Loesss schreef:XNienke_ schreef:
Zonder die knopen, maar wel dit model zag ik gisteren in de sale bij Bershka.
Volgens mij deze, maar ben niet zeker.
[ Afbeelding ]
mwa, vind dit weer heel anders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[ Afbeelding ]
maai_ke schreef:__Rianne schreef:Ik kwam er vandaag achter dat mijn boucle jasje (van de mango) bij de binnenvoering ook helemaal gescheurd was. Heb 'm nog niet eens heel vaak aangehad dus wel vreemd. Gelukkig is mijn moeder handig met de naaimachine en zit het aan de binnenkant dus is het geen ramp.
Ik zou er wel echt mee terug gaan Mereltje, je betaald veel voor geld voor dat jasje en dan mag je ook gewoon een goed product verwachten
Pff. Het is wel raak hier. Mijn boucle jasje van de H&M heeft ook al een losgelaten naad op de rug. Zie je niet veel van maar denk dat ik er toch even achteraan ga. Heb hem wel in de aanbieding gehaald maar nog amper aangehad. Gelukkig heb ik anders nog een handige buurvrouw voor zulke dingen.
Monnie_ schreef:ik gaaa binnenkort naar concert Ziggo dome! Wat moet ik aaan?!?! iemand tips/leuke ideeen?
[ Afbeelding ]
mayniac_val schreef:Monnie_ schreef:ik gaaa binnenkort naar concert Ziggo dome! Wat moet ik aaan?!?! iemand tips/leuke ideeen?
Lekker zittende klerenHet is stikdonker, je moet uren staan (als je staanplaatsen hebt) en het kan bovendien niemand een hol schelen wat je daar aan hebt. Ik trek meestal gewoon een spijkerbroek en een een t-shirtje aan, daar hou ik het wel in uit
Een keer een jurkje aangehad toen ik afgelopen zomer naar RHCP ging maar toen was het echt te benauwd.
Sence schreef:Sorry voor het zomaar binnen vallen van het topic.
Weten jullie toevallig waar deze jas (of zo'n soort) te koop is, in welke winkel?
Ik zie heel veel mensen met ongeveer zo'n soort jas lopen, maar kan het nergens vinden (misschien is alles ook wel al uitverkocht)
http://www.onlinejaskopen.nl/dames-wint ... auw-icarly
Zoiets achtig... En liefst niet zo duur
Ingeeu schreef:Ik denk dat je het vrij simpel moet houden met die rok zoals inderdaad een strapless top
Maar ik heb ook nog een vraagje, ik heb beige lak pumps gekocht bij van Haren, maar ik weet niet precies hoe ik deze het beste kan combineren en evt welke sokjes/panty (?) ik er het beste in kan doen..
Het gaat om deze schoenen: http://tinypic.com/r/k1xpw4/6
Help?Ik ben soms niet zo'n held met combineren hihi!
Rebeccaa schreef:Ik maak me nooit zorgen wat ik aan doe naar een concert.. meestal gewoon een simpel h&m vestje met een spijkerbroek en een hemdje. Ga over (exact) 3 weken naar the script in ziggodome en dan wordt het ook gewoon wat simpels.