Is er iemand (20+, idealiter ervaring binnen HR/management/recruitement) die even zou willen meedenken over een situatie?
Iemand die ik een pb kan sturen ivm betaling van een zadelpasser/ consult waar je niet tevreden van bent?
Dit gaat zo wanhopig overkomen... Maar ben een beetje eenzaam op de zaterdagavond, iemand waar ik mee kan praten?
Ik zoek even iemand die ervaring heeft met burnout en even mee kan sparren over mijn situatie.Edit: voorzien!
Is er toevallig iemand met verstand van (vinyl) vloeren?En misschien iemand anders (of dezelfde) die juridisch onderlegd is?Er zijn wat probleempjes met onze vloer en daarmee dus ook met de verkopende winkel
emr schreef:Mag ik iemand een berichtje sturen over vriendschappelijke relatie en een liefdes relatie?Voorzien!
iirrssjjee schreef:Is er toevallig iemand met verstand van (vinyl) vloeren?En misschien iemand anders (of dezelfde) die juridisch onderlegd is?Er zijn wat probleempjes met onze vloer en daarmee dus ook met de verkopende winkel Nog steeds op zoek!
Iemand die een luisterend oor wil bieden, verstand heeft van huizen en verbouwen en me even uit mijn droom kan helpen?