Iets te goed. Werd iets voor 6 wakker en dacht "mooi niet, nog even tukken" Om om half 10 nog maar eens wakker te worden en te denken "hmmmm ik had al aan het werk moeten zijn".
Gelukkig kan ik flexibel omgaan met mijn uren. En kennelijk had ik de slaap nodig...
Hier vanmorgen mezelf even een schop onder de billen gegeven en wat gedaan dat moest nu het droog was buiten. Nu weer regen dus een heel goede reden om niks te doen en hopelijk wat energie terug te krijgen
friezenfan2
Geplaatst: 23-05-24 14:06
Gek genoeg deze keer geen last gehad van de volle maan. Maar wel een stressvolle maand achter de rug en vooral de laatste week al te hele tijd gespannen dus ik denk dat mijn lichaam heeft gedacht deze keer slaan we over.
Rocamor en je werkt belt dan niet met waar ben je?
Zo... na een schitterend feessie gisteren, 3,5 uur dansen, en boos naar de volle maan onderweg naar huis kijken ben ik gisteren totaal knockout gegaan.
Ik lijk niet veel last te hebben deze keer.. normaal veel meer intense dromen. Nu wel wat lichter en onrustiger geslapen maar ik had ook een stuk meer stress in mijn systeem. Die is nu wel opvallend veel geminderd
Ik blijf jullie toch even volgen en even bij houden hier.
Onze dochter is eens in de zoveel tijd echt een ramp. Nu al een paar dagen aan het vechten om haar überhaupt in bed te krijgen. En echt om de haverklap wakker. En ‘s ochtends heel vroeg .. pff.
Hier ging het prima. Tot afgelopen nacht. Dromen, dromen en nog meer dromen.
Mando
Geplaatst: 25-05-24 08:37
Ik heb weer als een zonnetje geslapen.
Ik had de laatste 2,5 maand dat als ik ging slapen was weer niets aan de hand maar zodra ik echt in rust kwam dan ontplofte ik. Warm, zweten enz.. einde overgang... dan kan dat, maar ook sta ik altijd aan...
Ik drink nu sinds 3 dagen oolong thee en wat denk je... niets meer van dat. Wel slecht slapen voor de volle maan maar wel droog en niet transpireren. Dus nu zonder die volle maan zo fijn gaan slapen.
Ik vond het een hele sterke maan dit keer.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-05-24 08:44
Wat een prut nacht, het leek erop dat alle rare dromen zich twee nachten hebben verzameld en er afgelopen nacht allemaal uitkwamen