Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:allereerst: de bedenker, de uitvoerders, de boeketmaker, de borgers, de vervoerders en alle andere leden van Bokt die bijgedragen hebben aan de organisatie van dit prachtige initiatief: Echt helemaal geweldig!!!!
Dan nog met betrekking tot de ster. Vind het prachtig. Ik vroeg me af. Meestal schrijven we over een lid: Danseresje @Bokt. Misschien is het een idee ipv 'Bokt.nl' '@Bokt' te schrijven. Dit geeft een verwijzing naar alle deelnemende Bokkers (onder hun gebruikersnaam).
Hoor graag of dit evt. in goede aarde valt! (en weet niet of het nog mogelijk is, of dat de ster al helemaal definitief is gemaakt....)
Lindy1982 schreef:Danseresje schreef:allereerst: de bedenker, de uitvoerders, de boeketmaker, de borgers, de vervoerders en alle andere leden van Bokt die bijgedragen hebben aan de organisatie van dit prachtige initiatief: Echt helemaal geweldig!!!!
Dan nog met betrekking tot de ster. Vind het prachtig. Ik vroeg me af. Meestal schrijven we over een lid: Danseresje @Bokt. Misschien is het een idee ipv 'Bokt.nl' '@Bokt' te schrijven. Dit geeft een verwijzing naar alle deelnemende Bokkers (onder hun gebruikersnaam).
Hoor graag of dit evt. in goede aarde valt! (en weet niet of het nog mogelijk is, of dat de ster al helemaal definitief is gemaakt....)
We laten het zo..
Achter de schermen zitten hier mega veel uren in..
Ik heb er bijv vandaag al 14 uur in zitten net als meerdere met mij achter de schermen het is goed zo..
Annemiek80 schreef:Allemaal hadden we gewild dat dit niet nodig had moeten zijn. Het maakt me plaatsvervangend trots te zien hoe iedereen de handen ineen slaat om dit binnen zo korte tijd voor elkaar te krijgen.
Het is meerdere malen gezegd in dit topic, 1000 mensen - 1000 meningen, Bianca heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen dagen allemaal dezelfde mening waren toegedaan... we wilden iets doen al is het maar iets kleins.
Het is iets kleins voor ons individueel maar als geheel een groot gebaar.
Ik ben trots op de mensen die Roosch al noemden, maar ik ben ook trots op iedereen hier, vele bloemblaadjes die 1 boeket gemaakt hebben.
Lieve allemaal... bedankt voor jullie inzet, hoe groot of klein dan ook