Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjeher

Re: Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:57

Super mooi gebaar. Top voor iedereen die achter de schermen hier hard aan hebben gewerkt.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:58

allereerst: de bedenker, de uitvoerders, de boeketmaker, de borgers, de vervoerders en alle andere leden van Bokt die bijgedragen hebben aan de organisatie van dit prachtige initiatief: Echt helemaal geweldig +:)+ !!!!

Dan nog met betrekking tot de ster. Vind het prachtig. Ik vroeg me af. Meestal schrijven we over een lid: Danseresje @Bokt. Misschien is het een idee ipv 'Bokt.nl' '@Bokt' te schrijven. Dit geeft een verwijzing naar alle deelnemende Bokkers (onder hun gebruikersnaam).
Hoor graag of dit evt. in goede aarde valt! (en weet niet of het nog mogelijk is, of dat de ster al helemaal definitief is gemaakt....)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:58

Alle PB's zijn verzonden, sta je wel op de lijst, maar heb je geen PB ontvangen, stuur mij dan een PB, dan zorg ik dat je hem als nog krijgt.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:59

Pb is binnen. Tekst is duidelijk.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:59

Allemaal hadden we gewild dat dit niet nodig had moeten zijn. Het maakt me plaatsvervangend trots te zien hoe iedereen de handen ineen slaat om dit binnen zo korte tijd voor elkaar te krijgen.
Het is meerdere malen gezegd in dit topic, 1000 mensen - 1000 meningen, Bianca heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen dagen allemaal dezelfde mening waren toegedaan... we wilden iets doen al is het maar iets kleins.
Het is iets kleins voor ons individueel maar als geheel een groot gebaar.

Ik ben trots op de mensen die Roosch al noemden, maar ik ben ook trots op iedereen hier, vele bloemblaadjes die 1 boeket gemaakt hebben.

Lieve allemaal... bedankt voor jullie inzet, hoe groot of klein dan ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:00

Duidelijk :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:02

Danseresje schreef:
allereerst: de bedenker, de uitvoerders, de boeketmaker, de borgers, de vervoerders en alle andere leden van Bokt die bijgedragen hebben aan de organisatie van dit prachtige initiatief: Echt helemaal geweldig +:)+ !!!!

Dan nog met betrekking tot de ster. Vind het prachtig. Ik vroeg me af. Meestal schrijven we over een lid: Danseresje @Bokt. Misschien is het een idee ipv 'Bokt.nl' '@Bokt' te schrijven. Dit geeft een verwijzing naar alle deelnemende Bokkers (onder hun gebruikersnaam).
Hoor graag of dit evt. in goede aarde valt! (en weet niet of het nog mogelijk is, of dat de ster al helemaal definitief is gemaakt....)

We laten het zo..
Achter de schermen zitten hier mega veel uren in..
Ik heb er bijv vandaag al 14 uur in zitten net als meerdere met mij achter de schermen het is goed zo..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:05

Lindy1982 schreef:
Danseresje schreef:

We laten het zo..
Achter de schermen zitten hier mega veel uren in..
Ik heb er bijv vandaag al 14 uur in zitten net als meerdere met mij achter de schermen het is goed zo..

Lindy, ik bedoelde het ook helemaal niet dat het anders moest. Ik zag pas later dat de definitieve ster met tekst eronder al rond was. Het was alleen een idee wat me te binnen schoot en wilde daarmee helemaal niet afdoen aan de bergen werk die jullie verzet hebben! Ben jullie juist ontzettend dankbaar dat jullie het mogelijk hebben gemaakt dat we dit gebaar naar de familie van Bianca kunnen maken.

parador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:08

pb binnen , geld overgemaakt.......
ik wil iedereen die hier aan mee heeft gewerkt heel erg bedanken......GEWELDIG.....hartverwarmend.....hoe groots kan BOKT zijn.....ik ben er trots op een BOKT lid te zijn ....en ga mijn shirtje met nog meer plezier dragen

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:11

Zo bedoel ik het ook niet maar het is 23.00 en morgen ochtend om 9.30 gaan de meiden al rijden mijn kant het is gewoon bijna niet meer mogelijk want hij moet nu nog gedrukt worden en om 9.30 met de meiden nee mijn kant op

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:16

Ga mee met hierboven, meer dat dit kunnen wij helaas niet voor de familie doen. Weet uit eigen ervaring dat zulke boeketten je erg goed doen. Dus ben ook heel erg blij dat ik mijn steentje heb kunnen bij dragen.. Hopelijk kunnen ze het ooit een plaatsje geven

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:17

Verdorie abn geeft storing aan,ik kan niet bankieren
Probeer het straks nog een keer anders word het morgen,erg vervelend

Wel Top zeg zoveel mensen die meeleven en meedoen! :j

Dikke pluim voor de meiden die dit geregeld hebben *\o/*

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:17

testebeest schreef:
desireeK jij ook bedankt, jij bent ook harstikke lang bezig geweest met de 1e lijst met namen in een bestand te zetten :)
En natuurlijk ook alle anderen die zich zo ontzettend hebben ingezet en alle bokkers die meedoen :)

Dank je wel.. :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:20

Annemiek80 schreef:
Allemaal hadden we gewild dat dit niet nodig had moeten zijn. Het maakt me plaatsvervangend trots te zien hoe iedereen de handen ineen slaat om dit binnen zo korte tijd voor elkaar te krijgen.
Het is meerdere malen gezegd in dit topic, 1000 mensen - 1000 meningen, Bianca heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen dagen allemaal dezelfde mening waren toegedaan... we wilden iets doen al is het maar iets kleins.
Het is iets kleins voor ons individueel maar als geheel een groot gebaar.

Ik ben trots op de mensen die Roosch al noemden, maar ik ben ook trots op iedereen hier, vele bloemblaadjes die 1 boeket gemaakt hebben.

Lieve allemaal... bedankt voor jullie inzet, hoe groot of klein dan ook

Top post.. helemaal mee eens..

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:33

Komt helemaal goed hoor Roos!

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:51

Wil even zeggen dat ik 'trots' ben op alle bokkers wat super dit!
en iedereen voor zijn/haar inzet bedanken! Heeft toch aardig wat werk en georganiseer in gezeten.

Heb nog geen pb maar heb doorvoor al pb naar Freya gestuurd ( geloof dat dit de bedoeling was)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 00:33

AFCAAFCA schreef:
Ja dat sowieso alleen geef julliejou weer extra 'werk'.
( en dat was nou net weer niet de bedoeling jullie hebben allemaal al zoveel gedaan)

No worries, het komt wel goed!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:37

haha en ik vergeet mijn boktnaam erbij te vermelden. lekker slim. nu Amaryllis maar even een pbtje gestuurd!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:40

Jullie zijn goed bezig ....

Dames en heren, ik ga me mandje opzoeken, morgen een lange reis voor de boeg en dat zal best emotioneel worden ben ik bang.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:41

Hier is ook het bedrag overgemaakt, topactie en ik hoop dat de nabestaanden het gebaar waarderen :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:43

ja ik zoek ook mijn mandje op, ik heb zo onderhand vierkante ogen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:43

Freya schreef:
Jullie zijn goed bezig ....

Dames en heren, ik ga me mandje opzoeken, morgen een lange reis voor de boeg en dat zal best emotioneel worden ben ik bang.

Welterusten en sterkte :(:)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:01

Ook het geld overgemaakt.. Ik wil nog even mijn respect tonen naar iedereen die zo veel tijd en liefde heeft gestoken in dit bloemstuk voor Bianca.. Echt geweldig, jullie zijn goud waard, stuk voor stuk. Zo ontzettend bijzonder en lief. Freya, heel veel sterkte morgen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 01:01

Freya, veel succes morgen, we horen graag hoe het gegaan is!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 01:06

ik heb het geld net overgemaakt naar LynnDenise
ik heb abn amro bij mij pakte hij wel het _ wel
freya sterkte morgen