Kentaro schreef:Bij je teennagels in het ieder geval zeker(spreek uit ervaring, want ik ben die van mij kwijt geweest
)
Wel terug gevonden hoop ik?
Ik denk inderdaad ook 1-2 mm
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Hoe kan je gezicht nu geen zon gezien hebben tijdens een lange fietstocht?!?![]()
amkeVH schreef:Hoe kan het dat mensen van stomdronken naar compleet nuchter kunnen gaan wanneer er iets serieus aan de hand is? Wat gebeurt er dan precies in je lichaam?
Selina schreef:greensleaves schreef:Wat ik me afvraag: waarom Zo'n sticker of plaatje op je auto met baby on board? Ik heb ook een baby on board maar ga er van uit dat mensen me sowieso liever niet aanrijden.. Of heeft het een andere functie?
Voor de leuk?
Ik naam later een "cat lover" sticker.
Selina schreef:greensleaves schreef:Wat ik me afvraag: waarom Zo'n sticker of plaatje op je auto met baby on board? Ik heb ook een baby on board maar ga er van uit dat mensen me sowieso liever niet aanrijden.. Of heeft het een andere functie?
Voor de leuk?
Ik naam later een "cat lover" sticker.
Danique schreef:Nee! Als je wordt aangereden, dan weten de hulpdiensten dat er nog een baby in de auto zit (omdat je die misschien 'over het hoofd ziet' en het niet vanzelfsprekend is!)
greensleaves schreef:Aah! Dat verklaart een hoop. Ik zat veel te serieus te denken
greensleaves schreef:Wat ik me afvraag: waarom Zo'n sticker of plaatje op je auto met baby on board? Ik heb ook een baby on board maar ga er van uit dat mensen me sowieso liever niet aanrijden.. Of heeft het een andere functie?