Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goedkoper gaat het dus niet weg.
Kentaro schreef:Kun je niet gelijk een mailtje sturen dat je je vergist hebt en dat de totale kosten op .. komen!?
Kentaro schreef:Jeetje wat lastig! Wat een belachelijk hoog bedrag ook voor het versturen van een boek naar het buitenland.
MarjanB schreef:Tja opzich zou het wel kunnen een hele brede c pony en een paard kunnen prima dezelfde boommaat hebben. Net als mijn merrie van 168 een smalle boom heeft die op de gemiddelde pony niet zou passen..
Ben nu nieuwe advertenties aan het plaatsen. De eerste staat gelijk al op pagina (neem aan dat ze positie bedoelen..) 2192
Dit is toch niet leuk meer?!?!
_Renske schreef:Woeehoe, het meisje met marktplaats heeft gemaild! Ze was blijkbaar een mid-week naar Parijs en had daar haar mail niet gecheckt. Als het goed is stuurt ze de jas morgen op en krijg ik de track&trace code.
Nu nog even afwachten, maar het lijkt allemaal toch goed af te lopen!
Jadeleigh263 schreef:_Renske schreef:Woeehoe, het meisje met marktplaats heeft gemaild! Ze was blijkbaar een mid-week naar Parijs en had daar haar mail niet gecheckt. Als het goed is stuurt ze de jas morgen op en krijg ik de track&trace code.
Nu nog even afwachten, maar het lijkt allemaal toch goed af te lopen!
ik zei toch Vakantie![]()
![]()
![]()