Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Ik vind aan jaar voor een broek die je intensief draagt helemaal niet zo verkeerd hoor. Helemaal niet voor broeken van bijvoorbeeld only, the sting, h&m enz
Danique_G schreef:(Meelezer)
Hoe vaak was je ze? Spijkerbroeken hoef je niet zo vaak te wassen, ze kunnen er dan ook niet zo goed tegen. Je kunt ze ook stomen tijdens het douchen door ze op te hangen in je badkamer. Ik was mijn spijkerbroeken eens in de zoveel maanden koudmaar er zijn mensen die het echt nooit doen!
Doubtless schreef:Hoe kan je nou je broeken niét wassengadver.
_sharonnn schreef:Doubtless schreef:Hoe kan je nou je broeken niét wassengadver.
Nou nou, alsof ze daardoor vies is ofzo, beetje andere reactie mag ook wel![]()
Ik probeer ze ook niet te vaak te wassen en hang ze ook vaak op in de douche tijdens het douchen, dan stoomt het wat. Als er vlekken of iets dergelijks in zit, is dat een ander verhaal
_sharonnn schreef:Doubtless schreef:Hoe kan je nou je broeken niét wassengadver.
Ik probeer ze ook niet te vaak te wassen en hang ze ook vaak op in de douche tijdens het douchen, dan stoomt het wat. Als er vlekken of iets dergelijks in zit, is dat een ander verhaal
_San87_ schreef:Doubtless schreef:Hoe kan je nou je broeken niét wassengadver.
Denim hoor je officieel niet te wassen omdat de stof daarvan kapot gaat.
De vriezer doet t werk.