Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De Kringloper is erg duur, maar ja... 4 euro voor een boek vind ik eigenlijk echt belachelijk, maar als ik dan nét dat boek tegenkom dat ik al tijden zoek, dan ga ik toch voor de bijl (het blijft goedkoper dan nieuw).
Dan heb ik het er wel voor over.
Ik dus blij met die kapstok, ik denk "ik knap hem een beetje op", ik schilder hem.. En toen was ie plots wél mooi, en ondertussen hangt hij hier nog steeds in de gang en heeft mijn vriend hem helemaal geclaimd

CoonArt schreef:Maylene0910 schreef:die tablet is wel erg gaaf! goede vondst hoor, fijn dat hij werkt!
Werkt als een goeie! Raar dat mensen zulke dingen wegdoen? Gewoon nog fabriekskwaliteit!
CoonArt schreef:Maylene0910 schreef:die tablet is wel erg gaaf! goede vondst hoor, fijn dat hij werkt!
Werkt als een goeie! Raar dat mensen zulke dingen wegdoen? Gewoon nog fabriekskwaliteit!
Ik heb hem ondertussen meegesleept naar Polen, daar heb ik echt gave foto's kunnen maken. Hoe druk het soms ook was, mensen hadden echt respect voor mijn ouwe toestel haha, zo fijn om te ervaren dat er plaats gemaakt werd en dat iedereen even heel netjes uit mijn beeld bleef, de zichtbare leeftijd oogstte echt bewondering!