Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Morganlefay schreef:
Als er nou iets niet te vertrouwen is is het trustpilot... Die plaatsen positieve reviews onmiddellijk, maar negatieve alleen na overleg met het bedrijf
Vjestagirl schreef:Morganlefay schreef:
Als er nou iets niet te vertrouwen is is het trustpilot... Die plaatsen positieve reviews onmiddellijk, maar negatieve alleen na overleg met het bedrijf
_Nadia_ schreef:Ik zou ook echt geen levende dieren net voor kerst verzenden nee. De kans dat er vertragingen zijn is nou eenmaal groot zo net voor de kerstdagen en dan liggen ze inderdaad tijdens de kerst op t sorteercentrum. Lijkt me niet bevorderlijk voor hun toestand.
Dat jij ziek was kan zij natuurlijk niets aan doen. Als je vriendin wel verzendt waarom koop je dan niet bij haar?
fjordjes schreef:Garnalen via marktplaats gekocht, worden per post verstuurd (dit mag gewoon en gebeurt vaker). Gevraagd of ze deze week verstuurd konden worden want vorige week was ik ziek. Verkoper had het druk met verhuizen maar het zou er uiterlijk donderdag zijn.
Stuurt de verkoper gisteren een bericht met dat het druk zou zijn bij postnl en ze anders lang zouden liggen bij het sorteer bedrijf en ze daarom na de kerst wil versturen. Maar ik lees juist dat ze extra mensen hebben aangenomen zodat iedereen op tijd z'n pakket heeft. Ook m'n vriendin die een winkel heeft verstuurd gewoon de garnalen deze week, als ze zou verwachten dat het niet kon ivm drukte zou ze het niet doen.
Dus ik heb gezegd verstuur ze nou maar deze week maar niks geen antwoord, nog niet eens gelezen. Dus nu baal ik heel erg dat ze nog niet zijn verstuurd want ik moest al langer wachten omdat ik ziek was.
Nu komt het mij over als een smoes van ik heb het druk kan ze deze week niet versturen.
Ik heb al eerder garnalen bij deze gekocht via marktplaats en toen was alles wel goed gegaan.