Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Keizerinnnn schreef:Bedrijf heeft het goed opgelost en hebben alles nieuw gekregen en extra doosje van de dola's.
Maar nu hebben we zoveel dubia's dat ik denk komende jaar niet meer hoef te bestellen
Kweekje opzetten, dan hoef je helemaal niet meer te bestellen![]()
Ik heb 0,0 energie, zo irritant
Berdien schreef:Afspraak voor longfunctie wordt al ingepland![]()
Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.
Shenavallie schreef:Berdien schreef:Afspraak voor longfunctie wordt al ingepland![]()
Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.
Als je die hebt gehad, dan vallen alle andere prikken en onderzoeken in het niets. ik ben er zelfs redelijk door van mijn prikangst af gekomen. Wat een köt onderzoek is dat. Is jouw pols ook helemaal blauw van het gepiel en gekloot om de slagader te pakken?
paddington schreef:Bij mijn infuus laatst moest hij ook 2 keer prikken en in mijn linker hand lukte het wel.
Maar de meeste infussen gaan bij mij aan de bovenkant van mijn onderarm maar daar wou die niets van weten.
Bij bloed prikken zeg ik altijd kijk maar waar de littekens zitten
Shenavallie schreef:paddington schreef:Bij mijn infuus laatst moest hij ook 2 keer prikken en in mijn linker hand lukte het wel.
Maar de meeste infussen gaan bij mij aan de bovenkant van mijn onderarm maar daar wou die niets van weten.
Bij bloed prikken zeg ik altijd kijk maar waar de littekens zitten
Ik heb ook liever dat ze de bovenkant van mijn arm pakken, maar dat doen ze pas als het echt niet anders kan, helaas. Mijn linkerarm prikt wel veel makkelijker dan rechts, ben ik inmiddels achter. Ik geef ook steevast een compliment aan degenen die goed prikken, want er zitten er ook een paar tussen die in een slachthuis denken te werken (en dan moet ik heel, heel hard aan het bloedgasinfuus denken om te beseffen dat het lang niet zo erg is als dat, zodat ik niet weer bang voor prikken word...).
Alja schreef:_San87_ schreef:Mijn ergernis. Ik ben al jaren bloeddonor, sinds kort is de afnamelocatie is nog maar 2 dagen per week open, waarvan 1 avond. En raad eens welke optie nooit beschikbaar is.
Dan stimuleren ze het wel echt zeg