Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:06

Elanor schreef:
Ik heb een pakketje nog niet opgehaald maar krijg een berichtje van de verkoper: ze heeft een foutje gemaakt en mijn pakketje verwisseld met een ander pakketje. Ik mag het retour sturen, zij betaalt de kosten en zal dan alsnog het goede pakketje naar mij sturen. Kan gebeuren en verder helemaal prima zo.

Maar: kan ik dit nu in één keer regelen? Ik woon in het buitengebied en het is best een eindje fietsen naar het pakketpunt namelijk Zij stuurt: "Als jij een foutmelding aanmaakt bij het ophalen, dan zet ik hem op retourneren en betaal ik die verzendkosten natuurlijk."

Moet ik hem dan eerst ophalen, fout melden, thuis label printen en dan opnieuw naar het dorp om terug te zenden? Of kan ik op de een of andere manier nu al met een retourlabel naar de winkel? Door bijvoorbeeld aan te klikken dat ik het pakket al heb opgehaald (wat dus nog niet zo is) en dan meteen 'ik heb een probleem' aan te klikken? Dit gaat me meteen boven m'n pet. :D

Gewoon niet ophalen, dan gaat het automatisch retour, toch?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:32

Elanor schreef:
Ik heb een pakketje nog niet opgehaald maar krijg een berichtje van de verkoper: ze heeft een foutje gemaakt en mijn pakketje verwisseld met een ander pakketje. Ik mag het retour sturen, zij betaalt de kosten en zal dan alsnog het goede pakketje naar mij sturen. Kan gebeuren en verder helemaal prima zo.

Maar: kan ik dit nu in één keer regelen? Ik woon in het buitengebied en het is best een eindje fietsen naar het pakketpunt namelijk Zij stuurt: "Als jij een foutmelding aanmaakt bij het ophalen, dan zet ik hem op retourneren en betaal ik die verzendkosten natuurlijk."

Moet ik hem dan eerst ophalen, fout melden, thuis label printen en dan opnieuw naar het dorp om terug te zenden? Of kan ik op de een of andere manier nu al met een retourlabel naar de winkel? Door bijvoorbeeld aan te klikken dat ik het pakket al heb opgehaald (wat dus nog niet zo is) en dan meteen 'ik heb een probleem' aan te klikken? Dit gaat me meteen boven m'n pet. :D

Je kan het ook niet ophalen en dan wordt het vanzelf retour gestuurd. Krijg jij je geld terug en zij haar pakketje .
Kan ze het opnieuw online zetten en kan jij het opnieuw kopen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:33

PSvanLot schreef:
tita schreef:
https://www.vinted.nl/items/2456144321- ... escrizione

Deze vintie brengt mij in de ochtend een smile op mijn gezicht ….. haar items zijn echt te duur maar is hilarisch ik weet niet wat ik moet geloven
Zo verkoop ze kleding maat 6 jaar waar ze zich zelf in heeft gestopt

Item wat ze aan heeft gaat over de schoenen 1900€ dus laat je niet verleiden van badpak :+

https://www.vinted.nl/items/3210468172- ... escrizione Ik vroeg me echt af wat ze hier verkocht whaha

https://www.vinted.nl/items/2748654985-bambola-lalaloopsy-foto-a-luce-naturalescorrere-le-foto

Ik vind vooral deze bijzonder.

HorsePassion

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:35

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:43

Hahaha wat is dat? :')
Gelukkig wel een natuurlijke beauty. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:02

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:05

Niet tof om commentaar te geven op andermans voorkomen. Sneu eigenlijk :)

Een temmetje is hier wel op z’n plaats.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:10

Ik vraag me wel af of haar foto' s niet bewerkt zijn? Haar fysieke voorkomen doet me echt twijfelen of haar taille niet versmald is, benen verlengd? Zou dat kunnen? Anders heel voordelige fotohoek, complimenten iig voor de originele insteek van het account. Het is heerlijk over the top.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:14

Ja, alles is bewerkt, het is fysiek onmogelijk om zulke lange benen te hebben.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:28

Urbanus schreef:
HorsePassion schreef:

Ik vind haar account echt grappig, maar zullen we het volwassen houden?

Jeetje zeg. Jij reageert pas echt kinderachtig. Ik ben niet degene die haar Vintedcaccount hier op Bokt heeft gekwakt en ik ben ook zeker niet de eerste en enige met een reactie.
Ik verwijs met mijn reactie naar iets wat al eerder in de media is geweest en een verbrande kroket is meer een verwijzing naar een karikatuur dan een snack.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je hierover zou vallen. Je maakt het veel groter dan het is.
En nu weer Doooooooooooor *\%/*

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:30

Als je je zo intens aangesproken voelt zit er misschien een kern van waarheid in? :')
Echt aardig is het niet om iemand een verbrande kroket te noemen en volgens mij is Urbanus haar reactie heel netjes.

Ik heb 2 nieuwe Marie Jo BHs gekocht, morgen ophalen. Voor 3 en 5 euro :7

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:33

Pantykous schreef:
Als je je zo intens aangesproken voelt zit er misschien een kern van waarheid in? :')
Echt aardig is het niet om iemand een verbrande kroket te noemen en volgens mij is Urbanus haar reactie heel netjes.

Sorry maar ik begrijp even niet wat je bedoelt te zeggen met de kern van waarheid :? .
Ik voel mij niet intens aangesproken hoor maar volgens mij mag ik toch reageren als iemand zegt dat ik onvolwassen reageer?
No hard feelings hoor.
Fijne dag nog +:)+

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:35

Pantykous schreef:

Dat is ook een van mijn beste aankopen. In de winkel zijn te haast niet te betalen. Tweedehands zal ik ze zelf niet kopen maar ik heb ook al 3 nieuwe gekocht op Vinted. Ben er ook erg blij mee :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:37

HorsePassion schreef:
Jeetje zeg. Jij reageert pas echt kinderachtig. Ik ben niet degene die haar Vintedcaccount hier op Bokt heeft gekwakt en ik ben ook zeker niet de eerste en enige met een reactie.
Ik verwijs met mijn reactie naar iets wat al eerder in de media is geweest en een verbrande kroket is meer een verwijzing naar een karikatuur dan een snack.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je hierover zou vallen. Je maakt het veel groter dan het is.
En nu weer Doooooooooooor *\%/*

Meid, chilllll. Je hoeft niet boos te worden.
Pantykous schreef:

Pics or it didn't happen.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:44

Urbanus schreef:

Ik ben niet boos hoor. :*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:47

HorsePassion schreef:
Urbanus schreef:

Ik ben niet boos hoor. :*

Maar ook ik heb een gefrustreerde dm gekregen van je.

Behandel anderen zoals jij ook behandeld wil worden. :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:50

Ik ben zo los aan het gaan op babykleding voor mijn dochtertje (2,5 maand). Mensen nog tips voor leuke merken? :))

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:51

eenitraM schreef:
Maar ook ik heb een gefrustreerde dm gekregen van je.

:?
Ik weet niet waar je het over hebt maar laten we het gezellig houden en weer over onze Vinted koopjes hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 12:52

Sky schreef:
Ik ben zo los aan het gaan op babykleding voor mijn dochtertje (2,5 maand). Mensen nog tips voor leuke merken? :))

Ja!

1+ in the family, Konges Slojd, Maed for mini, Mini Rodini, Stella McCartney.

Ik gooi er zo ook nog wat babykleding op denk ik.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:09

Iemand nog tips voor leuke dameskledingmerken? Ik weet niet zo goed waar ik specifiek op moet zoeken. Ik hou van basic/sportieve kleding maar wel met een leuke twist, truitjes met aparte halslijn, leuke pofmouw, glitterdraadje, leuke (gebreide) textuur in de stof, mooie jumpsuits, losvallende broeken bijvoorbeeld.

Ik weet niet zo goed wat dan leuke merken zijn, ik ben een beetje klaar met Only en de Bershka's enzo. Heb onlangs al wel een paar leuke dingen gescoord, maar dat was dan meer toeval denk ik, als ik dan verder zoek op het merk dan vind ik het weer net niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:11

WowAmigo schreef:
Iemand nog tips voor leuke dameskledingmerken? Ik weet niet zo goed waar ik specifiek op moet zoeken. Ik hou van basic/sportieve kleding maar wel met een leuke twist, truitjes met aparte halslijn, leuke pofmouw, glitterdraadje, leuke (gebreide) textuur in de stof, mooie jumpsuits, losvallende broeken bijvoorbeeld.

Ik weet niet zo goed wat dan leuke merken zijn, ik ben een beetje klaar met Only en de Bershka's enzo. Heb onlangs al wel een paar leuke dingen gescoord, maar dat was dan meer toeval denk ik, als ik dan verder zoek op het merk dan vind ik het weer net niet.

Summum misschien?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:22

Urbanus schreef:
Ja, alles is bewerkt, het is fysiek onmogelijk om zulke lange benen te hebben.

Ik zat ook te twijfelen of het bewerkt is, maar aan de 'geblurde' gezichten te zien is het toch niet iemand die verstand heeft van fotobewerking, en in de achtergrond bij de benen is verder weinig/niks te zien van fotobewerking, dus het is óf een heel erg goede photoshopper óf de foto's zijn gewoon van een heel gunstige hoek met een groothoeklens gemaakt waardoor het beeld vertekent in combinatie met gewoon heel smalle, lange benen. Ik denk dat laatste.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:31

WowAmigo schreef:

Drykorn, Desoto, Jane Lushka, Summum, Fifth House..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:33

Die benen zijn bijzonder lang lijkt me zowat pijnlijk

Ik heb haar account gevonden omdat ik iets specifieks zocht nu is dit heel specifiek

Maar ze heeft best veel recensies dus ze doet het goed

Leuke merken
Fabienne chapot, king louie, tante Betsy, msch copenhagen, geisha, summum iid heel goedkoop op Vinted

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 13:36

Jaaaa thanks! Ff snel de websites gecheckt, vooral Summum vind ik helemaal top! *\o/* _/-\o_