Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Hutcherson schreef:Ik krijg weer spam van hoge KP maar zit vrij zuidelijk en niemand plaatst iets recents... Moet ik de kou in of niet
xxxmh schreef:NadjaNadja schreef:Het is niet vaak zo, maar momenteel ben ik vanuit Zweden jaloers op jullie noorderlicht. De aurora-app geeft hier 95% kans aan, maar het zit potdicht met wolken![]()
Geniet ervan allemaal!
Ik ook vanuit Finland heel erg jaloers.. deze reis naar lapland geboekt ook om noorderlicht te zien en ga precies in de week als het ook in nederland te zien is. Al hebben we het al 2 avonden gezien en ben hier tot zondagochtend.
mvdende schreef:xxxmh schreef:
Ik ook vanuit Finland heel erg jaloers.. deze reis naar lapland geboekt ook om noorderlicht te zien en ga precies in de week als het ook in nederland te zien is. Al hebben we het al 2 avonden gezien en ben hier tot zondagochtend.
Ik óók jaloers.... maandag onderweg naar Lapland en zeer zwaar bewolkt, dus niets gezien. Nu in Lapland, maar geen noorderlicht meer...

callippo schreef:Ohh nooo, zo jammer als je net in deze week in 'Noorderlicht country' zit en dan is het daar niet zichtbaar vanwege de wolken.
Ben je daar speciaal voor het noorderlicht heen, xxmh?
Dankjewel voor degenen die mijn foto hebben getipt voor uitgelicht. Het is een leuk kunstzinnig rijtje geworden zo

xxxmh schreef:Deels ben ik wel heen voor het noorderlicht maar ook de andere activiteiten die je hier doet. Morgen laatste dag en paardrijden. Maar vanavond toen we een hike hebben gedaan en op de terug weg getrakteerd boven op de berg in het donker op het noorderlicht. Was goed te zien met blote oog en hebben het zien dansen. Zo gaaf.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]