Had ik toen ook, dacht ik full/L beschermers te kopen wat de verkoper ook zei, stond er XL in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daisyree schreef:Weet je zeker dat dat MP is geweest?
Ik heb namelijk een betaalde advertentie op MP die er een jaar opstaat en dan 1x per maand bovenaan geplaatst word. Deze is net 3 weken geleden verlengd met een jaar en er is met geen woord over kliks gesproken.
Vind het een beetje een vreemd verhaal als ik heel eerlijk ben.
Gelukkig ben je niet op het aanbod ingegaan.
Daisyree schreef:Ik heb het al gevonden
http://www.marktplaatszakelijk.nl/profe ... vertenties
Is idd van MP.
Ik word altijd heel voorzichtig als ik dit soort dingen, ben net iets te vaak goedgelovig geweest vrees ik
HTM schreef:Pff, een geinteresseerde voor een deken, van alles gevraagd, hele verhalen moeten typen, krijg je na 4 mails terug, ja moet er nog even over nadenken
Saskiaatje schreef:En da's raar? Ik ben op zoek naar een tweedehands deken (vandaar ook MP) en dan vertel jij míj dat je een nieuwe deken in de aanbieding hebt, voor een (logische) prijs, welke wel twee keer zo hoog ligt als de gemiddelde deken van MP. Ik kan dat niet zomaar missen, dus moet er nog even over nadenken.
Firegirl schreef:Wat ook een grappige is.... mensen die niet weten welke maat ze nodig hebben voor hun paard. Heb over een deken onderlengte maat 215 cm wel eens serieus de vraag gehad, of deze op een D-pony zou passen.