Ik had gewoon niet verwacht dat het dan morgen er is, dat hoeft voor mij ook niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Als ik het nog kan aanpassen laat ik het tegenwoordig in de winkel bezorgen.
Laatste keer moest ik ergens voor tekenen en heb ik het op een ophaalpunt laten bezorgen. Heb je geen gezeur meer. Het was alleen een verlaat kerstpakket dus ik liep met een kerstdoos de winkel uit![]()
@mvdende: misschien een idee? Heb je ook geen gezeur meer en scheelt een hoop irritatie. En de volgende keer je brievenbus checken of er geen kleine pakketjes in liggen
Froukje schreef:Want je weet van te voren natuurlijk ook totaal niet wat je besteld en hoe groot dat is en kan dan ook totaal geen inschatting maken dat het misschien wel eens door de brievenbus zou passen![]()
En daarbuiten, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het is niet de eerste keer dat een bezorger per ongeluk op een verkeerd adres bezorgd en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
O en newsflash, de winkels zijn weer open dus als je het zo dringend nodig hebt ga het dan gewoon halen.. Kun je de hond daarna ook gewoon uitlaten.
Wordt tijd dat ze dat hele vandaag besteld morgen/overmorgen in huis weer afschaffen zodat mensen weer eens wat meer geduld leren hebben.
mvdende schreef:Froukje schreef:Want je weet van te voren natuurlijk ook totaal niet wat je besteld en hoe groot dat is en kan dan ook totaal geen inschatting maken dat het misschien wel eens door de brievenbus zou passen![]()
En daarbuiten, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het is niet de eerste keer dat een bezorger per ongeluk op een verkeerd adres bezorgd en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
O en newsflash, de winkels zijn weer open dus als je het zo dringend nodig hebt ga het dan gewoon halen.. Kun je de hond daarna ook gewoon uitlaten.
Wordt tijd dat ze dat hele vandaag besteld morgen/overmorgen in huis weer afschaffen zodat mensen weer eens wat meer geduld leren hebben.
[ [url=m/D5tXq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de foto is het formaat wat lastig in te schatten.
[ [url=m/L5q9Yn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PdoPlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het uiteindelijk formaat. Veel kleiner dan ik verwacht had.
Het ging trouwens om een garantie geval, dus niet ff in de winkel op te halen.
Het grootste probleem was dat het pakket op afgeleverd stond en ik niets ontvangen had. Want als je dan naar de webshop gaat, dan zien hun alleen maar dat het afgeleverd is en kan je schudden naar je product.
Hadden ze de tracking gezet op: verdraagt, komt morgen, had het jammer geweest maar niet zo stressvol.
mvdende schreef:Froukje schreef:Want je weet van te voren natuurlijk ook totaal niet wat je besteld en hoe groot dat is en kan dan ook totaal geen inschatting maken dat het misschien wel eens door de brievenbus zou passen![]()
Het grootste probleem was dat het pakket op afgeleverd stond en ik niets ontvangen had. Want als je dan naar de webshop gaat, dan zien hun alleen maar dat het afgeleverd is en kan je schudden naar je product.
Hadden ze de tracking gezet op: verdraagt, komt morgen, had het jammer geweest maar niet zo stressvol.
kiki1976 schreef:mvdende schreef:
Ook webshops laten gewoon een onderzoek starten hoor als een pakket zoek is.
Zelf ook meegemaakt dat er een pakket zoek was, stond op afgeleverd maar ik had hem niet.
Bleek achteraf bij de buren een paar deuren verderop te zijn afgegeven. En die had zelf met mijn naam getekend voor ontvangst. Maar is allemaal netjes uitgezocht, en een paar uur later wist ik waar mijn pakket was.
Maar garantie dingetje zeg je, dan weet je toch hoe groot het artikel was?