Elanor schreef:Ik heb een pakketje nog niet opgehaald maar krijg een berichtje van de verkoper: ze heeft een foutje gemaakt en mijn pakketje verwisseld met een ander pakketje. Ik mag het retour sturen, zij betaalt de kosten en zal dan alsnog het goede pakketje naar mij sturen. Kan gebeuren en verder helemaal prima zo.
Maar: kan ik dit nu in één keer regelen? Ik woon in het buitengebied en het is best een eindje fietsen naar het pakketpunt namelijk Zij stuurt: "Als jij een foutmelding aanmaakt bij het ophalen, dan zet ik hem op retourneren en betaal ik die verzendkosten natuurlijk."
Moet ik hem dan eerst ophalen, fout melden, thuis label printen en dan opnieuw naar het dorp om terug te zenden? Of kan ik op de een of andere manier nu al met een retourlabel naar de winkel? Door bijvoorbeeld aan te klikken dat ik het pakket al heb opgehaald (wat dus nog niet zo is) en dan meteen 'ik heb een probleem' aan te klikken? Dit gaat me meteen boven m'n pet.
Gewoon niet ophalen, dan gaat het automatisch retour, toch?