volgens mij is er in De Bilt zeker 8 cm gevallen...
EllaBellaah
Geplaatst: 03-02-12 19:26
Hier zijn ze ook nu pas aan het strooien, hadden ze misschien ook vannacht moeten doen...
Wij wachten nog op mijn broer, hij komt met de bus vanuit Utrecht maar heeft al een uur vertraging. Deed er met de auto ook een uur over naar Utrecht tijdens mijn rijles en normaal ben je er in 20minuutjes.
Paard vindt het wel leuk, maar niet als hij alleen buiten moet staan Dat is sowieso NIET leuk!
Het is flink koud geworden zeg,het vriest al aardig hard!
Yelly
Geplaatst: 03-02-12 19:58
Leuk topic dit
Van mij mag de sneeuw weer weg, het was een leuk dagje, maar nu ben ik er wel weer klaar mee, haha M'n paard heeft zich in ieder geval goed vermaakt Toen we vanaf stal naar huis reden (naar Haarlem), was het alweer -8
In Eindhoven heeft het vanmiddag zo hard gesneeuwd. Kon gelukkig nog thuis komen met het OV (met flinke vertraging) Hier in Roermond heeft het helemaal niet gesneeuwd!!
Iris82 - Ik had vandaag een liter spa en een slaapzak in de auto liggen. Niet nodig, maar ik heb over een stukje van een kwartier vandaag bijna een uur gedaan. Echt lang!
Holy Moly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is hier al -12,8 graden!!!!!! Dat kan nog wat worden vannacht!!!
Arvensis
Geplaatst: 03-02-12 21:43
hier −9, koelt momenteel erg snel af... heb paardje toch maar even een deken erbij opgedaan.. vind het zo moeilijk om te bepalen wat ze nodig zijn kwa dekens! doe niks anders dan elke keer voelen..
Ik heb er vandaag meer dan 3 uur over gedaan om van Delft naar Obdam te reizen Normaal is dat nog nieteens de helft! Maar goed, ik was al blij dat ik uberhaupt thuis kon komen. Er vielen om de haverklap treinen uit.
gohya
Geplaatst: 03-02-12 22:16
Ja en hier ist -14,4. Ik denk dat het in de nacht wel op -18 uitkomt.
Fee_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 22:16
Het kan -18 worden vannacht.
En onze verwarming doet 't niet. Het is echt heel koud binnen.
quartel
Geplaatst: 03-02-12 22:18
Fee_ schreef:
das nie leuk
Arvensis
Geplaatst: 03-02-12 22:20
Fee_ schreef:
getsie, dat is niet fijn! vroeg onder de wol gaan
telefoon geeft aan dat het hier nu −14 is.. tot nu toe heeft hij de temperatuur altijd goed gehad, maar twijfel nu toch een beetje..