Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:28

Farjen schreef:
suikermeisje schreef:
Zonder dat extra gevoel, voel je toch al genoeg?

Seks is ook lekker zonder verliefd te zijn

Met ouder worden is mijn mening hier toch wel over veranderd. Dus ik snap wel sommigen echt willen verliefd zijn alvorens ze het bedrijf in duiken

Nou ik ben pas 19, maar ik duik echt niet met iemand het bed in waar ik geen relatie mee heb hoor. Vind seks iets bijzonders en intiems wat je alleen hoort te doen met je partner. Met een onbekende vind ik eerder vies dan lekker :')
Erg persoonsafhankelijk dus

Twilight

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:29

ik dacht dat vroeger ook altijd dani :P maar t kan me weinig boeien nu. seks is seks haha

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:30

Twilight schreef:
ik dacht dat vroeger ook altijd dani :P maar t kan me weinig boeien nu. seks is seks haha

Maar wat heeft je mening doen veranderen als ik vragen mag?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:31

Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zich goed bij voelt :) of dat nou eerste date is of na het huwelijk :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:31

Wij mannen hebben de helft van onze hersens toch daar beneden zitten }> :P

DanielleB schreef:
Whah ok.. Deze kreeg ik net:

Lieve Danielle. Ben je wel eens je paard aan het verschonen. En als je dan die behaarde trapleuning ziet. Denk je dan: als m'n tindermatch zo'n panzerfaust uit z'n broek trekt. Zuig ik dat ding leeg, totdat ik naar adem moet snakken als de hopjesvla me bijna teveel word. Kusjes en knuffels

panzerfaust ook _O- _O- zou hij door hebben dat hij het over een eenmaal te gebruiken ding heeft dat ook werkelijk weggegooid werd na gebruik? :+

niet te vergeten dat van de grootste het actieve deel 15cm was }:)
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 05-03-17 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:34

Flessuh schreef:

En laat mij nou denken als een man

Ik mis dus een helft :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:36

suikermeisje schreef:
Flessuh schreef:

_O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:36

suikermeisje schreef:
Flessuh schreef:

(h)eerlijk ben je ook _O- _O-

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:53

Twilight schreef:

Ik denk er ook zo over, al heb ik het nog nooit in de praktijk gebracht.

Ondanks het gekke gesprek wat ik eerder met deze persoon voerde (over seks maar toen ineens niet echt meer) lijkt hij me erg leuk! Denk dat deze persoon misschien wel een goede FWB zou kunnen zijn.

Volgens mij wil hij wel zo bad ass zijn maar heeft hij nog niet zo veel geoefend en is het een beetje ongemakkelijk voor hem..

Ondertussen heb ik even zijn Facebook bekeken en hij ziet er echt heel goed uit (niet te gladjes), is een ex militair én zit bij een motorbende Een hele foute dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:00

Sex om de sex is leuk, maar er moet voor mij zeker wel een klik zijn.. Ik moet iemand toch wel enigszins leuk en interessant vinden ;) Verder is het fijn dat je geen verwachtingen hoeft te hebben en het redelijk vrijblijvend is (in de ideale wereld dan :+ )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:02

Dani199764 schreef:
Nou ik ben pas 19, maar ik duik echt niet met iemand het bed in waar ik geen relatie mee heb hoor. Vind seks iets bijzonders en intiems wat je alleen hoort te doen met je partner. Met een onbekende vind ik eerder vies dan lekker :')
Erg persoonsafhankelijk dus

Laat mij maar lekker vies zijn :9

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:08

Nou, ik kan heel wel puur gaan doen van "voor mij geen seks zonder liefde", maar als ik iemand kon krijgen zou ik zo genoegen nemen met een eennachtslief of een vriendin met voordeeltjes. Wat ik wel moeilijk vind is serieus gaan daten met iemand die je "wel leuk" vindt. Dat is ook een belangrijke reden waarom ik steeds ben weggebleven bij datingsites: ik ben bijna onophoudelijk verliefd en gaan daten met een ander voelt dan als... tweede keus. Dat moet je die ander niet aandoen, en jezelf ook niet.

Voor alle duidelijkheid: zo voelt het voor mij, ik vind niets van een ander die zijn partner zo vindt.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:09

Dani199764 schreef:
Twilight schreef:

een eerste keer sex gehad met iemand waar ik toen verliefd op was en de drempel is er toen af.
ik wil wel een klik hoor, tis neit de eerste de beste. maar ja. ik heb ook behoeftes en als er een leuk iemand is waar ik lol mee kan hebben. waarom niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:10

onophoudelijk verliefd wat lijkt me dat heerlijk zeg <3 <3

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:20

Op dit moment ga ik enkel voor de seks zonder relatie. Ik wil absoluut geen relatie maar ik wil wel seks hahaha. Er moet wel echt een klik zijn en aantrekkingskracht anders kan ik het ook niet.
Mijn date van afgelopen vrijdag was voor mij compleet seksloos, daar heb ik dus ook niks mee gedaan.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:20

Twilight schreef:
[Dani199764"]
Twilight schreef:

een eerste keer sex gehad met iemand waar ik toen verliefd op was en de drempel is er toen af.
ik wil wel een klik hoor, tis neit de eerste de beste. maar ja. ik heb ook behoeftes en als er een leuk iemand is waar ik lol mee kan hebben. waarom niet.[/quote]

Die eerste keer sex met iemand waar ik verliefd op was heb ik al gehad :P
op dit moment weer single, maar het heeft mijn denkwijze niet doen veranderen.
Heb wel een 2 keer met iemand gezoend buiten een relatie om maar dat was ook echt niks, omdat ik niet van die jongen hield was het voor mijn gevoel meer speeksel uitwisselen dan iets intiems samen :')

Maar kan me wel voorstellen dat als je iets als zoenen lekker vind dat het dan niet uit maakt met wie het is, ik vind zoenen sowieso al niet echt lekker dus als t dan al moet dan wel met iemand van wie ik hou

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:22

oh ja.., begrijpelijk. ik hou daar ook van hahaha.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:22

musiqolog schreef:
Nou, ik kan heel wel puur gaan doen van "voor mij geen seks zonder liefde", maar als ik iemand kon krijgen zou ik zo genoegen nemen met een eennachtslief of een vriendin met voordeeltjes. Wat ik wel moeilijk vind is serieus gaan daten met iemand die je "wel leuk" vindt. Dat is ook een belangrijke reden waarom ik steeds ben weggebleven bij datingsites: ik ben bijna onophoudelijk verliefd en gaan daten met een ander voelt dan als... tweede keus. Dat moet je die ander niet aandoen, en jezelf ook niet.

Voor alle duidelijkheid: zo voelt het voor mij, ik vind niets van een ander die zijn partner zo vindt.

Een vriendin met "voordeeltjes" heb ik een paar weken geleden nee tegen gezegd, er was wel iets van chemie, maar voor mij niet genoeg om seks te hebben. Zij wilde dit wel maar ik niet dus.
Voor mij zijn liefde en seks sterk met elkaar verbonden.

En ook ik vertel alleen hoe ik het zie, en zal niemand veroordelen die er anders over denkt. Iedereen is zoals die is, en moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:26

Ik word niet snel verliefd (lees: zeer lastig) dus als ik daar op moet wachten dan kan ik nog wel even blijven wachten := Ik hoef niet perse een relatie met iemand te hebben of gevoelens voor iemand te hebben om er seks mee te kunnen hebben. Moet het er wel warm van krijgen natuurlijk :P en er moet ook zeker een klik zijn. Maar verder...

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:27

Alja schreef:
onophoudelijk verliefd wat lijkt me dat heerlijk zeg <3 <3

Als je een keer iemand kan krijgen wel... Maar zoals Jan al te berde bracht: hoop doet leven. :)

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:27

Ik vind het vrij moeilijk om geen gevoelens te ontwikkelen voor een FWB, dus dat heb ik maar een korte periode volgehouden :').

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:28

geweldig sommige openingszinnen hier :') Zo erg krijg ik ze meestal niet. Wel iemand die hoopte dat mijn paard geen tinker was "want hij had geen klik met tinkerruiters" :') Oke?

En FWB is altijd zo iets. Uiteindelijk ontwikkel je toch wel altijd iets van gevoelens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:41

Igniss, nee hoor. Ik heb anderhalf jaar lang een "f"wb gehad en dat was echt puur en alleen seks. Daar waren we heel goed in met z'n tweeën en ik kon met hem lachen, maar verder was het to-taal niet mijn type en ik ook niet die van hem. Was verder helemaal prima om elkaar eens in de zo veel tijd te zien. We hebben allebei in de tussentijd met anderen gedate en zeiden dat dan ook gewoon eerlijk tegen elkaar, als het weer over was kwamen we eigenlijk altijd wel weer bij elkaar terecht.

Dat betekent niet dat iedereen het hoeft te willen hoor. Soms heb ik gewoon zin in een verzetje en dan is mijn eisenlijst ineens een stuk korter. Ik vind het ontzettend moeilijk om gevoelens voor iemand te ontwikkelen, en al helemaal om mijn bagage te ontladen. Ondertussen heb ik de realisatie dat ik in relaties altijd 'de moeilijke' zal zijn en dat is voor mij een rede om dat voorlopig even te ontwijken.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:49

Berdien schreef:
Ik word niet snel verliefd (lees: zeer lastig) dus als ik daar op moet wachten dan kan ik nog wel even blijven wachten := Ik hoef niet perse een relatie met iemand te hebben of gevoelens voor iemand te hebben om er seks mee te kunnen hebben. Moet het er wel warm van krijgen natuurlijk :P en er moet ook zeker een klik zijn. Maar verder...

Ik heb ook niet snel gevoelens voor iemand, maar vind t dan ook echt niet erg om een leven zonder sex te hebben :j
Nu zal ik denk ik wel een uitzondering daar in zijn :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:52

Dani199764 schreef:
Ik heb ook niet snel gevoelens voor iemand, maar vind t dan ook echt niet erg om een leven zonder sex te hebben :j
Nu zal ik denk ik wel een uitzondering daar in zijn :')

Joh, wees blij. Dat scheelt je een hoop tijd en gedoe in het leven. :+