Froukje schreef:Want je weet van te voren natuurlijk ook totaal niet wat je besteld en hoe groot dat is en kan dan ook totaal geen inschatting maken dat het misschien wel eens door de brievenbus zou passen
En daarbuiten, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het is niet de eerste keer dat een bezorger per ongeluk op een verkeerd adres bezorgd en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
O en newsflash, de winkels zijn weer open dus als je het zo dringend nodig hebt ga het dan gewoon halen.. Kun je de hond daarna ook gewoon uitlaten.
Wordt tijd dat ze dat hele vandaag besteld morgen/overmorgen in huis weer afschaffen zodat mensen weer eens wat meer geduld leren hebben.

[ [url=m/D5tXq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de foto is het formaat wat lastig in te schatten.
[ [url=m/L5q9Yn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PdoPlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het uiteindelijk formaat. Veel kleiner dan ik verwacht had.
Het ging trouwens om een garantie geval, dus niet ff in de winkel op te halen.
Het grootste probleem was dat het pakket op afgeleverd stond en ik niets ontvangen had. Want als je dan naar de webshop gaat, dan zien hun alleen maar dat het afgeleverd is en kan je schudden naar je product.
Hadden ze de tracking gezet op: verdraagt, komt morgen, had het jammer geweest maar niet zo stressvol.