Laurora schreef:ik eet nooit iets als er kinderen lopen of de eerste ronde als ze niet hebben meegeholpen in de keuken. Ook omdat ze inderdaad iets terug leggen. Hoewel een deel van de ouders dat snel afleren.Gister sinterklaas gevierd met neefje, zwager en schoonouders, oftewel: kijken hoe neefje (3,5) een bult met cadeautjes krijgt, met gore handjes in de bak met pepernoten zit te graven, van elk chocolaatje 1 hapje neemt en de rest terug legt, en dat de rest van de aanwezigen dan om de tien seconden roepen hoe schattig hij wel niet is en non stop foto's en filmpjes zit te maken die ze mij dan vervolgens ook doorsturen, alsof ik het niet net zelf heb kunnen zien![]()
En dat mijn schoonvader dan als klap op de vuurpijl voor de 1000e keer begint over mijn "toekomstige kinderen"![]()
Ik doe echt mijn stinkende best om aardig en gezellig te doen enzo, maar mán wat ben ik blij dat deze onzin maar 1x per jaar plaatsvind.
Mijn eerste kinderfeestje blaaste dat kind de kaarsen uit.. nou het was echt geen blazen... Meer soort van niezen
Ik heb geen taart genomen en de kinder feesten erna ook niet.
Ik drink ook altijd van te voren veel.. kinderen gooien altijd speelgoed in een glas of graaien erin.zelden dat het niet gebeurd.