Hier ligt helemaal niks GEEN SNEEUW! En we hebben bijna de hele dag zon gehad
quartel
Geplaatst: 06-02-13 16:20
heerlijk zonnetje hier nu Maar als je al om 4 uur op was dan is het slecht voor je ogen hoor.......ze blijven dicht vallen
vanochtend was het glibberen en glijden met mijn swiftje Er was nog niet gestrooit waar ik moest zijn en ik gleed zo mijn werk op Toen nog een paar flinke sneeuwbuien........blegh.....
gelukkig was het al opgeklaart toen ik klaar was met werken
Hier ligt nog zat sneeuw hoor en helemaal in mijn weiland.Hele middag hardstikke Lente weer gehad,was gewoon warm.Toen werd het erg donker en grijs en begon het te gieten.Nu weer droog,maar wel steeds dreigende luchten. Ik heb de LENTE gespot op de wei! hoe dan? zal ik jullie zo laten zien,effe foto's uploaden.
Alles een beetje kleddernat vanwege smeltende sneeuw, vanmorgen was het lente zonnetje er al wel!! Nu maar afwachten wat het aankomende week gaat doen.... ik hoop dat de lente gaat winnen!
Agossie mijn paard houd net als jij,heel veel van sneeuw. Ze ligt heel weinig in het gras,maar als er sneeuw ligt! zij ligt en rolt er altijd in. Aankomende nacht word het weer glad,regen,natte sneeuw,sneeuw en vorst.
Het was hier vanmiddag heerlijk ... het hele circus, inclusief de oude van dagen, is lekker de wei op geweest en een lol dat ze hadden Af en toe een paar spettertjes, maar de wind was weg en het was aangenaam vertoeven buiten
't Begint hier ook wat op te klaren Maar van korte duur vrees ik, want er zit nog een hoop ellende in de lucht .. allemaal van die korte felle buien ..
hier begint het een beetje op te klaren, maar ben benieuwd wat er nog naar beneden komt
Shirley
Geplaatst: 07-02-13 09:30
Schei maar uit, ik had m'n post nog niet af of de regen kletterde al weer tegen de ramen ... wat nou opklaren ? In de verte zie ik nog blauw, het zijn echt plaatselijke buien