Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loetie84 schreef:Kun je die schildpad niet in de koelkast zettenZijn toch geen temperaturen meer!! 15,5 graad! Daar raak je zelf van in een winterslaap... Hahaha
Anne_GTI schreef:Nemurin schreef:Proberen jullie dan maar eens Wijthmen.
(Je moet haast uit de streek komen om die te weten.)
*check*En als je het dorp door rijdt en een keer flink gas geeft sta je zo in Emmen. Op de fiets 5 minuten met wind mee.
DeniseES schreef:Loetie84 schreef:O en waar ik het weekend ook achter ben gekomen is dat in een van onze auto's idd een pijltje zit die naar de benzinetankdop wijst...De ander heb ik nog niet gecheckt.
Waar?!
Loetie84 schreef:Goed kijken hoormaar dan kun je het zien op de foto! Zou het misschien te maken hebben met de hoeveelheid luxe in de auto?! Wij hebben een Mondeo en een Ka... In de Ka zit het niet voor zover ik weet. Dus je betaald gewoon voor dat driehoekje
peugotje schreef:In mijn ka zat bij je voeten links of rechts (of je aan de bestuurders kant of aan de bijrijderskant) dus aan de buitenkant dus, een dopje. Aan de kant waar de dop zit, stond er een benzine pomp op. Op de andere kant niks.
Arrabel schreef:Ik kom er net dus achter dat het implantaat in plaats van iNplantaat...
Bij een implantaat stop je er toch iets in... dan denk je toch aan IN-plantaat.. hahaha
Loetie84 schreef:peugotje schreef:In mijn ka zat bij je voeten links of rechts (of je aan de bestuurders kant of aan de bijrijderskant) dus aan de buitenkant dus, een dopje. Aan de kant waar de dop zit, stond er een benzine pomp op. Op de andere kant niks.
Das niet om aan te geven waar je tankdop zit!!!! Das voor als je een botsing hebt gehad en de benzinetoevoer is afgesloten!!!
Nemurin schreef:Voor ons duurt het nog altijd iets minder dan 3 kwartier van Zwolle naar Emmen hoor!