Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen![]()
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben
Anoniem schreef:Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen![]()
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben
Nayomie schreef:Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.
AylaL schreef:Nayomie schreef:Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.
Ik blijf dit zo vreemd vinden dat volwassenen denken dat het goed is om dit te bespreken met kinderen. Maar moeder heeft dit ook gedaan met mij en dan vind ze het gek dat ik geen contact meer wil na het jaren lang zwart maken van mijn vader.