wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:45

Niet genant, want alleen docent en 3 aardige klasgenoten waren er nog :)
Het natuurkundelokaal gaat per rij tafels een treedje omhoog. Ik zit altijd onder, en woensdag 1 hoger. Boeken ingepakt, omgedraaid.. Zet een stap naar achter.. Bam XD Val ik met de rug tegen de tafel voor mij XD Zoo dom XD

Nu een flauwe grap van mn vriendin.. Vandaag met gym badminton, gaat de leraar naast mij met een ander spelen.. (een jkjongen moest andere kleren aan XD En moest omkleden) slaat mn vriendin dat pluimpje naar de docent.. Kan ik m daar steeds wegrapen :oo zoo flauw!

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 19:10

Ik liep laatst op school de trap af, druk met wat mensen aan het praten. Ik dacht dat er nog een tree was, maar dat was dus niet zo. Gelukkig stond er daar een muur, anders had ik languit over de grond gelegen. Gelukkig waren er bijna geen mensen. Vrienden moesten wel behoorlijk hard lachen :')

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 19:28

Ik ben dus altijd mn zonnebril kwijt, zit ie gewoon op mn hoofd.

Verder ging ik een keer zonder zadel rijden, ik stapte via het hek op. Paard liep aan, dus ik glee weer terug. Dus ik daar met 1 voet op de grond en de andere er nog op, want ik kreeg mijn hiel niet terug over de ruggengraat heen.
Stond mooi in de spagaat tegen dat paard aan, vriendin heeft zich kapot gelachen. Broek is gelukkig niet gescheurd.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:42

Laatst in de Subway, zijn van die deuren waarvoor je moet betalen en dan gaat ie open.
Dus ik braaf dat muntje erin en deur opslot, blijkr dat slot het niet te doen dus eem clubje meiden trekt vrolijk die deur open :')

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:01

hey leuk topic!!
genant ; je paard aan de bedrading vastzetten met zijn gespen van zijn buitendeken?
ik had net gereden dus gooi vrolijk het dek erop..Alles vast
nu kwam ik bij de buikgespen ik maak de ene vast.... :o ..toen kwam de andere ik dacht
wat gaat hij stroef naar de andere kan ??!! wat denk je paard vast aan de bedrading van je eigen bak!
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 !
tuurlijk gaat dat lastig dus snel maar los gehaald gelukkig had hij hooi en stond rustig stil!
/3 /3 :P :P !

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:02

Springs schreef:
Ik ben dus altijd mn zonnebril kwijt, zit ie gewoon op mn hoofd.

Verder ging ik een keer zonder zadel rijden, ik stapte via het hek op. Paard liep aan, dus ik glee weer terug. Dus ik daar met 1 voet op de grond en de andere er nog op, want ik kreeg mijn hiel niet terug over de ruggengraat heen.
Stond mooi in de spagaat tegen dat paard aan, vriendin heeft zich kapot gelachen. Broek is gelukkig niet gescheurd.

:+ :+ :+ OMG ik zie je daar gewoon staan! hahaha

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:26

Gisteren was ik bij de manege.
Ik wilde net gaan kijken op het computerscherm of ik weer op mijn vaste paard reed.
Ik had een tas vast en mijn zweep stak eruit, en het hoekje waar het scherm staat is best smal.
In ene draait een lange man naast me zich om, en dan zie ik waarom.
Mijn zweep stak recht tussen zijn benen :+

Onwijs genant.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:34

hahahahahhahahahhaahahhahahahahaa die zweep.... :'D you made my dayyy!

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:27

Oei van de week....
Ik liep op straat met een vriend en we kwamen van school. Toen bedacht hij zich dat hij nog ff wat moest afleveren op school. Dus ik zie hup ff snel want het is koud. Ik bleef wachten waar ik stond zo'n 200 meter van school. Toen hij terug liep ging hij expres zo'n slow motion walk doen. Dus ik roep kei hard B*TCH naar hem. Waarop een net passerende voetganger heel verbaast om kijkt.....

Met duizendmaal exusses deze meneer laten weten dat de boodschap niet voor hem was maar voor de vriend die zich even verderop stond te bescheuren. Ik kon wel door de grond zakken!

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 21:18

Je verzorgpony losklikken, en vervolgens de eigenaar waar je een goede indruk op wil maken begroeten, dan draai je je weer om naar je pony...die dus blijkbaar 10 meter verderop stond te grazen...oeps!

Per ongelijk bijna een bezem tegen de eigenaaresse van mn anders verzorgpong gooien :o

Dat van zwaaien naar ander mensen en zo, mak ik bijna dagelijks mee :j

R_ali_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:20

Ik had een stunt vandaag ik moest wat in een kooi van ander halve meter bij anderhalve meter zeten dus ik doe die deur open en stap half in die kooi maar het lukte niet en zet nog een stap en knalt die deur in het slot zat ik vast niemand hoorde me en na 10 minuten kwam ik er pas achter dat er een draaiknop aan de binnenkant zat waardoor die deur dus open kon :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:23

genanste moment niet echt ben een ontiegelijk blond moment!!
vriend vroeg aan mij: voor welke voetbalclub ben jij?
ik: hoe heet de voetbalclub van heel Nederland ook alweer?
natuurlijk is dat nederlandselftal! domme ik 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 07:53

Met paardrijden..

Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel haken :) zit ik daar in t zand :') pootje omhoog :p

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:59

Gister: hele ochtend op pad geweest, 's middags ga ik ff met de buren buiten zitten.
"Heb je je trui niet binnenstebuiten?'
'Neehoor, dat denk ik niet, maar dat zou niet de eerste keer zijn'
*kijkt nog eens goed*

:o :o :j :Y)

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:01

Ik had een paar weken geleden.... Ik Was op de fiets naar het werk gegaa, niet geheel gebruikelijk aangezien ik nog geen 10 minuten lopen van mijn werk af woon...
Ik kom weer thuis na een lange ochtend en sta in mij mijn appartement met een gevoel van: ik ben echt iets vergeten... Na 10 minuten bedenk ik me dat ik op de fiets heen ben gegaan, maar terug ben gelopen :') stond m'n fiets nog in het magazijn... :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:41

Tegen Nederlanders Engels praten en er dan achter komen dat ze al die tijd je vragen gewoon in het Nederlands beantwoord hebben :=

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:53

claudiadvx schreef:
genanste moment niet echt ben een ontiegelijk blond moment!!
vriend vroeg aan mij: voor welke voetbalclub ben jij?
ik: hoe heet de voetbalclub van heel Nederland ook alweer?
natuurlijk is dat nederlandselftal! domme ik 8)7

Huh maar het nederlands elftal is toch geen club? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:01

Een tijdje terug had ik een heel gênant moment, ik liep met 2 klasgenoten uit school richting de fietsenstalling, (zijn de meiden waarmee ik fiets), en ik dacht echt dat een andere meid uit mijn klas ook mee liep (noem haar even L). Dus ik mijn fiets pakken en ik op mijn fiets stappen, rij ik een stukje door dacht ik hey daar staat L. (andere klasgenoot dus) Dus ik pak haar vast aan haar arm (ze zat half op haar fiets) en hou mezelf in evenwicht door aan haar te steunen.
Toen kwamen de meiden eraan waarmee ik fiets dus ik trok aan haar arm en zei ''Kom L!''
Opeens zegt L, ''Euhh hoi?'' Ik kijk opzei, was het L niet eens. :oo
Was een meisje uit een andere klas, kende haar amper, ik schaamde me echt rot toen, sorry gezegd en héél snel weggefietst. :')

Arc_En_Ciel schreef:
Over jonger/ouder geschat worden gesproken.. Ik liep woensdag naar huis, en op straat stond een mevrouw met zo'n vragenlijst/formulier die mensen op straat aanspreekt voor een of ander bedrijf.
Dus ze zegt: 'Goedendag, mag ik u wat vragen? Woont u al op uzelf?'.
'Nee mevrouw, ik ben pas 13' _O-
Sullige vraag hoor, zo oud zie ik er volgens mij ook niet uit :))

Edit: Zo iets had ik laatst bij een boktfotomeeting, iemand vroeg aan me of mijn auto ook op die parkeerplaats stond, mijn auto? Ik ben 13. :') Heb maar gezegd dat mijn vader zijn auto daar inderdaad stond ja. :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:37

Geen beter vermaak, dan leedvermaak! Ik kijk altijd graag in dit topic :D

Een oude van mezelf, die ik al eens eerder in het topic heb gepost, maar waar hopelijk nog wat mensen om kunnen lachen. Is alweer 15 jaar geleden en inmiddels lach ik er zelf ook om, maar toen het gebeurde vond ik het echt niet grappig - ik kon wel janken.

Ik was 11 en we waren in het zwembad. Ik was net op m'n buik van de glijbaan geweest en m'n vriendinnen stonden nog boven. Ik kwam het water uit om nogmaals het trapje van de glijbaan op te lopen. Ik begon net te puberen, dus ik gooide elegant m'n haar naar achteren en flirtte een beetje met een paar jongens die naar me lachten. Zelfs de knappe badmeester keek me na, dat had ik eigenlijk al verdacht moeten vinden! Pas toen ik weer op de trap van de glijbaan stond, keek ik toevallig naar beneden en bleek mijn badpak te zijn afgezakt tot onder mijn (net beginnende) borstjes. Zo had ik zeker 50 meter gelopen en ondertussen naar alle jongens gelachen! -O-

Dus ik heb op de harde manier geleerd om in het zwembad altijd even te checken voor ik het water uit kom :D

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:08

Junia schreef:

Een oude van mezelf, die ik al eens eerder in het topic heb gepost, maar waar hopelijk nog wat mensen om kunnen lachen. Is alweer 15 jaar geleden en inmiddels lach ik er zelf ook om, maar toen het gebeurde vond ik het echt niet grappig - ik kon wel janken.

Ik was 11 en we waren in het zwembad. Ik was net op m'n buik van de glijbaan geweest en m'n vriendinnen stonden nog boven. Ik kwam het water uit om nogmaals het trapje van de glijbaan op te lopen. Ik begon net te puberen, dus ik gooide elegant m'n haar naar achteren en flirtte een beetje met een paar jongens die naar me lachten. Zelfs de knappe badmeester keek me na, dat had ik eigenlijk al verdacht moeten vinden! Pas toen ik weer op de trap van de glijbaan stond, keek ik toevallig naar beneden en bleek mijn badpak te zijn afgezakt tot onder mijn (net beginnende) borstjes. Zo had ik zeker 50 meter gelopen en ondertussen naar alle jongens gelachen! -O-

Dus ik heb op de harde manier geleerd om in het zwembad altijd even te checken voor ik het water uit kom :D

wooooow deze is wel heel erg!!

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:14

Ik werk al best een tijdje in de horeca. En laat wel is wat vallen natuurlijk haha. Maar toen ik nog bij een ander bedrijf werkte (een bowlingbaan) kwam mijn ex heel leuk langs met zijn nieuwe vriendin haha.

dus ik loop met een fles rode wijn en wat bier op mijn dienblad langs. Gefocust op wat hun aan het doen waren, en dus niet op het balanceren van het dienblad wat al alle kanten op ging. Mijn baas schreeuwde nog naar mij maar te laat.... en daar lag ik dan! Fles rode wijn viel natuurlijk op de witte broek van mijn ex zijn nieuwe vriendin... Ik schaamde me rot. Maar na sluitingstijd hebben ik en mijn baas er nog heel erg om staan lachen haha!!
Laatst bijgewerkt door Joelle1996 op 18-04-15 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:15

Junia schreef:

Ooh wat erg :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:30

Een paar jaar terug was ik op een feestje en moest plots nodig plassen. Voor de deur van het toilet was een deur naar de hal en ik probeerde zo snel door de deur heen te glippen dat ik hem al sloot terwijl alleen m'n halve hoofd nog maar door de deur was :') Simpele uitleg: Ik plette mijn eigen hoofd tussen de deur waardoor het leek alsof ik het met opzet deed. Schaamde me dood! Iedereen stond me raar aan te kijken en had nog een hersenschudding opgelopen ook haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:51

Hier in de supermarkt toen ik als cassiere werkte (werk nu nog steeds als cassiere btw, bijbaantje!) en een vrouw bij mij haar boodschappen afrekende.. de krant zou ze bij de servicebalie betalen. En ze liep lángs de servicebalie.. dus ik naar mijn collega: 'A, loopt die persoon met die geblokte trui de winkel uit???'
'Welke mevrouw?'
*Snelle uitleg*
Haalde mevrouw nog een bloemetje := Die staan bij de ingang en die reken je bij de servicebalie af :=
Als het kon was ik van schaamte onder de kassa gedoken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:52

Cubone schreef:
Een paar jaar terug was ik op een feestje en moest plots nodig plassen. Voor de deur van het toilet was een deur naar de hal en ik probeerde zo snel door de deur heen te glippen dat ik hem al sloot terwijl alleen m'n halve hoofd nog maar door de deur was :') Simpele uitleg: Ik plette mijn eigen hoofd tussen de deur waardoor het leek alsof ik het met opzet deed. Schaamde me dood! Iedereen stond me raar aan te kijken en had nog een hersenschudding opgelopen ook haha :P
aauts!!
Zowel geestelijk als lichamelijk :=