Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:46

[***] schreef:
Familie tokkie heeft de gemeenschappelijke voordeur weer gesloopt. Staat weer wijd open. Hierover heb ik de woningbouw maandag gemaild, woensdag en nu net weer. Ze kiezen ervoor om het te negeren. Ondertussen komen er regelmatig ongewenste onbekende personen in het trappenhuis. Mijn slot is beschadigd.
Hoe moet ik me hier in godsnaam ooit nog veilig voelen? Ik dacht dat het genoeg was dat de dader in mijn rechtszaak per ongeluk mijn adres had gekregen maar blijkbaar is dat niet genoeg -:(-

Huurcommissie schrijven? Wijkagent inschakelen?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:49

Allemaal al betrokken maar er gebeurt niks -:(-
Ik wil verhuizen naar een andere stad maar kom er tot nu toe niet tussen. Ik blijf proberen in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:51

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:
Familie tokkie heeft de gemeenschappelijke voordeur weer gesloopt. Staat weer wijd open. Hierover heb ik de woningbouw maandag gemaild, woensdag en nu net weer. Ze kiezen ervoor om het te negeren. Ondertussen komen er regelmatig ongewenste onbekende personen in het trappenhuis. Mijn slot is beschadigd.
Hoe moet ik me hier in godsnaam ooit nog veilig voelen? Ik dacht dat het genoeg was dat de dader in mijn rechtszaak per ongeluk mijn adres had gekregen maar blijkbaar is dat niet genoeg -:(-

Wat ontzettend slecht dat de dader je adres heeft gekregen al is het per ongeluk wat een belachelijk iets!

ik snap dat je je helemaal niet veilig voelt.

Niet gewoon mijn adres zelfs, ik heb een geheim adres. Voordat een overheidsinstantie iets doet met mijn adres krijgen ze een melding in beeld dat mijn adres niet gedeeld mag worden. Één of andere kneus bij het gerechtshof heeft die melding genegeerd.
De dader heeft er niet eens om gevraagd, hij heeft het zo cadeau gekregen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 16:22

:(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:08

Dat ik een hond in huis zo mis.

xelodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 17:57

Ik ben net gaan samenwonen met mijn vriend en slaap nu al weken slecht op de matras die we hebben. Hadden we eindelijk afgesproken om een matras te kopen (en één uitgezocht) vind hij de bezorgkosten te duur (49eu). Nu wil hij de matras zelf gaan ophalen voor 3eu maar wij hebben zo'n kleine auto dat dat ding er niet in past. Hij mag dan wel 1 meter uitsteken maar we hebben ook geen banden/touwen om het mee vast te maken. Waarschijnlijk kunnen we die matras pas over een paar weken ophalen omdat we op het moment geen tijd hebben voor het ophalen/spanbanden te kopen... Nu probeer ik even mijn geduld te bewaren om het later nog eens goed te overleggen |o #tijdvooryoga?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 18:04

Ikea matras als ik zo de bezorgkosten zie? Die zitten opgerold en kun je dus makkelijk over de bijrijdersstoel naar voren steken. Kan de auto vaak gewoon dicht :)

xelodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:07

xPabloBokt schreef:
Ikea matras als ik zo de bezorgkosten zie? Die zitten opgerold en kun je dus makkelijk over de bijrijdersstoel naar voren steken. Kan de auto vaak gewoon dicht :)

Ook in een toyota yaris uit 2003? := zou echt ideaal zijn.. voor mijn gevoel is dat zo'n klein bakkie dat dat gewoon onmogelijk is

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:11

xelodi schreef:
xPabloBokt schreef:

Ook in een toyota yaris uit 2003? := zou echt ideaal zijn.. voor mijn gevoel is dat zo'n klein bakkie dat dat gewoon onmogelijk is

Ons is het gelukt in een Aygo.

xelodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:13

_San87_ schreef:
xelodi schreef:

Hmm dan is het misschien toch niet zo dramatisch als ik dacht haha, dank! We komen er wel uit denk ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:20

xelodi schreef:
_San87_ schreef:

Hmm dan is het misschien toch niet zo dramatisch als ik dacht haha, dank! We komen er wel uit denk ik.

Wij hebben de achterbank naar beneden geklapt en de passagierstoel helemaal naar voren. Toen paste het.

Moet je wel alleen rijden :P.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 18:56

Dat ik alles weer dicht kan doen in huis omdat ze ergens in de buurt weer fikkie aan het stoken zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 19:10

Als je ziet wat mijn dochter vervoerd heeft in haar Fiat Ceicento moet dat echt lukken :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 19:15

Zolang je iets wilt past alles in een auto :') Ik blijf mij soms verbazen hoeveel er in mijn fiat Fiesta past.

In ieder geval 2 mountainbikes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:29

Zebrastreep schreef:
Zolang je iets wilt past alles in een auto :') Ik blijf mij soms verbazen hoeveel er in mijn fiat Fiesta past.

In ieder geval 2 mountainbikes
Heb je nou een Ford of een Fiat? :))

xelodi schreef:
xPabloBokt schreef:

Het zal je verbazen hoeveel er in een auto past als je het een beetje slim aanpakt. :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:32

xelodi schreef:
xPabloBokt schreef:

Hier paste een 160x200cm opgerold ikea matras in een Ford KA uit 2001 :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:49

Dat mijn nieuwe droombaan behoorlijk tegen valt..
Dat mijn kamer enorm gehorig is, kan van mijn buurman alles horen wat hij aan de telefoon zegt. En hij is nu nog iets aan het verbouwen, je kan wel raden hoe goed ik dat kan horen.
Dat ik enorm heimwee heb gekregen (ben over 10 dagen weer thuis, dan kriebelt het ook gewoon om weer m'n lieve hond te knuffelen <3 )
Dat ik ben gaan tinderen om bovenstaande te vergeten maar dat flink tegen valt in Zuid Afrika als je niet op zwarte valt :')

Oh en zware loadshedding al een week lang. Dan ligt de stroom eruit voor 2 uur, nu 3x per dag telkens rond mijn pauze tijden :=
En m'n Nederlands is verrot. Dit typen koste me echt moeite om een beetje degelijke zinnen te maken haha

*Klaagmodus uit * ik ga even buiten zitten en wachten tot de leeuwen weer brullen :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:54

Even klagen, vorige week had ik een afspraak staan omdat ik voorhoofdsholteontsteking heb maar al 2 dagen weinig/geen last dus afspraak maar afgebeld. Sinds vrijdagmiddag weer last gekregen en nu vreselijke pijn boven m'n oog, het is ook opgezet. Al sterke pijnstiller gepakt maar helpt niet. Heb het gevoel dat het uit elkaar barst... Morgen maar opnieuw afspraak maken maar ik hoop dat ik er mee kan slapen vanavond.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:04

Baby alweer verkouden zo zielig -O- was net beter..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:06

[/quote]Heb je nou een Ford of een Fiat? :))

xelodi schreef:
xPabloBokt schreef:

Het zal je verbazen hoeveel er in een auto past als je het een beetje slim aanpakt. :+[/quote]

Goedemorgen :') een Ford natuurlijk :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:17

Dat morgen die takke trekkers de weg weer op gaan. Bloedirritant. Ik moest echt naar m'n werk en dat kan ik nu mooi vergeten. ^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 21:21

Beste vriendin die alweer over een afspraak van ons heen plant, dit keer met werk.

Ik begin het nu wel beu te worden.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:48

ingedebruijn schreef:
Dat morgen die takke trekkers de weg weer op gaan. Bloedirritant. Ik moest echt naar m'n werk en dat kan ik nu mooi vergeten. ^)

Oh kak, ik moet richting Apeldoorn.
Welke wegen gaan ze over?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:53

Wat ik heb gehoord willen ze zoveel mogelijk blokkeren :(
Ik snap hun punt, maar ik denk niet dat heel Nederland hinderen de oplossing is