Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:03

Oehh I love it!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:05

Gok alleen geen verdere updates. Hun zijn buiten en ik moet echt serieus gaan leren ;(

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:11

Wat een heerlijk topic is dit

Mijn biecht: dat ik gisteren expres een uur eerder naar kantoor ben gegaan om even te genieten van het gevoel "home alone" te zijn om vervolgens een uur eerder naar huis te kunnen om in de zon te gaan zitten met een glas wijn, maar mijn collega's dachten dat ik nog een andere afspraak had

bren979

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 13:44

Dat ik baal van mijn schoonmoeder. Ze is net weer thuis van een opname in het ziekenhuis, maar weigert thuiszorg te regelen. Kans dat ze straks weer valt en wat heeft is natuurlijk groot.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:03

Wyb_ster schreef:

Mijn biecht: dat ik gisteren expres een uur eerder naar kantoor ben gegaan om even te genieten van het gevoel "home alone" te zijn om vervolgens een uur eerder naar huis te kunnen om in de zon te gaan zitten met een glas wijn, maar mijn collega's dachten dat ik nog een andere afspraak had

Dit doe ik iedere dag :') .
Ik begin iedere dag 2 uur eerder dan mijn collega's om zo in de middag optijd vrij te zijn.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:18

yvje86 schreef:
Wyb_ster schreef:

Dit doe ik iedere dag :') .
Ik begin iedere dag 2 uur eerder dan mijn collega's om zo in de middag optijd vrij te zijn.

Ik ook, super fijn!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:24

Ik begin soms ook vroeg, maar meestal stop ik gewoon vroeg (rond half 4) ga dan lekker naar stal, en dan [***] ik 's avonds nog eventjes. Heerlijk om op stal te zijn in m'n eentje, want als ik na het avondeten ga is iedereen aanwezig. *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:24

Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas. :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:33

Toch nog een update! Zijw eet zich totaal geen houding te geven in mijn buurt. Ik zei al dat ze naast me op de bank mocht zitten }:) toen werd ze knalrood.
_O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:40

Jolien87 schreef:
Ik biecht op dat ik de Efteling zaterdag best spannend vind. Ik ben bang dat ik te zwaar ben voor een aantal attracties waardoor ik er niet in pas. :(

:(:)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 14:41

Valerie93 schreef:
Toch nog een update! Zijw eet zich totaal geen houding te geven in mijn buurt. Ik zei al dat ze naast me op de bank mocht zitten }:) toen werd ze knalrood.
_O-

Ik kan me dit ook goed voorstellen. Het is voor haar natuurlijk ook een rare situatie. Nu heb ik even gemist hoe oud jullie zijn.
Maar ik zou dit mijn "nieuwe vriend" (die ik dus niet heb :+ ) niet in dank afnemen dat hij me in zo'n situatie terecht laat komen......

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:00

Hij is 35. Ik 29. Ik zou zelf ook niet blij zijn maar zou er wel altijd eerlijk over zijn richting mijn ex, als ik met iemand date/relatie heb. (Wat ik in mijn geval wel heb gedaan).

Zei net tegen mijn ex; van ik weet er vanaf dus wees gewoon eerlijk dat jullie daten of iets hebben.
Nee ze hebben niets en spreken alleen maar af... yeahhh sure maargoed. Hun pakkie aan

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:06

Jolien87 schreef:

Je kan vaak vinden op internet wat de max lengte en gewicht van een bepaalde baan is, of even bellen vooraf.
Dan weet je het al en hoef je niet in de rij terug gestuurd te worden.
Hebben wij ook voor een collega gedaan toen der tijd die dit lastig vond.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:21

c_alsemgeest schreef:
Jolien87 schreef:

Je kan vaak vinden op internet wat de max lengte en gewicht van een bepaalde baan is, of even bellen vooraf.
Dan weet je het al en hoef je niet in de rij terug gestuurd te worden.
Hebben wij ook voor een collega gedaan toen der tijd die dit lastig vond.

Thanks!
Ik maak me er best zorgen om en wil vooral geen gênante vertoningen met weer moeten uitstappen. En zo'n testseat vind ik al helemaal niet aantrekkelijk om vooraf in te moeten.

Mag ik vragen hoe het toen met die collega is gegaan?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:30

Ik zou me niet te veel zorgen maken Jolien, lekker genieten van de dag! Inderdaad even de website checken, daar staat meestal bij wat de max gewicht/lengte is.
Ik ken iemand die bijna 2m is en echt wel onwijs stevig, die is nog nooit ergens geweigerd op Topspin attracties na.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:43

Volgens mij mocht hij toen alleen niet in de python en wat kinder attracties, maar dat was wel de python voor de verbouwing.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:53

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:00

Jolien87 schreef:

Dat kan hooguit 1 attractie zijn

De baron heeft in het midden, paar stoeltje voor hele zware mensen deze zijn groter.
Enig waarbij als zwaar persoon het naar kan ervaren is Max en moritz maar moet je echt extreem obese hebben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 16:50

Valerie93 schreef:
_O-

_O- _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:05

tita schreef:
Jolien87 schreef:

Dat kan hooguit 1 attractie zijn

De baron heeft in het midden, paar stoeltje voor hele zware mensen deze zijn groter.
Enig waarbij als zwaar persoon het naar kan ervaren is Max en moritz maar moet je echt extreem obese hebben

Goeie!

Maar...we hebben besloten om ons uitje toch maar uit te stellen, gezien de verwachte hitte. Dus met een beetje mazzel kan ik er de komende tijd wat centimeters af zweten. ;)
Dankjulliewel voor jullie fijne reacties!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:15

Jammer! Ik ga wel maar ben benieuwd hoe ik het ga overleven... :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:16

Bellatrix schreef:
Jammer! Ik ga wel maar ben benieuwd hoe ik het ga overleven... :=

Ja aan de ene kant wel maar ik zie het ook niet zitten als we massaal een appelflauwte krijgen. Dus dan maar even een nieuwe datum prikken.
Sterkte alvast. :(:)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:28

Valerie93 schreef:
_O-

Ooooooh heeeeeerlijk. _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:31

Valerie93 schreef:
Hij is 35. Ik 29. Ik zou zelf ook niet blij zijn maar zou er wel altijd eerlijk over zijn richting mijn ex, als ik met iemand date/relatie heb. (Wat ik in mijn geval wel heb gedaan).

Zei net tegen mijn ex; van ik weet er vanaf dus wees gewoon eerlijk dat jullie daten of iets hebben.
Nee ze hebben niets en spreken alleen maar af... yeahhh sure maargoed. Hun pakkie aan

Ik hou hiervan! _/-\o_

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 18:35

Heerlijk Valerie! Ik ben dol op deze situaties. :')