Een vriendin gaat ook morgen of dinsdag , dan neemt ze voor mij een legerbroek mee, weten jullie of dit één lengtemaat is of kun je kiezen uit short/normal/long?
Nou, bij de meeste spijkerbroeken zit er juist wel een lengtemaat bij ... dus dan kun je wel kiezen weet alleen niet of dat bij die legerbroeken ook zo is
Die legerbroeken hebben geen lengtematen, helaas. Ik heb gewoon 34 genomen, dan is hij wel te kort, maar dat is praktisch iedere broek Met laarsjes eronder valt dat toch niet op.
emr
Geplaatst: 04-11-12 21:39
Hmm, jammer. Inderdaad heb ik ook het probleem dat alles altijd te kort is, 1,90 met enorm lange stelten is geen goede combi met broeken...
Ik ben vandaag nog even langst geweest, alleen een sjaaltje met bloemen en vlinders gekocht. Qua drukte viel nog wel mee! Ik woon in zaandam, dus weet hoe druk het kan zijn
Quidou
Geplaatst: 05-11-12 01:24
Ik ben vandaag voor het eerst van mn leven in een primark geweest en na alle verhalen over chaos en drukte moet ik zeggen dat ik het nog wel mee vond vallen.. Er is wel echt zoveel in zo'n winkel dat je echt niet weet waar je moet beginnen maar heb best wat leuks gevonden. Was in Zaandam en ik had inderdaad ook geen zin om in de rij te gaan staan voor een pashokje, maar ik werd ook aangesproken op passen in de winkel.
Dit weekend in de Primark in Berlijn geweest, maar man wat rustig is het daar zeg! De vorige keer dat ik naar de Primark ben geweest was in Rotterdam, daar kon je zelfs om 's ochtends op een doordeweekse (werk)dag de kont al niet keren. In Berlijn heb ik echter alles rustig kunnen bekijken en passen.
Vandaag was het wel te doen in Zaandam, ben gelijk een broek gaan passen vlak nadat de winkel op ging. Ik wist niet wat ik mee maakte, geen rij bij de pashokjes! 2e x passen helaas wel een rij maar heb er hooguit 15 min gestaan. Heb niet heel veel gekocht;
- Army jeans - Spijkerstof blouse - Grijze warme sjaal - Parel oorbellen - 2x bling oorbellen, omdat ik aaaaltijd mijn oorbellen kwijt raak terwijl ik ze in heb... - Grijs shirt lange mouwen, en V-hals - Goud oorbellen setje met bling, bloem, en mooie ringen - Zilveren ronde bling oorbellen - Bruine riem
En nog twee sjaals voor mijn moeder.
Ik was intotaal €65 euro kwijt, broek was €17 en blouse €13