Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:04

De hoeveelheid achterlijke mensen op deze wereld. Man man man en sommigen planten zich nog voort ook. Moet zo nog met de trein en ben geneigd om de auto te pakken zodat ik geen mensen tegen kom. :=

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:15

Dat het volgens mijn app 3,5 graad boven 0 is en alles een ijsbaan blijft >;) Ik moet nog boodschappen doen maar durf nu echt niet te lopen op de stoep (ben zwanger en wil écht niet op mn plaat gaan)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:19

Rijles gaat niet door... snap het wel er is echt een koude wind en ik gok dat de bak ook nog keihard is.

Pony zal wel blij zijn :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:36

black_kelpie schreef:
Keizerinnnn schreef:
Bedrijf heeft het goed opgelost en hebben alles nieuw gekregen en extra doosje van de dola's.
Maar nu hebben we zoveel dubia's dat ik denk komende jaar niet meer hoef te bestellen :')

Kweekje opzetten, dan hoef je helemaal niet meer te bestellen :D

Ik heb 0,0 energie, zo irritant :O

Jaa dat was sowieso het plan! Dus we hadden er al heel veel gekregen en daardoor nu dubbel :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:13

Alvast pre-boodschappen gedaan voor kerst; vlees en vis en dergelijke..
Auww voor mijn portemonnee #) Niet te doen zo duur allemaal.
En ben dus niet eens compleet, alle verse ingrediënten moeten nog gekocht worden volgende week :list:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:57

Berdien schreef:
Afspraak voor longfunctie wordt al ingepland :j

Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.

Als je die hebt gehad, dan vallen alle andere prikken en onderzoeken in het niets. ik ben er zelfs redelijk door van mijn prikangst af gekomen. Wat een köt onderzoek is dat. Is jouw pols ook helemaal blauw van het gepiel en gekloot om de slagader te pakken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:58

Mijn nieuwe jurk, die ik gisteren voor het eerst aan had, is kapot ;(.

Heb al contact opgenomen met de verkoper, maar toch, I am saaaad ;(.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 17:11

Bleek bij ondergebit een randje te lang te zijn. En doet nu ook gelijk minder pijn, want dat randje drukte ook op een spier in mijn mond.

Nu verzinnen hoe ik mijn soep gaat eten. Denk door de blender en dan kleine beetje opwarmen.

Kan weer normaal drinken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 17:16

Ik heb een dremel en haalde zelf zo’n randje weg, had geen zin om steeds naar de tandtechicus te gaan :')
Zij doen precies hetzelfde en helemaal als je weet waar het zit.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 17:20

Mijn hond.
Ik ga op de bank zitten met een kop thee.
Madam plant haar kont op mijn schoot en dreigt zich achterover te laten vallen zodat ik haar dan op haar buik kan aaien(ja... Ze smijt zich echt achterover en je moet haar maar opvangen.. ).

Dus ik heb net mijn mond verbrand aan de thee....
Die was nog te heet om te drinken maar jiske wou knuffelen -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 17:50

Nou ik wist het niet. Het is dat hij het zei. Heb de ballen verstand ervan ook.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:10

Shenavallie schreef:
Berdien schreef:
Afspraak voor longfunctie wordt al ingepland :j

Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.

Als je die hebt gehad, dan vallen alle andere prikken en onderzoeken in het niets. ik ben er zelfs redelijk door van mijn prikangst af gekomen. Wat een köt onderzoek is dat. Is jouw pols ook helemaal blauw van het gepiel en gekloot om de slagader te pakken?

Zo maar echt. Ik ben al heel wat geprikt, ook bloeddonor geweest maar deze prikken? Goooooodsamme. Rechterpols (waar 2x geprikt is #) ) wordt aardig blauw ja.

Huisarts belde net nog hoe het ging. Aangezien mijn Hb op 6.5 zit moet daar ook wat aan gebeuren := Gaat lekker zo.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:36

Bij mijn infuus laatst moest hij ook 2 keer prikken en in mijn linker hand lukte het wel.

Maar de meeste infussen gaan bij mij aan de bovenkant van mijn onderarm maar daar wou die niets van weten.

Bij bloed prikken zeg ik altijd kijk maar waar de littekens zitten :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:43

Marcella schreef:
Nou ik wist het niet. Het is dat hij het zei. Heb de ballen verstand ervan ook.

Snap ik hoor, ik zag het toen en dacht van Hé dat kan ik zelf ook wel :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:47

paddington schreef:
Bij mijn infuus laatst moest hij ook 2 keer prikken en in mijn linker hand lukte het wel.

Maar de meeste infussen gaan bij mij aan de bovenkant van mijn onderarm maar daar wou die niets van weten.

Ik heb ook liever dat ze de bovenkant van mijn arm pakken, maar dat doen ze pas als het echt niet anders kan, helaas. Mijn linkerarm prikt wel veel makkelijker dan rechts, ben ik inmiddels achter. Ik geef ook steevast een compliment aan degenen die goed prikken, want er zitten er ook een paar tussen die in een slachthuis denken te werken (en dan moet ik heel, heel hard aan het bloedgasinfuus denken om te beseffen dat het lang niet zo erg is als dat, zodat ik niet weer bang voor prikken word... :o ).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:51

Acteurs die zich compleet laten verbouwen en dan weer een film zien en denken: "IS DAT XYZ???"

Ook bij vrijwel niemand is het een verbetering en het is zo overduidelijk.

Pls stop.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:56

Shenavallie schreef:
paddington schreef:

Ik heb ook liever dat ze de bovenkant van mijn arm pakken, maar dat doen ze pas als het echt niet anders kan, helaas. Mijn linkerarm prikt wel veel makkelijker dan rechts, ben ik inmiddels achter. Ik geef ook steevast een compliment aan degenen die goed prikken, want er zitten er ook een paar tussen die in een slachthuis denken te werken (en dan moet ik heel, heel hard aan het bloedgasinfuus denken om te beseffen dat het lang niet zo erg is als dat, zodat ik niet weer bang voor prikken word... :o ).

Ik heb eens een leerling bloedprikken gehad en nadat ze rechts het verprutst had en wat gewoon pijn deed.
Heb ik gevraagt of de begeleidster mij kon gaan prikken.

Heel zuur voor de leerling maar ik zie liever mijn bloed in de buisjes dan er niets in komt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:08

Als bij mij een infuus moet komen vraag ik nu ook standaard of diegene die dat komt doen, goed kan prikken. Ik ben moeilijk te prikken en ben er echt klaar mee om eerst lek geprikt te worden voor hij zit :o
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 16-12-22 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:09

De fysio heeft mij gisteren zodanig gekraakt (rug, schouders, nek etc.) dat ik nu niet meer normaal kan functioneren joh. := Wilde eigenlijk sporten maar dat laat ik maar even voor wat het is.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 19:45

De schaatsbaan hier in de straat die vroeger "stoep" heette.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:00

Ik heb vaak in het ziekenhuis gelegen, had dan voor drie weken een infuus en liet die altijd in de grote ader aan de onderkant van mijn onderarm zetten.
Ik wist dan zeker dat hij gewoon kon blijven zitten maar er was er maar eentje op de afdeling die dat deed en daar wachtte ik dan gewoon op, werd al genoeg geprikt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:32

Mijn ergernis. Ik ben al jaren bloeddonor, sinds kort is de afnamelocatie is nog maar 2 dagen per week open, waarvan 1 avond. En raad eens welke optie nooit beschikbaar is :\.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:34

_San87_ schreef:
Mijn ergernis. Ik ben al jaren bloeddonor, sinds kort is de afnamelocatie is nog maar 2 dagen per week open, waarvan 1 avond. En raad eens welke optie nooit beschikbaar is :.

Dan stimuleren ze het wel echt zeg :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:36

Alja schreef:
_San87_ schreef:
Mijn ergernis. Ik ben al jaren bloeddonor, sinds kort is de afnamelocatie is nog maar 2 dagen per week open, waarvan 1 avond. En raad eens welke optie nooit beschikbaar is :.

Dan stimuleren ze het wel echt zeg :(

Mja, je krijgt een mail om een afspraak te maken tussen datum x en datum y. Dus ik klik die link aan, de enige optie die nog mogelijk was is vrijdag half vier. Ja, dan werk ik :').

Ik wil graag doneren, maar ik ga er geen vrij voor vragen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:39

Zonde zoiets
Zulke vrijwilligers moet je juist koesteren