Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Tegenwoordig heb je mensen die zeggen dat er meer dan 2 geslachten zijn, zelfs wel vijftig. Ik kan nog komen op interseksueel/hermafrodiet. Als transgender ben je ook man of vrouw... wat zijn alle andere dan?
(Ik geloof persoonlijk ook niet in meer dan deze 2-3 geslachten of ertussenin).
SavannahNx schreef:Sorry voor het taalgebruik van t plaatjemaar ben eigenlijk best benieuwd hoe dit indd zit:
[ [url=m/O4B2nj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:SavannahNx schreef:Sorry voor het taalgebruik van t plaatjemaar ben eigenlijk best benieuwd hoe dit indd zit:
[ [url=m/O4B2nj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plaatje klopt niet. Kijk naar je eigen hand, buig je vingers en je ziet dat dat geen rechte lijn vormt bovenaan, of als het dat wel doet, je vingertoppen geen rechte lijn vormen.
Eske_B schreef:Tegenwoordig heb je mensen die zeggen dat er meer dan 2 geslachten zijn, zelfs wel vijftig. Ik kan nog komen op interseksueel/hermafrodiet. Als transgender ben je ook man of vrouw... wat zijn alle andere dan?
Danique schreef:Eske_B schreef:Tegenwoordig heb je mensen die zeggen dat er meer dan 2 geslachten zijn, zelfs wel vijftig. Ik kan nog komen op interseksueel/hermafrodiet. Als transgender ben je ook man of vrouw... wat zijn alle andere dan?
Non-binary of agender bijvoorbeeld, of genderfluid.
Dat houdt dus in geen enkele belevenis van geslacht, of fluctuerend tussen geslachten etc.
little_birdy schreef:Het is heel simpel toch ?
Je hebt man vrouw beide en een hetje dus niks ??
Hoe iemand zich voelt is allemaal leuk en aardig maar je hebt maar 4 "echte" soorten