Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:37

De regen vanmorgen toen ik wilde hardlopen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 10:06

Dat ik moet werken vandaag terwijl ik een ontzettend stressvolle en drukke week heb gehad met 4 tentamens, groepsopdrachten, verjaardagen (waaronder mn eigen) en ik eigenlijk gewoon de hele dag in bed wil liggen uitrusten. Ben ook al weken niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om me ziek te melden zegmaar. Maar goed, even dagje bikkelen en dan vanavond gezellig avondje met vrienden en stappen, en dan mag ik 3 dagen in bed blijven liggen want ik heb zomervakantie *\%/*

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 10:11

Ik heb gisteren mijn mond verbrand aan een bitterbal (nadat ik mijn uiterste best gedaan heb hem genoeg af te koelen zodat dat niet gebeurde), en ik heb nog steeds last van die plek, en niet zo'n beetje ook.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 10:49

Dat ik een paar dagen geleden ja heb gezegd om mee te doen met de Drakenbootrace van het werk van mijn vriend. En nu een pishumeur heb en het liefste thuis blijf. Maar kan echt niet meer afzeggen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:29

Dat ik naarstig op zoek ben naar tickets voor Pink (staanplaatsen) maar niet durf omdat ik bang ben opgelicht te worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:53

Weer lekkerij in de keuken , het heeft zeker geregend vanacht :+

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:46

Dat je je serieus slecht voelt en in een kort berichtje uitlegt waarom op messenger, aan wat vriendinnen moeten zijn en waar je zelf altijd uitgebreid op reageert zodat ze zich beter voelen... En dan doe jij het en krijg je een droevige smiley. Dat is het dan... Dankje voor de support, ik krijg meer hulp van mijn niet-pratende huisdieren. |o

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:50

Kirania schreef:
Dat je je serieus slecht voelt en in een kort berichtje uitlegt waarom op messenger, aan wat vriendinnen moeten zijn en waar je zelf altijd uitgebreid op reageert zodat ze zich beter voelen... En dan doe jij het en krijg je een droevige smiley. Dat is het dan... Dankje voor de support, ik krijg meer hulp van mijn niet-pratende huisdieren. |o

Zo herkenbaar dit :(:)
Ik hoop dat, wat er ook op doet snel over is voor je en je, je snel weer beter voelt. M'n moeder zegt altijd bloemen groeien niet zonder regen. Niet dat het iets helpt hoor maar er komen weer mooiere tijden aan waarin jij, je uiteraard beter voelt Y;(

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:50

Mensen die achter elke zit 20 punten zetten.........................Ja heel irritant.................

:+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:51

Kirania schreef:

OMG zo herkenbaar. Heb precies hetzelfde meegemaakt. Deze zogenaamde vriendinnen zijn ondertussen ook niet meer in m'n leven. Maar echt hoor. Een van hen lag een keer in het ziekenhuis tijdens d'r zwangerschap; ben ik dagelijks naartoe gereden, 25km verderop. En ik heb een hele zware miskraam gehad met dagenlange ziekenhuis opname wat me gigantisch zwaar gevallen is, en ik kreeg nauwelijks een reactie via WhatsApp, laat staan een belletje of bezoekje. Zo klaar ermee -O- Ik heb dat contact laten verwateren en ben nu achteraf heel blij erom, want dat zijn mensen wat alleen maar energie zuigen en niks terug geven; alles is altijd erger bij hen en als je dan durft om zelf met iets te komen, walsen ze over je heen. Blegh |o

Ik hoop dat je ondanks dat je geen steun van ze krijgt, je wel van andere kanten steun krijgt. Dikke knuffel <3

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:55

School, ik heb nog tot 24 juni om alles af te krijgen en ze gooien er alleen maar nieuwe opdrachten tegen aan. Word er helemaal gek van en zie door de bomen het bos niet meer ;(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 12:56

Kirania schreef:

Herkenbaar, maar dat is de teleurstelling van verwachtingen hebben. Ik ben ook zo, sta altijd klaar voor iedereen. Maar als je dat terug gaat verwachten, hoe logisch misschien ook, kun je teleurgesteld worden. Proberen om geen dingen meer terug te verwachten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 13:13

AmyII schreef:
Dat ik naarstig op zoek ben naar tickets voor Pink (staanplaatsen) maar niet durf omdat ik bang ben opgelicht te worden...

Ticketswap?

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 13:18

Dat ik verliefd ben geworden op een paard wat écht boven mijn budget is |o

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:03

Mijn laptop. Laatst deed ie het nog gewoon prima met photoshop, en nu wil hij niet eens meer opstarten zodat ik mijn recente foto's kan bewerken. Echt mega balen.

En mijn vriend die telkens zoiets heeft van nee laat er nog even naar kijken door die en die terwijl ik het echt zat ben en gewoon een nieuwe wil kopen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:08

Meliaforever schreef:
Mensen die achter elke zit 20 punten zetten.........................Ja heel irritant.................

:+

Dat leest zo vervelend he!

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:20

Charisabella en cursebreaker, dankje! :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:29

Toch wel aan de luchtmachtdagen.. Het is gaaf hoor, ook al kan ik er niet heen want het is net geen fietsafstand :+. Maar al die herrie, niet normaal.. We hebben al regelmatig wat laags overvliegen, maar het is nu nog 10x zo erg natuurlijk _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 15:17

De hoeveelheid incompetente mensen die ik in mijn half uurtje buiten al weer gezien heb... Man man man :roll:
Tegen de richting in fietsen, inhalen terwijl ik richting aan geef (en voorsorteer!) om linksaf te gaan, midden op de weg even rustig op stappen, jezelf tussen twee anderen wurmen om bij het stoplicht vooraan te kunnen staan maar vervolgens geen vaart kunnen/willen maken, geen richting aan geven vanuit een uitrit naar een weg met gescheiden rijbanen, überhaupt geen richting aan geven, mensen die denken dat ze remi zijn, karretjes midden in het gangpad, kinderen die alleen in een bakfiets buiten gelaten zijn, kinderen in het algemeen, vaders die tegen de richting in fietsen met een baby in het voorzitje én aan de telefoon...
Ik verrek het om vandaag nog naar buiten te gaan :evaw:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:58

Dat ik me zo ontzettend onzeker voel over mijn figuur. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 17:22

Dat wij oprecht interesse hebben in een adoptie hond, maar de organisatie ons verplicht om bij hun ook extra tuig aan te schaffen etc. Wij hebben gewoon alles al qua materiaal. Dat ze wat extra geld willen binnen halen door materiaal te verkopen snap ik. Maar het verplichten bij adoptie gaat ons te ver.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 18:24

Aan mn eetlust die totaal verdwenen is. Zal wel samenhangen met de stress die ik heb, ook een ergernis.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 18:26

Mijn ouders willen dat ik onderzocht word in het ziekenhuis, daar heb ik opzich geen probleem mee. Maar ik ben gewoon bang dat het gewoon weer niks is.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:13

Voel me enorm overwerkt door mijn opleiding en heb echt huilbuien omdat ik zo moe ben en niet meer wil. Blijven ze komen met 'oh leer dit en dat ook nog even'. Er moet over 2 weken een voorstelling staan dus ik kan niet niet leren, maar ik weet niet waar ik de energie nog vandaan moet halen.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 21:19

Zo flauw als je je er bewust van bent dat mensen achter je rug om kletsen. -O-