Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:54

Martine_R schreef:
san4nie schreef:
Confession, Martine_R, ik ben heel nieuwsgierig wat jouw onderschrift betekent! :o

Wat het betekent?
Dat ik op zoek ben naar een baan..? :D

Och gut, nu lees ik het ook. Op de iPad kwamen er een hele hoop blokjes met af en toe een letter. Was net een rebus.. -O-

Monchou

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:59

Hahah :+

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:00

Emmaa_ schreef:
Renee schreef:

Correct me if I'm wrong, maar is astma niet een chronische aangeboren aandoening? Ik heb zelf astmatische bronchitis, en merk er bijna nooit wat van behalve als ik een terugval heb. Maar ik wist niet dat het ook op latere leeftijd kon oplopen? Ik heb altijd begrepen is iets wat er altijd al heeft gezeten en soms de kop op steekt en bij de een heftiger dan bij de ander (en je er zodoende er niet perse vanaf je geboorte last van hoeft te hebben).

Klopt, astma is aangeboren, dat kan je niet ontwikkelen. Ik had het toen ik op tapijt woonde, heb er alleen last van als ik in een stoffige omgeving ben. Bij mijn ouders thuis was het nooit zo stoffig dus ik merkte het gewoon nooit. Het is er echter altijd, en als je die typische hoest krijgt (die heb ik ook maandenlang gehad voordat ik actie ondernam) kan je er baat bij hebben om aan medicatie (anti-histamine en een inhaler) te beginnen.

Typische hoest, ik noem het altijd zeehondenblaf :')

Confession: Ik vind de geur van pleisters en pleistertape heel fijn ruiken :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:02

confession: Ik kan er echt niet tegen als mensen niet hun richtingaanwijzer gebruiken maar toch verwachten dat je aan de kant gaat. En dan natuurlijk keihard gaan toeteren omdat je in de weg loopt/fietst/rijdt. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:53

Emmaa_ schreef:
Renee schreef:

Correct me if I'm wrong, maar is astma niet een chronische aangeboren aandoening? Ik heb zelf astmatische bronchitis, en merk er bijna nooit wat van behalve als ik een terugval heb. Maar ik wist niet dat het ook op latere leeftijd kon oplopen? Ik heb altijd begrepen is iets wat er altijd al heeft gezeten en soms de kop op steekt en bij de een heftiger dan bij de ander (en je er zodoende er niet perse vanaf je geboorte last van hoeft te hebben).

Klopt, astma is aangeboren, dat kan je niet ontwikkelen. Ik had het toen ik op tapijt woonde, heb er alleen last van als ik in een stoffige omgeving ben. Bij mijn ouders thuis was het nooit zo stoffig dus ik merkte het gewoon nooit. Het is er echter altijd, en als je die typische hoest krijgt (die heb ik ook maandenlang gehad voordat ik actie ondernam) kan je er baat bij hebben om aan medicatie (anti-histamine en een inhaler) te beginnen.

Tja, ze noemt het astma. Ik weet ook niet precies wat het is, maar ze heeft iig een puffer die ze regelmatig moet gebruiken. Een chronische luchtwegaandoening dus.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:54

BlondCowgirl schreef:
Hahaha Ladybird ik ben het helemaal met je eens, ik erger me daar ook groen en geel aan. Ik ben voor onze hond haar vrouwtje en mijn vriend is haar baasje haha. Mijn vriend zegt expres wel eens tegen de hond als ik erbij zit: ooh ja Bailey is mijn kindje heh (in zo'n stemmetje waarmee je tegen baby's praat) en dan wordt ik oprecht boos whahaha.

Hmmmmm chocotoff..... Hoe krijg je een hele zak op? Ik kreeg altijd na een aantal van die toffees te zere kaken om er nog een te nemen hahaha.

Ja die hebben wij ook, vrouwtje en baas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:57

Confession; ik noem mijn vriendin (partner) wel mijn vrouwtje...

Omdat vriendin nogal wat verwarring oproept en ik partner zo enorm fout vind klinken (doet me denken aan Toren C)

Vrouw is nog niet aan de orde want we zijn nog niet getrouwd, dus is het vrouwtje of vrouwmens :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:59

Ik vind wederhelft ook altijd wel een mooie! :))

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:00

Mijn moeder noemt mijn vader altijd haar betere helft of haar vechtgenoot. :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:02

Binnenshuis noem ik mijn man vaak snoezewoes :+ buitenshuis gewoon man, of echtgenoot of gewoon bij z'n naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:02

Weet je wat het is?

Partner en dergelijke onzijdige woorden worden vaak juist gebruikt door homo's en lesbiennes die het een beetje in het midden willen houden.

Ik wil het niet in het midden houden. Ik heb een vriendin waar ik super mega trots op ben en iedereen mag weten dat wij bij elkaar horen :+:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:05

Juk, mijn vrouwtje :')

Heb dan gelijk het gevoel of je het over jezelf in derde persoon hebt als honden eigenaar :')

Mooiste vond ik een kind dat een wondje had opgelopen, gaat mijn collega op de knieen en vraagt: 'waar heb jij je auwie gedaan?' :(:)
Kereltje kijkt haar heel schaapachtig aan, waarop de moeder aan haar zoon vraagt: waar heb jij je pijn gedaan?

Ja zei die moeder, wij gebruiken gewone woorden bij hem +:)+
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 19-09-15 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:07

Hahaha ik snap je helemaal Vuur! Ik kan ook niet wachten tot ik gewoon "mijn vrouw" kan zeggen... Niet zo fout en wel heel duidelijk :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:08

Vriendin is ook gewoon leuk! Of wederhelft, geliefde of van mij part mijn huisvrouw :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 04:33

Martine_R schreef:
san4nie schreef:
Confession, Martine_R, ik ben heel nieuwsgierig wat jouw onderschrift betekent! :o

Wat het betekent?
Dat ik op zoek ben naar een baan..? :D

Je onderschrift ziet er zo uit op mijn mobiel:

ɴ ʙᴀᴀɴ ɪɴ ᴅᴇ ᴅɪᴇʀᴠᴇʀᴢᴏʀɢɪɴɢ, ᴠᴇʀᴋᴏᴏᴘ, ᴀᴅᴍɪɴɪsᴛʀᴀᴛɪᴇ ᴏғ ᴛᴏᴇʀɪsᴍᴇ ɪɴ ᴏᴍɢᴇᴠɪɴɢ 7921

Zo ga je vrees ik geen baan vinden hier :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:34

Martine_R schreef:
Ik ben een watje :+
Er is een bekende bokker die altijd veel lof krijgt bij haar rij-topics, maar ik heb haar in het echt zien rijden en naast dat haar paard gewoon letterlijk kromme benen heeft, rijdt ze ook nog eens behoorlijk grof.. en zou bokt er niet zo lyrisch over zijn als ze haar eens live hadden gezien. Maar dat durf ik dus niet te zeggen uit angst voor medebokkers :')

O en ik erger me ook kapot aan stellen die niet van elkaar af kunnen blijven.. en koosnaampjes voor elkaar hebben :=

Confession: nu ben ik zó nieuwsgierig wie je bedoelt _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:07

Ik ook, PB? :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:25

Ik ook... :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:43

Ik ook :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:44

Ik ook O:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:45

Ik oooook _O-

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:49

Mijn confession is dat ik nu ook bizar graag wil weten wie het is :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:53

Nou Martine, laat is horen :D misschien zijn veel mensen het wel met je eens

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:53

Hier nog een

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 10:56

Ik ook :+

En ik heb nog een erge... Mijn moeder en ik hebben de gewoonte om iets aan de beesten te vragen en dan zelf met rare stemmetjes te antwoorden O:)
Maar echt alleen hier thuis voor de dieren, bij mn verzorgpaard doe ik het niet. Daar zit ik bovenop te zingen :+