Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:ooh
Nog erger, al eerder aan het feesten geweest.
Heel de wereld in een puinhoop gebracht en nu zo aan de gang.
bigone schreef:Shadow0 schreef:Dit virus doet de schade al behoorlijk snel, en op vele plekken in het lichaam. Het lijkt mij geen situatie waarin geneesmiddelen de beste kans bieden.
Daarom staat er ook zodra !!
_Penotti schreef:ooh
Astorga schreef:_Penotti schreef:ooh
Met deze post insinueer je dat COVID bewust is ingezet/gecreëerd en verspreid. Dat lijkt mij een onjuiste bewering.
Toen half China in crisis was aan het begin van dit jaar zijn wij gewoon doorgegaan met ons leven inclusief handen schudden, op vakantie gaan en carnaval vieren. Vond je dat niet ongepast toen?
Pandora2 schreef:Wij ( = Europa ) zijn natuurlijk ook niet heilig![]()
Half januari lagen er in een brussels ziekenhuis al covid-patienten aan de beademing.
Dat zal in andere landen ook wel zo geweest zijn.
Dus hier werd er ook wel één en ander onder de mat geschoven.
_Penotti schreef:Ik bedoel daarmee dat ze het te lang onder de pet hebben gehouden.
dat ze daar al meer zieken hadden en te laat naar buiten hebben gebracht.
Daarmee extra kans op verspreiding hebben laten gebeuren.
Europa heeft inderdaad de ernst mede daardoor te laat ingezien.
_Penotti schreef:Astorga schreef:Met deze post insinueer je dat COVID bewust is ingezet/gecreëerd en verspreid. Dat lijkt mij een onjuiste bewering.
Toen half China in crisis was aan het begin van dit jaar zijn wij gewoon doorgegaan met ons leven inclusief handen schudden, op vakantie gaan en carnaval vieren. Vond je dat niet ongepast toen?
Nee, dat insinueer ik niet.
En vraag me zelfs af hoe jij dat er in leest.
Ik bedoel daarmee dat ze het te lang onder de pet hebben gehouden.
dat ze daar al meer zieken hadden en te laat naar buiten hebben gebracht.
Daarmee extra kans op verspreiding hebben laten gebeuren.
Europa heeft inderdaad de ernst mede daardoor te laat ingezien.
Citaat:Ik gun de Chinezen hun feestje wel hoor, als het daar verantwoord kan. Waarom zou ik een ander iets niet gunnen omdat ik daar zelf momenteel geen toegang tot heb?
Movement schreef:Zijn dat cijfers van het aantal ziekenhuis patiënten of cijfers van het aantal positief getesten?