Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:48

En weer om 05.00 uur gewekt met piep alarm kitten. Maar waaide ook weer hard en had het volgens mij kou. Ze voelde in ieder geval koud aan toen ze in het kommetje van mijn arm kroop. Daarna samen weer in slaap gevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:51

Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen :(
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen |(
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:53

Yalou, veel sterkte! :( wat een rottijd..

Aan mijn zus die loopt te wauwelen dat ik misschien maar eens met iemand moet gaan praten, want ik stoot iedereen van mij af. Ik zeg voor de zoveelste keer bij d’r af, volgens haar,en dat is niet goed.. Mens, ik lig hier al 2 dagen helemaal verrot in bed te liggen, ik kan niks binnen houden, hoesten doet me inmiddels zoveel pijn en de paracetamol en antigrippine en neusspray en hoeststroop zijn niet aan te slepen hier. Ik kom ook amper m’n bed nog uit.. Dus nee, het lijkt me niet verstandig om morgenavond sushi met je te gaan eten, zus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:59

Anoniem schreef:
Aan het feit dat we gisteren gehoord hebben dat mijn vader nooit meer zal kunnen lopen :(
Vrijdag voor de tweede keer in 3,5 maand tijd een aneurysma gehad en helaas was de stent van de vorige keer niet goed meer, is hij maandag voor de derde keer geopereerd en heeft hij een dwarslaesie gekregen |(
Nu dus overal pijn in mijn lichaam van de stress. En dat terwijl ik zelf bijna 6 maanden zwanger ben :(

Oh god nee :( Veel sterkte! Let wat op jou zelf en jou gezin. Als ik wat kan doen, ondanks de afstand, een luisterend oor kan bieden etc laat je het maar weten.

Nancy: Veel beterschap!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:27

Anoniem schreef:

Heel veel sterkte voor jou en je familie!! :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:30

Knuffel Yalou! :(:)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:47

M’n benauwdheid en de man die tegen mij aan reed omdat hij achteruit reed voor het stoplicht.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:58

Dat ik normaal nooit bij de huisarts kom, en er nu alweer zit voor de 3e keer in 2 maanden. :')

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:24

Gta online, wou gewoon even samen met m’n vriend spelen. MAAR NEE

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:03

Dat de wachtkamer bij de dokter vol zat met hoestende, snotterende mensen -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:23

Mandarijn schreef:
Dat ik normaal nooit bij de huisarts kom, en er nu alweer zit voor de 3e keer in 2 maanden. :')

Hahahaha ik heb dit ook! Voel me een beetje opgelaten erover, maar er zijn gewoon ineens dingen aan de hand waardoor ik wel moet :') :') Ze zullen je vast niet slaan, komt goed *pum*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:49

Yalou & familie heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 14:23

Thanks iedereen. Vandaag toch nog goed nieuws. Hij is vanmorgen van de beademing af gegaan **\O/** En hij was zelf redelijk positief over zijn verlamming, wat ik niet zo had verwacht eigenlijk. Dus ik verplaats eventjes naar het waarom ben jij blij topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 16:11

Sterkte, Yalou! Fijn om te lezen dat je vader van de beademing af is, en redelijk lijkt om te kunnen gaan met zijn verlamming.

Vandaag wederom een werkergernis. := Ik zat op één van de betere paarden die we hebben (won vorig jaar een van de races op Royal Ascot) en ik reed achter één van onze andere goede paarden tijdens het draven. De mijne kan best snel over de zeik gaan, en het paard voor mij was wat fris en was behoorlijk aan het slaan, maar het was allemaal prima te handelen... vervolgens komt er een heel stel al roepend en schreeuwend achterop gegaloppeerd omdat ze te ver achter kwamen te liggen, dus de mijne dook van schrik bijna bovenop het paard voor me. :roll: Nu is dat sowieso al irritant, want niemand wil in de firing line van de achterbenen van een ander zitten, maar zeker met paarden als deze twee kun je wel inpakken als er iets gebeurt. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 16:37

Uitzendbureau die me telkens zit te bellen, flikker heen :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 16:43

Een pakket voor de poezen wat vandaag tussen 11.00-15.00u bezorgt zou worden. Ik zou een mail krijgen als het onderweg was. Helaas nog steeds geen mail, maar wel een dag weggegooit. Het is niet dat ik niets te doen heb hoor! En ik kan het niet zelf halen op de fiets. Dat is veel te zwaar.

Morgen en overmorgen ben ik er niet. Zaterdag is man thuis maar die hoort de bel nooit. Dan maar maandag proberen en weer een hele dag thuis blijven voor wellicht niets. -:(-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:26

Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:44

Mensen die hun bakfiets, zo groot dat er een hele kinderopvang inpast, te pas en te onpas overal in de stad parkeren en daarmee stoepen en fietsenstallingen blokkeren.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:45

Nayomie schreef:
Vader die problemen bespreekt met zijn zoon (+-8 jaar) over zijn moeder. Betrek je kind niet in een onenigheid tussen jou en je (ex) vrouw/vriendin.

Ik blijf dit zo vreemd vinden dat volwassenen denken dat het goed is om dit te bespreken met kinderen. Maar moeder heeft dit ook gedaan met mij en dan vind ze het gek dat ik geen contact meer wil na het jaren lang zwart maken van mijn vader.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:15

Dat mijn medicatie voor de zoveelste keer door het medicijntekort weer niet leverbaar is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:04

M'n moeder die letterlijk zit te huilen door tandpijn (al onder behandeling bij tandarts) maar niet mee wilt naar de HAP voor betere pijnstillers.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 21:00

AylaL schreef:
Nayomie schreef:

Ik blijf dit zo vreemd vinden dat volwassenen denken dat het goed is om dit te bespreken met kinderen. Maar moeder heeft dit ook gedaan met mij en dan vind ze het gek dat ik geen contact meer wil na het jaren lang zwart maken van mijn vader.

Nayomie, wil je geen druk opleggen of iets maar ben je in de mogelijkheid dit te bespreken met die vader? Dit soort ongein kan kinderen super erg schaden :(

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 21:50

Afgelopen Vrijdag was mijn voorband ineens plat onderweg naar huis van mijn werk. Ik heb hem naar een fietsenmaker gebracht in een dorp waar ik doorheen kwam. Gezien ik nog wat kilometers moest mocht ik een krakkemikkige leenfiets mee, maar goed, ik kwam thuis. De volgende dag mocht ik hem ophalen en moest 12,50€ voor de reparatie rekenen en 10,-€ voor de binnenband. Nouja, prima. Maar vanochtend was dus mijn achterband ineens leeg op weg naar mijn werk! Ik moest nog een pittig stukje lopen. Daar bij de fietsenstalling hebben ze ook een fietsenmaker (sociale werkplaats) en daar was ik voor 7€ klaar.. 8)7

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 22:55

Dat me nu al helemaal druk zit te maken omdat ik morgen notulist ben, bij de werkvergadering.

En dat ik adhdennis kijk en dus steeds mee gelijkenissen ga zien met mezelf, behalve dat ik totaal niet druk ben en super introvert.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 23:04

Dat kitten met de hengel vandoor is gegaan en nu in de keuken op mij zit te wachten/roepen. :')

_O-