Ik heb weer een jar opgebrand, VC Rain, dit is nummer 4 in 2 maanden, gaat dus lekker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yv_ schreef:Goeeeedemorgen!
Ook lekkere aankopen Binotje.
En, past het allemaal nog in de kasten?
Oeps 
Cozy Home jar van VC is al bijna op de helft en m'n Sense kaarsje is op de helft. Gaat allemaal nog niet zo hard dus
Zag nog niet veel wat mijn bestelling op de foto's verschijnen maar je weet het niet he..
. Goose was heel goed gevuld!
maar me ingehouden. Zal pas weer in mei gaan om cadeaubon van mams op te maken. April een no buy. Heb nu echt weer even genoeg
Veel brand en ruik plezier

Skessa_ schreef:Volgens mij klopt er sowieso geen drol van die voorraden
Ze heeft werkelijk niks opgeschreven en je maakt mij niet wijs dat je dat allemaal kan onthouden![]()
Heb in de winkel ook kaarsen gezien die ik nog nooit op de site ben tegen gekomen![]()
Oh zonde Lisitano! Had die Sweet nectar (Dat was m toch?) nog geroken, vond m erg lekker!
Het was wel wat ze vertelde toen ik stond te wachten om af te rekenen en volgens mij stond muppetmayo daar ook bij, maar of het dan wordt gedaan
Skessa_ schreef:Volgens mij klopt er sowieso geen drol van die voorraden
Ze heeft werkelijk niks opgeschreven en je maakt mij niet wijs dat je dat allemaal kan onthouden![]()
Heb in de winkel ook kaarsen gezien die ik nog nooit op de site ben tegen gekomen![]()
Oh zonde Lisitano! Had die Sweet nectar (Dat was m toch?) nog geroken, vond m erg lekker!
Kringle Spa Day kaars, waxmelts, mijn Meadow Showers stond ook nooit op de site.