Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Is het erg als de buitentemperatuur van de auto niet correct word aangegeven?
Ik las net 4 graden op mijn dasbord terwijl we daar wel 10-15 graden bij op mochten tellen.
Is dit slechts een luxeprobleem of betekend dit onderliggend lijden?
xPabloBokt schreef:Palmera schreef:Is het erg als de buitentemperatuur van de auto niet correct word aangegeven?
Ik las net 4 graden op mijn dasbord terwijl we daar wel 10-15 graden bij op mochten tellen.
Is dit slechts een luxeprobleem of betekend dit onderliggend lijden?
Mwah ik denk gewoon temperatuursensortje van de wap/vies.
gomir schreef:Waarom kun je in 2022 nog steeds niet zonder problemen online inchecken?
Ik moet morgen vroeg vliegen en ik krijg steeds de melding dat ik niet ingecheckt kan worden en dat ik contact op moet nemen of on-site moet inchecken. Het eerste gaat niet, want ivm wachttijd >45 minuten wordt de verbinding steeds automatisch verbroken en het tweede zit ik met de drukte op schiphol eigenlijk ook niet op te wachten...
Bowo schreef:Wat is de definitie van een soa? En waarom wordt het apenpokkenvirus niet als soa gezien (aldus RTL nieuws) als het voor een groot deel door seks wordt overgedragen?
Jet schreef:Vraag 1: dat is een hardnekkige fabel.Stomme gedachte misschien, maar is het niet zo dat er bij seks tussen mannen niet ten eerste vaker wisselingen zijn en ten tweede, dat bij anale seks er sneller wondjes ontstaan en dat het ( mede) daarom is dat apenpokkenvirus sneller wordt overgedragen?
Sheran schreef:Maar komt dat doordat homo's meer wisselende contacten hebben dan hetero's, of doordat ze meer onveilige seks hebben dan hetero's?Wat betreft 1: volgens mij is dat echt geen fabel. Een vriend van mij werkt in een SOA-kliniek en de dingen die in de homoscene voorkomen zijn vrij extreem. Echt heel veel wisselende contacten, makkelijk 40 op een avond. Uiteraard zeg ik niet dat alle homo's dat doen, maar het hoeft maar een kleine groep te zijn.