Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Omdat het zorgen dat digitaal stemmen niet gehacked of anders misbruikt kan worden echt heel erg lastig is, en dat bij stemmen nogal grote impact heeft.Telpeva schreef:Vooral armoedig dat het nog steeds zo slecht is geregeld dat alles op papier moet. Waaaarom kan het niet digitaal???Ik vind het toch wel een heel sneu en armoedig beeld dat stembiljetten in kliko's verdwijnen. Kostte het teveel om een willekeurige andere box met een gat aan de bovenkant te vinden, dit ziet er toch niet uit en wat voor een signaal willen ze ermee geven, dit 'archief' is waar uw stem in verdwijnt?
saskiaojan schreef:Telpeva schreef:Ik heb live, de opvolger van hotmail. Allemaal spam over Bitcoin, gokken, black friday, dat je zogenaamd geld hebt gewonnen of een cadeaubon kan claimen. Ik doe die folder ook elke dag controleren voor geval er per ongeluk een nuttige email in terecht is gekomen, maar hier is geen doorkomen aan zo.
Edit,
Whoppa, weer 16 spam mails erbij
Hier ook idd, wel hotmail maar hetzelfde verhaal
Ineke2 schreef:Het gaat vandaag ietsje beter dwz heb geen koorts meer, maar blijf maar overgeven.
Moest een nieuw infuus, prikt ze eerst mis, dus nu in totaal al 4x geprikt, want bloedafname vanmorgen mocht niet via het infuus.
Toen hij er net zo’n 1,5 uur af was, was het heerlijk rustig. Nu begint alweer te zeuren, stom ding.
Ben enorm afgevallen gaat weer weken duren voor dat er weer aanzit.
@cer heel herkenbaar
Ineke2 schreef:Voedsel vergiftiging gaan ze nu vanuit. Degene die mee waren naar het restaurant hebben nergens last van. Dus ik heb gewoon pech.
Kaartje sturen mag wel hoor dat is lief.
Pb maar voor het adres.
Ze boden net serieus bitterballen en blokjes kaas aan![]()
Als ik er alleen al denk word ik alweer misselijk
Ineke2 schreef:Het gaat vandaag ietsje beter dwz heb geen koorts meer, maar blijf maar overgeven.
Moest een nieuw infuus, prikt ze eerst mis, dus nu in totaal al 4x geprikt, want bloedafname vanmorgen mocht niet via het infuus.
Toen hij er net zo’n 1,5 uur af was, was het heerlijk rustig. Nu begint alweer te zeuren, stom ding.
Ben enorm afgevallen gaat weer weken duren voor dat er weer aanzit.
@cer heel herkenbaar