Annash schreef:De site doet het bij mij niet. Hebben jullie ook problemen?Ja het is echt dramatisch helaas
Oh ik wil jullie deze foto niet onthouden, was in Brazilie gisteren. Heeft een dodelijke tornado geproduceerd met minstens 11 doden Wat een beest.
Die heb ik nu ook op staan inderdaad, samen met Matt Grantham, die van Aaron Jayjack valt telkens uit. Ze spreken bij Travis over twee funnels
Als je denkt dat waterspouts niet gevaarlijk zijn... https://www.facebook.com/WKRG.News.5/vi ... 142717500/
Jemig. Eerst ziet t er nog wel gaaf uit, maar dat die dingen de lucht in vliegen... ieks! Ik heb uitzicht op dit nu.
Nou, was wel mooi buiten, zat alleen in de auto, en om dan foto's te maken, das ook zo wat ehh.Kwam iig een mooi buitje uit
Ik kon vanmorgen rennen naar school T is gewoon weer koud vandaag, t wordt van t weekend zateradg ook koud terwijl we tuinfeest hebben. Balen
O wow wat een luchten! Hier is het bijna helemaal blauw. Balen Joolien dat jullie zaterdag een tuinfeest hebben. Misschien een idee om een partytent op te zetten, scheelt altijd wat in temperatuur.
Net 2 tornado's aan de grond. Dominator had hem in beeld en Daniel Shaw op 9news ook. Die cell blijft ze uitspugen!