Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:48

Beeb vandaag

Maed for mini x Organic Zoo

Afbeelding

Aan uiteinde zitten oker sokjes vast mijn man dacht dat sokjes was en had een hevige strijd midden in de nacht

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:51

Mag ik mijzelf voorstellen? Ik ben al een tijdje een stille meelezer, maar misschien vind ik het ook wel leuk om af en toe wat te delen.

Ik ben trotse moeder van twee jongens (3j en 1,5j) en ben nu 15 weken zwanger van een meisje. Prachtige jackpot, want nu kan ik op alle afdelingen los met shoppen ;)

Mijn jongens hebben onderstaande merken in de kast liggen:
Imps & elfs
Little lovelies
Lucky no 7
Marks & spencer
Name it
Jojo Maman Bebe
Tumble ‘n dry
Z8
John lewis
We
United colours of Benetton
Hema
Zeeman

Voor de toekomstige meid ben ik al aan het shoppen geslagen, maar ik merk dat de voor mij bekende en leuke jongensmerken niet altijd even leuk zijn voor meisjes. Dus hopelijk kan ik uit dit topic nog meer inspiratie halen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 15:51

Tita/‘: bijna :D
Lie en Eva kloppen. En de andere 2 zijn mijn zus en Jitske :)

De beetroot van Tiny is zo mooi <3
Nog steeds 1 van mijn favorieten.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:52

Britt schreef:
Niwla schreef:
Haha, Brit kan lossssss.

Ik heb gisteren een lopende rekening geopend bij tita, geloof ik :')

Heel verstandig! Tita heeft erg mooie spulletjes en wat ze verkoopt is echt nog super.

Vooral in het begin veel van Tita overgenomen. Nu eigenlijk niet meer, onze beide smaken zijn wat veranderd hahaha

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:54

<3
Boxpakje beethroot is te koop hoor

Thanks mies geloof dat er wel veel jurkjes komen van FLO moet ze nog passen
Maar jouw dame staat nu wel stil geloof ik

De mijne schiet de lucht in opeens

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:58

Mijn bestelling is binnen

Wat vinden jullie van het levv setje. Is de broek een beetje meisjesachtig ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:59

Gefeliciteerd mayo!

Wat een mooie kleertjes Lautje, hier ook zon lieve oma <3

Hier ook 2 kz, 1 spoed en 1 geplande. Pijn na de spoed was veel minder dan na de geplande maar toen hebben ze een buikspier moeten doorsnijden. Verder kijk ik er goed op terug, zonder ingrijpen was het fout gegaan en ik blijk een erg smal bekken te hebben waardoor ze er niet doorkonden. Beide keren geen naweeen gehad.

Britt, valt redelijk ruim!

tita

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:07

Simonsgek vind het allemaal zo donker en sober

Broek kan ook voor jongen en dan fleurige trui erop geel/rood

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:07

Simongek, ik zie dat eerste broekje niet zo voor me bij jouw jongens eerlijk gezegd :n

Mooi poppekind Tita :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:12

Pantykous schreef:
Ik ben met Cruz ook teveel op de artsen afgegaan denk ik, ik had wel iets meer voorlichting willen hebben. Omdat ze dachten dat Cruz heel groot (lees DIK) was ben ik een week lang ingeleid met touwtjes en gedoetjes en hormonen. En toen hij uiteindelijk na een week nog niet wilde komen mocht ik alsnog wachten :') of vliezen laten breken.

Een volgende keer wacht ik gewoon wat het kind doet, mits niet gevaarlijk uiteraard. Ik zou wel thuis willen bevalling maar ik heb de ziekenhuis bevalling niet als vervelend ervaren. Alleen de begeleiding voor borstvoeding etc daarna was niet zo best.

Wat ben je verwend Lau, leuk!

Lol klinkt als mijn bevalling, ook hier waren ze bang voor een te grote/dikke baby, dus ook met 38 weken inleiden (ik had ook zs diabetes), ook een week geprobeerd, geen succes, weekend afgewacht geen succes en toen maar gezegd van breek maar die vliezen, we zien wel waar het schip strand. Ik heb alle verloskundigen, gynaecologen, verpleegkundigen gehad die ik kon hebben :') , er is altijd netjes overleg geweest over alles wat ze deden, en overal had ik keuze in, ik had geen geboorteplan, wel afgesproken dat ze mij of de baby niet in gevaar mochten laten komen, als dat wel zo was dan geen getwijfel maar doorpakken en snijden. Ik heb mss ook wat meer medische achtergrond waardoor ik ook min of meer van alles op de hoogte was, dus dat speelde wellicht ook mee. Ik heb zelf om een ruggenprik gevraagd, want ik had een weeenstorm en ging bijna knock out. daarna ging het eigenlijk prima. uiteindelijk werd het nog spannend, keizersnede of natuurlijk, maar na bijna 24u had ik nog weinig trek in ook nog een keizersnede erbij :') , uiteindelijk hebben we ook nog even van de vaccuumpomp mogen proeven, al kon ik toen alleen maar denken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ trekken maar. Alles bij mekaar zeker niet ideaal, maar dikke +:)+ voor iedereen om de goede communicatie, overleg, begeleiding, geduld ( _O- ),...
achteraf bij de gynae controle nog even gevraagd of ik het anders had gewild, maarja wat had je anders willen doen? komt zoals het komt toch.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:16

tita schreef:
<3
Boxpakje beethroot is te koop hoor

Thanks mies geloof dat er wel veel jurkjes komen van FLO moet ze nog passen
Maar jouw dame staat nu wel stil geloof ik

De mijne schiet de lucht in opeens

Synne staat idd beetje stil. Heb momenteel vooral heel veel liefde voor zara. Weinig flo zelfs haha

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:19

Gefeliciteerd mayo! Leuk! *\o/*

Simongek ik vind het broekje idd meer meisje denk ik...

Wauw toffe oma toch Laura! Bij die twinning setjes zitten wel een paar hele toffe items zeg! Dat Gaultier jurkje is mij echt beetje teveel :D

Liti wat een mooie items van Tiny Cotton!

Ik heb deze week gelukkig wél een paar geslaagde MP aankopen gedaan. Boxpakje van Fresk, ietsje pillig maar daar was ze eerlijk over en met apparaatje erover prima te doen. Boumy slofjes zijn nog nieuw. En in de outlet aankleedkussenhoes van Witlof for kids die ik al heel lang heel tof vind <3

Afbeelding

Mich zoek jij trouwens slofjes voor binnen? Of ook buiten? Want m’n zusje kwam aanzetten met deze sokken en die zijn echt ideaal. De hele onderkant is echt mega antislip.

Afbeelding

Bevallingen, kan zomaar zo anders lopen bij een tweede heb ik gemerkt.. Had best een duidelijk plan bij de eerste en nog meer verfijnd bij de tweede. Wilde graag poliklinisch bevallen en bij de oudste werd het een 2 dagen durend verhaal met alleen maar rugweeën en uiteindelijk de hemel op aarde met een ruggenprik want ik was kapot van het opvangen. Maar verder gewoon goed op terug te kijken. De tweede wilde ik weer graag naar het ziekenhuis maar toen de vk kwam 1,5 uur na de eerste wee bleek ik al 9,5cm te hebben en gingen we dus nergens meer naartoe :') Moest echt even een knop omzetten voor een noodgedwongen thuisbevalling, die stond nl níet in m’n plan want dat was geen optie, maar dat bleek dus de enige optie want 11 minuten later was ie er :+ Had een hectometerpaaltje geworden als we wel nog naar het ziekenhuis waren gegaan...

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:21

Pantykous schreef:
Simongek, ik zie dat eerste broekje niet zo voor me bij jouw jongens eerlijk gezegd :n

Mooi poppekind Tita :j

Nee ik dus ook niet :+ thanks

Die gaat terug. :j

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:22

Ja broekje vind ik denk ik ook meer voor een meisje Simongek

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 16:24

Geboorteplaats: A27 hectometerpaaltje 31,6 :D
Witlof is super mooi Tamara!
Heb nu lakens en deken ervan voor in het ledikant met dat elastiek aan de onder kant. Echt I-de-aal.
Nu ligt ze nog in dr wieg en gebruik ik het nog niet. Maar toen ik ledikant opmaakte ermee was ik direct gelukkig.

Simon: broekje is het ook niet voor mij. Idd nog eerder voor een meisje dan een knul. Zeker de stoere knullen die jij hebt zie ik er niet mee lopen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:36

Tamara, slofjes voor binnen idd. Waar zijn die slofsokken van? Ben alleen bang dat ze die uit weet te trekken

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:39

Nou je zal niet de eerste zijn idd die aan de snelweg bevalt! :D

Ik vind dit broekje ook meer voor een meisje Simon!

@tamara: die sokken zijn idd ideaal! Waren ook wat dreumesen op gym die ze droegen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 16:39

Die Ewers sloffen zijn idd ideaal! Echt goede antislip en lekker watm.

Mijn Cruzjes zijn ook binnen
Afbeelding
Afbeelding

De catdog is zo groot dat ze die volgend jaar nog gaat passen met gemak :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:41

Hoe valt small rags? Heb die link aangeklikt die genoemd werd en weer vanalles in mijn winkelmand.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 16:45

Valt vaak wat ruimer.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:48

Oké dat is mooi

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:49

Ben je dr blij mee Lau?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 16:51

Heel blij!!
Die blauwe is echt zo super zacht. En ik dat de kleur haar heel mooi staat. De witte gaat ze zelf helemaal verliefd op zijn en kan denk ik echt alle seizoenen mee. Denk dat hij haar ook leuk en eigenwijs zal staan.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:54

Haha ja was hier ook in de buurt, manneke uit Boxtel wat dus op de A2 werd geboren omdat ze het ziekenhuis niet meer haalden, die kreeg dus ook het bordje van het hectometerpaaltje cadeau :') M’n man vroeg nog of we echt niet weg konden maar de vk was dus heel duidelijk dat ie dan onderweg geboren zou worden :=

Mich ze zijn van Ewers. De bovenkant is heel stevig, dicht geweven met fleece aan de binnenkant dus je hebt ze ook niet zomaar uit. Oudste moet er wel zn best voor doen.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:01

Bestelling is geplaatst 6 dingen voor 35 euro. Koop veel te veel momenteel hihi. Ben alleen. Iet handig met foto’s plaatsen. Maar heb al veel gekocht nav tips uit dit topic.