Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Ik heb weer eens wat meegemaakt.. Paar dagen geleden een artikel op Facebook gezet en iemand reageerde dat ze het wilde hebben. Het enige artikel kostte €6 en de andere €2,50 helaas kan ik die niet meer vinden door verhuizing verder had ze nog een artikel voor €2 dus €8 in totaal. Ik vraag het in een zakje te doen zegt ze ineens: ''kun je wat van de prijs afdoen want het was inclusief die dingen die je niet kan vinden €8? Ik duidelijk aangegeven dat in de voorgaande post staat dat die 2 dingen samen €8 zijn. Nu heeft die mevrouw mijn adres maar ik heb geen zin in dit gezeik, wat zouden jullie doen? Verkoop het liever aan een dankbaar iemand dan aan zo een kreng
Kirrietje schreef:xPareltje schreef:Ik heb weer eens wat meegemaakt.. Paar dagen geleden een artikel op Facebook gezet en iemand reageerde dat ze het wilde hebben. Het enige artikel kostte €6 en de andere €2,50 helaas kan ik die niet meer vinden door verhuizing verder had ze nog een artikel voor €2 dus €8 in totaal. Ik vraag het in een zakje te doen zegt ze ineens: ''kun je wat van de prijs afdoen want het was inclusief die dingen die je niet kan vinden €8? Ik duidelijk aangegeven dat in de voorgaande post staat dat die 2 dingen samen €8 zijn. Nu heeft die mevrouw mijn adres maar ik heb geen zin in dit gezeik, wat zouden jullie doen? Verkoop het liever aan een dankbaar iemand dan aan zo een kreng
Misschien een miscommunicatie?![]()
Als zij het als nog voor die 8 euro op komt halen waarom niet, dan ben jij er in ieder geval van af toch?
Als ze blijft afdingen zou ik het ook laten, kan daar zelf ook niet zo goed tegen, zeker als het al een lage prijs is.
beert schreef:Oh dat is klote en ook sneu inderdaad voor de vissen :-(. Misschien volgende keer vragen of iemand een berichtje stuurt als ze weggaan en dan pas vissen gaan vangen ofzo?
Zou hier echt boos om zijn ook, het zijn wel levende dieren..
Narcissa schreef:Het wordt steeds erger met paarden verkopen... Ik heb mijn merrie te koop staan, vaste prijs 2500€ voor een Ijslander met papieren. Vrij lage prijs omdat ze nooit ingetölt is. Berichtje: ik bied 650. Ik kwam even in de verleiding om te vragen of ze geen 2 vergeten was ervoor te zetten.
cobiie schreef:Heel vervelend silvericathy.
Hier gaat het ook lekker. Mijn bod op 2 newborn kledingstukken is geaccepteerd, artikel staat (nog) niet op gereserveerd, iemand anders heeft er zichtbaar overheen geboden. Ik vraag om een betaal verzoek/gegevens zodat de deal afgehandeld kan worden, krijg ik als reactie dat ze net bevallen is, voor de rest geen toelichting hoe/wanneer ze wilt afhandelen.
Ik ben benieuwd of deze deal uiteindelijk door zal gaan.Ik wacht wel af, het zijn geen noodzakelijke artikelen voor mij (en ik hoef nog lang niet te bevallen (hoop ik)).
cobiie schreef:Heel vervelend silvericathy.
Hier gaat het ook lekker. Mijn bod op 2 newborn kledingstukken is geaccepteerd, artikel staat (nog) niet op gereserveerd, iemand anders heeft er zichtbaar overheen geboden. Ik vraag om een betaal verzoek/gegevens zodat de deal afgehandeld kan worden, krijg ik als reactie dat ze net bevallen is, voor de rest geen toelichting hoe/wanneer ze wilt afhandelen.
Ik ben benieuwd of deze deal uiteindelijk door zal gaan.Ik wacht wel af, het zijn geen noodzakelijke artikelen voor mij (en ik hoef nog lang niet te bevallen (hoop ik)).
beert schreef:Toen ik net bevallen was, lag in om het ziekenhuis met de baby. Echt niet dat ik eraan dacht om dan op marktplaats een deal af te handelen. Ik heb toen ook al mijn meldingen uitgezet, omdat iedereen constant van alles vroeg (hoe het ging etc.) Dus ik snap heel goed dat ze niet meer reageert.
Gewoon verder zoeken dus en mocht ze alsnog reageren en je hebt het nog niet gevonden, kun je altijd nog verder gaan met deze koop
Citaat:Had gisteren op een fietsje gereageerd via een facebookgroep van deze regio, blijkt dat diegene bijna 100 km verderop woont van die regio, snap ik niet hoor waarom plaats je dan in zo een groep een advertentie?