Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Bij ons is het echt heel normaals at elk het zijn betaalt. Entree voor pretparken of eten bij verjaardag: de jarige trakteert dan het aperitief en de rest betaal je zelf en wij geven nog een cadeautje. Je wil toch juist de jarige in de bloemetjes zetten en niet andersom. Ik doe wel eens etentjes met 10 man en meer, dan kost mij dat gewoon 600-800 euro???
poes schreef:Bij ons is het echt heel normaals at elk het zijn betaalt. Entree voor pretparken of eten bij verjaardag: de jarige trakteert dan het aperitief en de rest betaal je zelf en wij geven nog een cadeautje. Je wil toch juist de jarige in de bloemetjes zetten en niet andersom. Ik doe wel eens etentjes met 10 man en meer, dan kost mij dat gewoon 600-800 euro???
Iris82 schreef:Dat snap ik, maar ik denk dus: ik zou dat heel goed overleggen met je vriendinnen omdat ik als vriendin van Trui niet zomaar een ticket en ook nog een deel van haar ticket zou kunnen betalen. (of dat wel zou doen omdat andere vriendinnen het misschien ook deden en vervolgens maanden geen geld meer zou hebben en me daar rot bij zou voelen)
Trui schreef:Ik wil namelijk iets speciaals doen voor mijn 16e verjaardag maar heb nou niet veel geld want ben geen miljonair :’) maar ik wort toch zestien..
Dank voor de reacties sowieso