[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaraBariton

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:05

Ik heb geen idee maar zou je het H&M niet gewoon kunnen vragen?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:21

Drunksheep schreef:
Ik had een vraagje voor jullie, ik heb de perfecte galajurk gevonden... probleem is alleen dat de collectie waarin deze uitkomt (H&M Conscious Exclusive), op 4 april uitkomt. Ik heb dan herkansingen, dus kan niet tijdens de tentamens een jurk bestellen :') weten jullie hoe laat dit soort collecties online komen?

Die is al online: http://www.hm.com/nl/conscious-collection

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:14

Nee, anders vroeg ik het niet :')

Het gaat om de H&M Conscious Exclusive collectie :)

En idd ik kan H&M wel even contacteren, maar in hun persberichten over deze collectie is de tijd dus niet te vinden. Geen idee of ze dat ook gaan loslaten aan mij...

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:18

Drunksheep schreef:

En idd ik kan H&M wel even contacteren, maar in hun persberichten over deze collectie is de tijd dus niet te vinden. Geen idee of ze dat ook gaan loslaten aan mij...

Maar je hebt de jurk dus al in een boekje oid gezien? Dan kan je nu toch vast je bestelformulier opsturen met de bestelling voor dat jurkje
en dan wordt ie vanaf zijn release-tijd gewoon bij je geleverd lijkt me? Of staat er expliciet bij dat vooruitbestellen niet gaat?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:25

Je kunt altijd even bellen naar H&M, niet geschoten is altijd mis toch? Zou het echt zo snel uitverkocht zijn? Anders moet je even iemand vragen om voor je te bestellen.

De Vans staan nu voor de normale prijs bij frontrunner. Wat een mazzel, gisteren voor €29,95 gekocht en nu voor €64,95.. Lijkt haast wel een foutje. Ben benieuwd hoe ze staan. Ze zijn niet echt origineel inderdaad, maar ach, dat zijn zoveel dingen niet ;)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:51

Hoi mensen! Ik heb op het moment mijn zinnen gezet op een winterjas (nu zijn ze hopelijk nog verkrijgbaar en een stuk goedkoper!) Ik wil graag een zwarte lange jas met (nep)leren mouwen. Lekker cliché model dus maar de hele winter twijfelde ik of ik 'm zou nemen en telkens vond ik het toch te duur, maar je weet hoe dat gaat als je eenmaal iets in je hoofd hebt.

Maar nu: waar zijn die dingen nog verkrijgbaar? Op marktplaats kan ik niet echt veel vinden, heb er op eentje kunnen bieden maar ik moet een klein maatje hebben en die zijn er niet veel. Of gebruik ik niet de goede termen? Ik zoek oa op Two-tone, leren mouw etc.

Afbeelding

http://www.fashionscene.nl/image.php?img=/ckfinder/userfiles/images/Fashionscene/beelden%202012/oktober/leren%20.jpeg&h=332&w=260

http://fashionjunkysblog.files.wordpress.com/2011/09/schermafbeelding-2011-09-26-om-13-27-57.png?w=492

Zoiets zoek ik. Het bouclé jasje van de Zara ben ik dan weer geen fan van. Een zomermodel mag eventueel ook!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:45

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:49

Je ziet wel wat mensen ermee lopen, maar ik vind ze echt niet mooi. Ze zijn ook nog eens vrij duur. Doe mij maar Allstars of Vans.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:54

marrianne schreef:
Ik meld me ook maar weer eens, ik zie een hele hoop Vans langskomen, vooral de mintgroene zijn mijn favoriet. Maar inderdaad iedereen heeft ze.

Ik vind de schoenen van New Balance ook heel erg leuk. Al verwacht ik dat die over een maand of 2 ook overal rondlopen...
Iemand al ervaring met deze schoenen?

http://www.zalando.nl/new-balance-u420d-sneakers-laag-grijs-ne215a02f-151.html

Het is/was al een hele trend onder bloggers, dus dat er mensen overal mee rondlopen dat zal ongetwijfeld.
Maar ja als jij ze leuk vindt zou ik me daar niet door laten tegenhouden.

Zelf vind ik ze nogal onvrouwelijk, maar ben sowieso geen sneakerfan.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:18

Kreeg net een mailtje van de H&M dat het voorproefje voor de Exclusive collectie online staat. Op 4 april om 10uur gaat het de verkoop in. Helaas is de jurk die ik wil het duurste van de hele collectie, €200,- -O-. Misschien met kortingscodes €150,-, maar vind ik nog duur voor een eenmalig grapje. Twijfel twijfel.

marrianne schreef:
Ik meld me ook maar weer eens, ik zie een hele hoop Vans langskomen, vooral de mintgroene zijn mijn favoriet. Maar inderdaad iedereen heeft ze.

Ik vind de schoenen van New Balance ook heel erg leuk. Al verwacht ik dat die over een maand of 2 ook overal rondlopen...
Iemand al ervaring met deze schoenen?

http://www.zalando.nl/new-balance-u420d-sneakers-laag-grijs-ne215a02f-151.html

Heel veel vrienden van mij hebben deze schoenen, al vind ik dat je nu wel het lelijkste New Balance model uit hebt gekozen :D

Het zijn erg fijne schoenen, echt sportief dus zitten gewoon comfortabel. En goed gecombineerd zijn ze erg tof (net als Nike Air Max 1's overigens, waar ik zelf erg fan van ben!).

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:46

Ik vind die New Balance maar helemaal niks :)

& Drunksheep, wat heb je een leuke naam xd
maar even on-topic,
je kan hem altijd weer verkopen via marktplaats, helemaal als hij nog maar een keer gedragen en erg gewenst is ;)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:47

Haha dankje! En ja dat is waar, maargoed, ik moet wel zelf het budget hebben om hem aan te kunnen schaffen. Moet ook nog mijn verjaardag vieren enzo :=

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:48

Ja haha is er niet een goedkopere variant die er misschien een beetje op lijkt? :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:49

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:52

Oh ja die is wel heeeel mooi :)
Weet je, ga er maar gewoon voor :)
Je geeft zelf ook al aan dat dit de perfecte jurk is en op je verjaardag krijg je wel weer geld :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:21

Wow die jurk is mooi!!

Oké eindelijk alles gevonden voor de gouden bruiloft van mijn oma en opa.
Gebroken witte skinnybroek, een doorzichtig knaloranje blousje ( zo een wijd vallende ) die in in je broek kan steken met daaronder een topje. Jasje denk gewoon een blazertje omdat je toch binnen zit, daar is het warm en dé perfecte schoenen gevonden maar helaas te duur :(

http://www.torfs.be/tamaris-pumps-met-b ... upe-124920
( in het echt is het lichter beige en feller oranje )

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:24

Jongens, wat is hip qua jurkjes voor naar een eindexamen gala, ik wil namelijk niet aankomen met een standaard black-dress ;)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:26

Ik vind dat alles wel kan, maar vind kleuren zoals paars of bordeauxrood echt walgelijk... := of van die standaard jurken die je in van die boetiekjes kan kopen zoals dit http://www.suitsyouwell.nl/cache/img/c9 ... ophalingen

Verder vind ik lang heel mooi, maar ook cocktailjurkjes kunnen heel leuk zijn. Zolang het maar niet sletterig is of zo'n gothic uitstraling heeft vind ik het mooi.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:37

Drunksheep schreef:

haha, ohw... sorry! :o

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:37

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:29

Laatste, duidelijk :) Die eerste lijkt supergoedkoop. Al helemaal vergeleken met het geld :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:51

Ik las iets over cameltoe's bij leggings. :+ Mja, als je je legging gewoon normaal draagt en niet achterlijk omhoog trekt gebeurt dat echt niet. Overigens draag ik ook geen legging zonder rokje, maar dan omdat ik het lelijk vind. :P

Ik heb besteld bij Missguided, beviel prima. :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:53

Dinniej schreef:
Ik las iets over cameltoe's bij leggings. :+ Mja, als je je legging gewoon normaal draagt en niet achterlijk omhoog trekt gebeurt dat echt niet. Overigens draag ik ook geen legging zonder rokje, maar dan omdat ik het lelijk vind. :P

Ik heb besteld bij Missguided, beviel prima. :j

En tóch ben ik er bang voor, al zie je maar een contourtje.. brrrrrrrrr -O- :7
Noem me maar paranoia :')
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 27-03-13 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:57

Haha, ik snap het wel, het is ook wel echt iets om van te gruwelen.. :=

Maar als je het gewoon zo draagt als die meiden op Blackmilk (vind ik niet mooi verder, maar het kan) dan is er denk ik niets aan de hand. (:

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 20:04

Ik zou voor die met het printje gaan :j
die is niet zo standaard, en als je bleekjes bent denk ik ook wat mooier.
Plus dat ik die in de zomer ook ontzettend leuk vind met sandaaltjes of een sleehak!