Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annickkii schreef:Ik heb ook weer een situatie... Gisteren een doucheset verkocht maar nu blijkt die wat onderdelen te missen, is een nieuwe set waar de doos wel van open is geweest en naar mijn weten was die compleet. Ik heb tegen haar gezegd dat ik zou kijken of de missende onderdelen hier nog liggen maar dat is niet het geval. Heb haar mijn excuus aangeboden en aangeboden om de missende onderdelen op mijn kosten na te bestellen omdat ik dit niet met opzet gedaan is.
Maar ze wil van niks weten en alleen de set terug brengen, ik heb gezegd dat dit oké was en dat ik hem dan wel terug wil in de staat hoe ik hem aan haar heb verkocht, heb een foto van de inhoud maar staat niet duidelijk alle onderdelen op, wat moet ik hier nu mee aan? Straks komt ze m terugbrengen en mis ik onderdelen waarvan ik zeker weet dat ze er wel bij zaten.
GamblersCup schreef:Ik zou ze gewoon de gastenplee naast de voordeur insturen als ze willen passen, geen probleem hoor! Niet naar de slaapkamer oid, dat gaat me te ver. (tenzij het om een kledingstuk van meer dan 50 euro gaat, dat vind ik iets anders, dat zou ik zelf ook goed willen kunnen passen)
Alja schreef:gaat het om veel geld?
Saskiaatje schreef:Ik heb ook een broek te koop staan, maar die mogen ze van mij echt wel even in de slaapkamer passen.
Als ik een broek bij jou zou kopen zou ik gewoon voor je deur gaan passen, ik bedoel, 10 euro is 10 euro en als ik de broek niet aankan, dan is het weggegooid geld en da's toch weer boodschappen voor 2 dagen.
Aestrith schreef:Mn vriend wilde laatst een ipad kopen via marktplaats, die werd aangeboden in onze zelfde woonplaats, ik zat erbij terwijl ze heel wat heen en weer aan het mailen waren.
Mijn vriend wilde graag langskomen om te kijken, dat kon niet want meneer wilde alleen verzenden. Vriend geeft aan dat hij dit soort dure aanschaffen toch wel eerst even wil bekijken, niet zomaar geld overmaken en afwachten, helemaal als je in dezelfde woonplaats zit. Meneer geeft vervolgens aan dat hij eens is overvallen en dus niet wil dat hij langskomt. Mijn vriend stelt voor om dan op een openbare plek af te spreken, de jumbo hier, daar zou hij toch heen moeten om de ipad te versturen. Nou dat kon dan wel, maar dan wel pas over een week want hij was nu niet thuis, en dan moest hij alvast een aanbetaling doen.
Ik vond het zo'n vaag gedoe allemaal, als je niet thuis bent kan je het ook niet aan iemand anders verkopen omdat je het toch niet kan versturen, waarom dan een aanbetaling? Ik heb mn vriend toch maar geadviseerd het niet te doen, gewoon maar kijken of het apparaat er na die week nog steeds opstond en dan een afspraak maken zonder aanbetaling. Maar meneer had de advertentie diezelfde dag al verwijderd...