Nikass schreef:Maar hoe werkt dat dan? Mijn vriend kan wel verbinding maken. Andere telefoon, maar zelfde WiFi
Niet per ongeluk de WiFi uitgezet en mobiel internet aan? Dat had ik laatst, had hem al bijna het raam uitgegooid tot ik daar achterkwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Nikass schreef:Maar hoe werkt dat dan? Mijn vriend kan wel verbinding maken. Andere telefoon, maar zelfde WiFi
Niet per ongeluk de WiFi uitgezet en mobiel internet aan? Dat had ik laatst, had hem al bijna het raam uitgegooid tot ik daar achterkwam
c_alsemgeest schreef:amber15 schreef:Hoe doen jullie dat met vlees dat over is van een BBQ? De barbecue was al uit, dus ik het het weer in de koelkast gezet om vandaag te bereiden, maar ik lees tegenstrijdige berichten op internet.
De scheikundige formule hiervoor staat op de OP
Adrienne93 schreef:Hoe krijg ik kneedgum onder de poot van onze pup vandaan?
Hij heeft vannacht Mn etui te pakken gehad en er zit dus nu kneedgum tussen zn kussentjes vast in zn haren... het meeste heb ik er al uit kunnen halen, door wat te wrijven, wrikken en trekken. Maar wat er nu nog inziet krijg ik er niet uit.
Lees van alles over pindakaas en ijsblokjes maar gezien het een allesvreter is die mega nieuwsgierig is, acht ik de kans klein dat ik zover ga komen met pindakaas en ijsklontjes... de schaar hadden we bedacht maar het zit zo lastig dat we ook die kans klein achten...
Mizora schreef:Zeker. Wel eerst door en door gaar bereiden. (Tenminste, zo doe ik het altijd en heb nog geen wetenschappelijke argumenten gevonden waarom dit niet zou kunnen).
Eenmaal opnieuw ontdooit uiteraard wel dezelfde dag opeten. En de volgende keer een deel van het vlees in de koelkast laten liggen.
Adrienne93 schreef:Hoe krijg ik kneedgum onder de poot van onze pup vandaan?
Hij heeft vannacht Mn etui te pakken gehad en er zit dus nu kneedgum tussen zn kussentjes vast in zn haren... het meeste heb ik er al uit kunnen halen, door wat te wrijven, wrikken en trekken. Maar wat er nu nog inziet krijg ik er niet uit.
Lees van alles over pindakaas en ijsblokjes maar gezien het een allesvreter is die mega nieuwsgierig is, acht ik de kans klein dat ik zover ga komen met pindakaas en ijsklontjes... de schaar hadden we bedacht maar het zit zo lastig dat we ook die kans klein achten...
Janine1990 schreef:Adrienne93 schreef:Hoe krijg ik kneedgum onder de poot van onze pup vandaan?
Groene zeep?