Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Dat de winkel waar ik altijd mijn bh’s ging halen failliet is door Corona.
Eindelijk een winkel gevonden waar ik passende bh’s had (iets met van 105C naar een 75F te veranderen en geen zeer meer te hebben).
Nu na mijn bypass wou ik nu ik stabiel was nieuwe bh’s halen.
Zijn ze failliet.
Toevallig iemand die in maastricht, geleen of stein een goede lingeriewinkel weet?
En geen Hunkemöller aub...
Anoniem schreef:GUSTIxBILL schreef:Dat de winkel waar ik altijd mijn bh’s ging halen failliet is door Corona.
Eindelijk een winkel gevonden waar ik passende bh’s had (iets met van 105C naar een 75F te veranderen en geen zeer meer te hebben).
Nu na mijn bypass wou ik nu ik stabiel was nieuwe bh’s halen.
Zijn ze failliet.
Toevallig iemand die in maastricht, geleen of stein een goede lingeriewinkel weet?
En geen Hunkemöller aub...
Welk merk is het dan? Hebben ze die niet ergens anders?
GUSTIxBILL schreef:Anoniem schreef:Ahhh het gaat om de betreffende dames. Ja mensen die verstand hebben van BH's zijn goud waard. Ik zou je bijna aanraden ze op te zoeken. Of je aanbieden zelf mee te gaan.
De winkel is failliet, was een 2 mans zaak.
Weet dus ook niet hoe hun te bereiken. Want hun fb is ook offline
Sicayes schreef:Foaly schreef:
Nu dus wel
Ik erger me aan het feit dat het nog niet regent. Er was regen beloofd. Ik wil regen
[ [url=m/89sxqb.png]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk 21:00!
MarlindeRooz schreef:Lage bloeddruk (denk ik). Ben aan het werk en het is hier 34 graden binnen. Kan normaal wel aardig werken maar ik blijf me slap voelen en hoofdpijn etc. Slecht geslapen ook dus 3x niks. Eet, drink en zit genoeg maar blijf zo slap.
Veel suiker nuttigen helpt helaas ook niet.
xPabloBokt schreef:Dat mijn vriend meeloopt met iemand die iets op komt halen via marktplaats en de voordeur open laat staan en een half uur weg blijft. Mijn kat stond al halverwege buiten en we hebben binnenkatten.