó naast zitten.
Huh hier valt reuze mee alleen dinsdag eigenlijk voor de rest af toe paar zielige 5min buien.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 17-04-25 18:59
Met bakken hier niet. Af en toe wat harder maar de meeste tijd zachte regen. Maar wel al enkele dagen dat die sliert van buienradar over ons heen blijft trekken. Dus ook de hele tijd regen.
Josien_
Geplaatst: 18-04-25 07:09
Ja hier ook. Door de regen naar werk, de hond uitlaten in de regen, verzopen katjes als paarden. Stop maar weer want overal liggen alweer plassen