Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wyb_ster schreef:Wat een heerlijk topic is dit
Mijn biecht: dat ik gisteren expres een uur eerder naar kantoor ben gegaan om even te genieten van het gevoel "home alone" te zijn om vervolgens een uur eerder naar huis te kunnen om in de zon te gaan zitten met een glas wijn, maar mijn collega's dachten dat ik nog een andere afspraak had
yvje86 schreef:Wyb_ster schreef:Wat een heerlijk topic is dit
Mijn biecht: dat ik gisteren expres een uur eerder naar kantoor ben gegaan om even te genieten van het gevoel "home alone" te zijn om vervolgens een uur eerder naar huis te kunnen om in de zon te gaan zitten met een glas wijn, maar mijn collega's dachten dat ik nog een andere afspraak had
Dit doe ik iedere dag.
Ik begin iedere dag 2 uur eerder dan mijn collega's om zo in de middag optijd vrij te zijn.
Valerie93 schreef:Toch nog een update! Zijw eet zich totaal geen houding te geven in mijn buurt. Ik zei al dat ze naast me op de bank mocht zittentoen werd ze knalrood.
Jolien87 schreef:Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas.
c_alsemgeest schreef:Jolien87 schreef:Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas.
Je kan vaak vinden op internet wat de max lengte en gewicht van een bepaalde baan is, of even bellen vooraf.
Dan weet je het al en hoef je niet in de rij terug gestuurd te worden.
Hebben wij ook voor een collega gedaan toen der tijd die dit lastig vond.
Jolien87 schreef:Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas.
tita schreef:Jolien87 schreef:Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas.
Dat kan hooguit 1 attractie zijn
De baron heeft in het midden, paar stoeltje voor hele zware mensen deze zijn groter.
Enig waarbij als zwaar persoon het naar kan ervaren is Max en moritz maar moet je echt extreem obese hebben
Valerie93 schreef:Hij is 35. Ik 29. Ik zou zelf ook niet blij zijn maar zou er wel altijd eerlijk over zijn richting mijn ex, als ik met iemand date/relatie heb. (Wat ik in mijn geval wel heb gedaan).
Zei net tegen mijn ex; van ik weet er vanaf dus wees gewoon eerlijk dat jullie daten of iets hebben.
Nee ze hebben niets en spreken alleen maar af... yeahhh sure maargoed. Hun pakkie aan