Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 13:58

Op dit moment ben ik blij met marktplaats. Ik heb daarnet een gardena handgrasmaaier opgehaald, helemaal gratis :D. Hij leek best verroest, maar een uurtje met een sopje allesreiniger wijst uit dat hij gewoon vies is. Mn vader kan de bladen voor me slijpen, dus straks heb ik een zo goed als nieuwe grasmaaier van een merk wat je hele leven mee gaat, gratis! :D :D :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:29

Dat is een goede deal Vjestagirl, maar mocht er nu alsnog wat roest op zitten gewoon even in een bak cola zetten :D na een paar uurtjes glimt ie weer als nieuw. :D (ja ervaring mee)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:34

Er zit wel wat roest op de bladen, maar die moeten toch nog geslepen worden.
Ik ben er iig echt ontzettend blij mee. Ik heb niet zoveel inkomen, plus dat ik probeer mijn tuin heel groen aan te leggen, dus zo veel mogelijk hergebruik.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:36

Zo, dat is inderdaad een hele leuke deal! Is de motor ook nog gewoon goed?
(Roest kan je er trouwens ook makkelijk afhalen door er met een stukje aluminiumfolie overheem te wrijven)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 15:37

snuffie123 schreef:
(Roest kan je er trouwens ook makkelijk afhalen door er met een stukje aluminiumfolie overheem te wrijven)

Het is een handgrasmaaier, zo'n ding wat je moet duwen. Puur mechanisch, komt geen motor aan te pas :D

Afbeelding

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 15:49

Vjestagirl schreef:
snuffie123 schreef:

Het is een handgrasmaaier, zo'n ding wat je moet duwen. Puur mechanisch, komt geen motor aan te pas :D

[ Afbeelding ]

:') _O- _O- haha oeps. Dan kan er in ieder geval verder weinig aan kapot gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:59

Zo eentje heb ik ook om het gras onder de weide draad kort te houden en graspieken wat bij te houden. Dingen zijn echt heerlijk daarvoor!
wel flink werk als je wat potjes en bobbels moet trotseren.

Volgende week is het tweedehands ruiter beurs van de club. Eens kijken of ik mijn laatste spul daar nog kan slijten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 11:22

Vandaag een droogkloot... ben nog steeds op missie om alle boeken van Terry Pratchett bij elkaar te krijgen. Heb de Discworld serie compleet (eindelijk *\o/* ), nu nog een aantal losse flodders.

Ik zag een advertentie met een stapel boeken op de foto, waar (voor zover ik kon zien) wel een aantal tussen zaten die nog op mijn lijstje staan. Er stonden alleen geen titels in de advertentie zelf, en de foto was niet heel duidelijk. Dus ik mijn lijstje doorgestuurd naar de verkoper, met de vraag welke hij daarvan heeft liggen. Krijg ik letterlijk terug: 'Heb een stuk of 8 van je lijst'.

Geen titels, geen aanhef, groet, vraagprijs, wat dan ook. Ja, daar kan ik wat mee :z

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 11:44

Varekaj schreef:
Volgende week is het tweedehands ruiter beurs van de club. Eens kijken of ik mijn laatste spul daar nog kan slijten.

Tweedehands RUITER? Mensenhandel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 11:56

Ah crap, waar zat ik met mijn gedachten :')

Nee geen mensenhandel, wel materiaal verkoop :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:07

Wat moet je nog allemaal kwijt zien te raken varekaj?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:11

Hier weer een goede ervaring met iemand. Kon het laten bezorgen op ons vakantieadres waar we nu zitten!ideaal! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:42

Een paar zadeldoeken, beenbescherming, een (ongebruikte) barebackpad van FRA, paar singels en een zadel dat iemand momenteel van me leent.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:58

Nou heb echt een prima ervaring weer. Gevraagd of ik een boek mocht overnemen, was al voor een heel gunstig prijsje dus daar verder niet over gehad, super vlot contact, geld stond ook dezelfde dag al op haar rekening en ze verzond het ook meteen, volgende dag boek in huis en zo netjes verpakt dat zelfs de bol.com daar nog wat van kan leren :j
Het kan wel! ;)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:14

Net een bod op m'n zeer nette petrie laarzen gehaf. Paard is ingeslapen, dus ik kan er niets meer mee. Vp was bieden vanaf €50, prima bedrag lijkt me. Net een bod van €15, maar gereageerd dat als hij er €35,- erbij doet hij zeg mag ophalen.
Proberen kan altijd, maar deze keer niet :')

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:11

Ik kom hier ook maar eens meepraten, al gaan mijn verkopen via FB en MP momenteel best goed..

Afgezien van iemand die via messenger nu al voor de tweede keer iets loopt af te kraken om ze goedkoper te krijgen. Sorry, daar pas ik voor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:12

Mijn BBP en een set beenbescherming is verkocht op de beurs. De rest gaat terug op kapaza, en misschien ook eens aanbieden via FB. Wil echt wel eens wat plek vrijmaken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:16

Van het weekeind mijn scooter verkocht voor het bedrag wat ik wilde hebben. 1e kijker, meteen weg. Jongen heel erg blij, ik blij dat ik hem zonder te veel gedoe heb kunnen verkopen, super ervaring!

Reageerde zelf op een Fatboy zitzak, de verkoper was zo dwingend, dat ik er vanaf heb gezien. Ik deed een bod, hij ging er overheen, daarna meteen drammen dat ik hem most komen halen, terwijl ik max wilde betalen wat ik bood. Heb denk ik wel 10 berichten gehad wanneer ik hem kon komen halen, telefoonnummers etc.. Euh, ik heb gezegd wat ik er aan uit wil geven en daarna dat ik geen interesse had, en dan toch volhouden vind ik bijzonder! :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:48

Geen mp maar fb weggeefhoek dit x.
mee geloot voor een paar hondenspullen. Stond niet bij wanneer ze iemand zou kiezen.
kijk ik half uur later op fb. Eerst in de groep dat ik het mocht komen halen, 15 min een reactie daarop dat ik niet had gereageerd en dat iemand anders het mocht komen halen....
heb nog even een reactie geplaatst dat niet iedereen elke 5 minuten op facebook kijkt en dat ik het flauw vond dat ze niet even een half uur kon afwachten.
kriig ik als reactie dat als ik ergens voor mee loot ik het in de gaten moet houden..
eh ja dat snap ik maar dat ik dan ook binnen 10 minuten moet reageren..?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:55

Donna89 schreef:
Geen mp maar fb weggeefhoek dit x.
mee geloot voor een paar hondenspullen. Stond niet bij wanneer ze iemand zou kiezen.
kijk ik half uur later op fb. Eerst in de groep dat ik het mocht komen halen, 15 min een reactie daarop dat ik niet had gereageerd en dat iemand anders het mocht komen halen....
heb nog even een reactie geplaatst dat niet iedereen elke 5 minuten op facebook kijkt en dat ik het flauw vond dat ze niet even een half uur kon afwachten.
kriig ik als reactie dat als ik ergens voor mee loot ik het in de gaten moet houden..
eh ja dat snap ik maar dat ik dan ook binnen 10 minuten moet reageren..?

Echt zo bizar _-:( maar helaas wel herkenbaar.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 23:26

Vandaag een fijne ervaring gehad.
Had een hoofdstel te koop staan.
Na 3-4 dagen een reactie gekregen. Vroeg of het alleen de frontriem was of het hele hoofdstel. Na bevestiging hoofdstel wouden ze vandaag rond 4 komen.
Kwamen prima om 4 voorbij.
Het meisje waarvoor het was, was zooo blij.... Ze had een houtenpaard en nu een heel mooi hoofdstel voor haar paard. Heb toen gezegd dat ik ook nog wel teugels had...
Meisje nog blijer.
Moest toen zelf wel nieuwe teugels halen maar mijn teugela waren officieel te gevaarlijk om nog veel mee te rijden(scheuren in het leer...)
Meisje bij en ik kon nieuwe teugels halen

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 23:31

Lekker gevoel is dat het mensen zo blij te maken.

Heb vandaag ook nog een pakje verzonden 2 dekens via bokt verkocht en er nog een vliefendeken met masker er bij gratis bij gedaan.

Maar maakte het ook weer mee had iets gekocht al zeg maar moest alleen nog rekening nummer krijgen had aangegeven dat ik om redenen 4 dagen niet kon reageren dat was prima zei ze. Stuurde ik vanmorgen een berichtje nergens antwoord op en de advertentie was verwijderd

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 09:02

Weet iemand of kamerplanten op mp lopen? Heb er 4 mooie ( waren ooit 15 cm nu is er een zowat 2m die anderen ca 1,50 ).Doet mij echt pijn omdat ik er 3 ervan al 20 jaar heb.
Aleen is ons woonkamer nu echt te klein en verder kan ik ze nergens kwijt :-(

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 09:21

Ik heb toen een kamerplant verkocht voor een 10tje. Hij was dezelfde dag nog weg. Die was ongeveer 15 jaar oud en circa 1,50 hoog.

Ik zou het gewoon proberen, weggooien kan altijd nog.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 09:26

Ok, ga het proberen. ..
Weggooien? Never!Pascal,Phillip,Phillip junior en Daantje verdienen een liefdevol thuis :D