Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wat een rottijd.. Anoniem schreef:Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen![]()
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben
Veel sterkte! Let wat op jou zelf en jou gezin. Als ik wat kan doen, ondanks de afstand, een luisterend oor kan bieden etc laat je het maar weten.Anoniem schreef:Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen![]()
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben
En hij was zelf redelijk positief over zijn verlamming, wat ik niet zo had verwacht eigenlijk. Dus ik verplaats eventjes naar het waarom ben jij blij topic
Ik zat op één van de betere paarden die we hebben (won vorig jaar een van de races op Royal Ascot) en ik reed achter één van onze andere goede paarden tijdens het draven. De mijne kan best snel over de zeik gaan, en het paard voor mij was wat fris en was behoorlijk aan het slaan, maar het was allemaal prima te handelen... vervolgens komt er een heel stel al roepend en schreeuwend achterop gegaloppeerd omdat ze te ver achter kwamen te liggen, dus de mijne dook van schrik bijna bovenop het paard voor me.
Nu is dat sowieso al irritant, want niemand wil in de firing line van de achterbenen van een ander zitten, maar zeker met paarden als deze twee kun je wel inpakken als er iets gebeurt.
Nayomie schreef:Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.
AylaL schreef:Nayomie schreef:Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.
Ik blijf dit zo vreemd vinden dat volwassenen denken dat het goed is om dit te bespreken met kinderen. Maar moeder heeft dit ook gedaan met mij en dan vind ze het gek dat ik geen contact meer wil na het jaren lang zwart maken van mijn vader.