[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:12

Loesss schreef:
XNienke_ schreef:
[ Afbeelding ]
weet iemand waar ik zo'n trui kan vinden? <3

Zonder die knopen, maar wel dit model zag ik gisteren in de sale bij Bershka.

Volgens mij deze, maar ben niet zeker.

[ Afbeelding ]

mwa, vind dit weer heel anders.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:34

maai_ke schreef:
__Rianne schreef:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn boucle jasje (van de mango) bij de binnenvoering ook helemaal gescheurd was. Heb 'm nog niet eens heel vaak aangehad dus wel vreemd. Gelukkig is mijn moeder handig met de naaimachine en zit het aan de binnenkant dus is het geen ramp.

Ik zou er wel echt mee terug gaan Mereltje, je betaald veel voor geld voor dat jasje en dan mag je ook gewoon een goed product verwachten :j

Pff. Het is wel raak hier. Mijn boucle jasje van de H&M heeft ook al een losgelaten naad op de rug. Zie je niet veel van maar denk dat ik er toch even achteraan ga. Heb hem wel in de aanbieding gehaald maar nog amper aangehad. Gelukkig heb ik anders nog een handige buurvrouw voor zulke dingen.

Zitten die jasjes dan niet gewoon te strak bij bepaalde armbewegingen, dat er te veel spanning op de rugnaad komt? Misschien een maatje groter proberen? :o

Astaloca

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:51

Dit heb ik ook altijd bij blazers. Daarom heb ik vaak met jasjes en blazers bij bijv de H&M een maat groter :) Vaak ook bij Vero Moda. :) Komt bij mij, omdat mijn schouders breed zijn.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:40

Monnie_ schreef:
ik gaaa binnenkort naar concert Ziggo dome! Wat moet ik aaan?!?! iemand tips/leuke ideeen?

Lekker zittende kleren :+ Het is stikdonker, je moet uren staan (als je staanplaatsen hebt) en het kan bovendien niemand een hol schelen wat je daar aan hebt. Ik trek meestal gewoon een spijkerbroek en een een t-shirtje aan, daar hou ik het wel in uit :j Een keer een jurkje aangehad toen ik afgelopen zomer naar RHCP ging maar toen was het echt te benauwd.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:48

Loesss schreef:
XNienke_ schreef:
[ Afbeelding ]
weet iemand waar ik zo'n trui kan vinden? <3

Zonder die knopen, maar wel dit model zag ik gisteren in de sale bij Bershka.

Volgens mij deze, maar ben niet zeker.

[ Afbeelding ]

mwa, vind dit weer heel anders.[/quote]

Vind ik inderdaad op het model ook. Alleen in de winkel leek het wel veel meer of de mouwen ook zo pofferig waren zeg maar. Maar goed het was maar een tip....

Stom zeg van die rugnaden. Ik heb eerliijk gezegd geen slechte ervaringen met zowel H&M als Zara jasjes. Gaat altijd prima. Alleen de jasjes van Zara kun je niet mooi laten na het wassen, H&M wel. Of hebben jullie andere goede blazer was methodes. Niet dat ik ze vaak was. Maar zeker in de zomer zit er weleens een luchtje in wat er echt uit moet.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:00

Ik was blazers altijd op de handwasstand in de wasmachine, daar blijven ze mooi van :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:26

mayniac_val schreef:
Monnie_ schreef:
ik gaaa binnenkort naar concert Ziggo dome! Wat moet ik aaan?!?! iemand tips/leuke ideeen?

Lekker zittende kleren :+ Het is stikdonker, je moet uren staan (als je staanplaatsen hebt) en het kan bovendien niemand een hol schelen wat je daar aan hebt. Ik trek meestal gewoon een spijkerbroek en een een t-shirtje aan, daar hou ik het wel in uit :j Een keer een jurkje aangehad toen ik afgelopen zomer naar RHCP ging maar toen was het echt te benauwd.

Dankje! heb idd staanplaatsen. een jurkje lijkt me toch luchtiger dan een shirt en spijkerbroek :P ? maar dan ga ik gewoon voor n leuke top en spijkerbroek denk ik?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:59

Ja, dat bedoelde ik ook (mijn zin was raar), het was zo warm dat ik echt geen trek had in een broek, zelfs geen korte broek.
Goed idee, daarmee kun je niet de mist in gaan :j

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:31

Sorry voor het zomaar binnen vallen van het topic.

Weten jullie toevallig waar deze jas (of zo'n soort) te koop is, in welke winkel?
Ik zie heel veel mensen met ongeveer zo'n soort jas lopen, maar kan het nergens vinden (misschien is alles ook wel al uitverkocht)

http://www.onlinejaskopen.nl/dames-wint ... auw-icarly

Zoiets achtig... En liefst niet zo duur :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:42

Zara hebben ze zoiets!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:53

en bij de zwarte markt in beverwijk allemaal soorten, net iets je anders, verschillende kleuren. Echt heel veel

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:55

Inderdaad de zwarte markt en bij de sting hebben ze ook een jas die er op lijkt maar dan zonder riem en met nepbont

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:03

Sence schreef:
Sorry voor het zomaar binnen vallen van het topic.

Weten jullie toevallig waar deze jas (of zo'n soort) te koop is, in welke winkel?
Ik zie heel veel mensen met ongeveer zo'n soort jas lopen, maar kan het nergens vinden (misschien is alles ook wel al uitverkocht)

http://www.onlinejaskopen.nl/dames-wint ... auw-icarly

Zoiets achtig... En liefst niet zo duur :+

Kalverstraat ook winkels vol met zulke jassen!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:05

Ik heb nog een vraagje!

Heel lang op zoek geweest naar zo'n rok, eindelijk gevonden bij Vero Moda:

http://nl.veromoda.com/vero-moda/skirts ... orceScope=

(grrr, die van mij was alleen 30 euro ipv de prijs hier.. misschien toch ietsje anders).

Hoe zouden jullie dit combineren? Hoge zwarte pumps eronder oke, maar erboven? Ik denk zelf iets simpels, aan een strapless zwarte top. Maar jullie nog goede tips? :D

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:03

Ik denk dat je het vrij simpel moet houden met die rok zoals inderdaad een strapless top :)

Maar ik heb ook nog een vraagje, ik heb beige lak pumps gekocht bij van Haren, maar ik weet niet precies hoe ik deze het beste kan combineren en evt welke sokjes/panty (?) ik er het beste in kan doen..
Het gaat om deze schoenen: http://tinypic.com/r/k1xpw4/6

Help? :') Ik ben soms niet zo'n held met combineren hihi!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:53

Ik heb mn broek van Nelly ook binnen, vind 'm supergaaf maar hij zit zo strak boven helaas :( Denk dat ik 'm maar terug doe.
(foto vertekent trouwens beetje, heb niet zulke dikke bovenbenen, had ik dat maar :P)

http://tinypic.com/r/r6yg0n/6

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:59

Broek rimpelt inderdaad een beetje op sommige plekken. Jammer hoor!

Ingeeu schreef:
Ik denk dat je het vrij simpel moet houden met die rok zoals inderdaad een strapless top :)

Maar ik heb ook nog een vraagje, ik heb beige lak pumps gekocht bij van Haren, maar ik weet niet precies hoe ik deze het beste kan combineren en evt welke sokjes/panty (?) ik er het beste in kan doen..
Het gaat om deze schoenen: http://tinypic.com/r/k1xpw4/6

Help? :') Ik ben soms niet zo'n held met combineren hihi!

Ik zou er voor zorgen dat je de sokken niet ziet, dus als je de schoenen met broek draagt zorgen dat hij op je schoen valt.
Voor het geval je broek opkruipt zou ik er dan sokken in doen die het meest in de buurt komen bij de kleur van die schoen. Ik vind het niet mooi om met zichtbare sokken te lopen, maar dat is ook een kwestie van smaak.
Als je een jurkje draagt kan het wel gewoon met een normale panty.

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:25

Bedankt voor de reactie! Ik probeer sowieso dat mn broekspijpen er overheen vallen maar dat blijft niet altijd zitten.. vandaar deze vraag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:54

Ik maak me nooit zorgen wat ik aan doe naar een concert.. meestal gewoon een simpel h&m vestje met een spijkerbroek en een hemdje. Ga over (exact :D ) 3 weken naar the script in ziggodome en dan wordt het ook gewoon wat simpels. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:11

Ik ook niet :n Heb alleen een keer een shirt van The Beatles aangehad naar een Joe Cocker concert, dat had ik misschien beter kunnen kiezen :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 16:14

Ik draag naar concerten altijd een spijkerbroek, shirtje en cardigan. En enkellaarsjes. In april ga ik naar P!nk, dus moet nog even kijken wat ik dan aan trek.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:16

Heeft zij een dresscode ofzo?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:24

Mijn tas van Mango is binnen en hij is echt wauw <3
Kan ik m'n oude cheapass handtas eindelijk weggooien!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:51

Rebeccaa schreef:
Ik maak me nooit zorgen wat ik aan doe naar een concert.. meestal gewoon een simpel h&m vestje met een spijkerbroek en een hemdje. Ga over (exact :D ) 3 weken naar the script in ziggodome en dan wordt het ook gewoon wat simpels. :)

ikke dus ook naar the script, maar ligt er ook aan met wie je gaat he hoe druk je je erom maakt :+ :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:52

Speciaal iemand voor wie je speciale kleding nodig hebt :))?