Maar de brievenbuspost had ook op z'n vroegst vandaag weg gegaan en dan morgen in huis. Nu is het dan waarschijnlijk dinsdag, dus dat is maar 1 dag!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BoemPats schreef:Ik had een advertentie staan omdat ik een leasepaard zocht ( nu trouwens nog steeds ) krijg ik een bericht van Stephanie W. met daarin dat ik haar KWPN ruin en 3 welshjes kon gaan verzorgen zonder kosten. Nou dat is natuurlijk nog beter dan leasen en het was nog vlakbij ook! wat heen en weer gemaild, verteld ze dat ze ook 2 jaarlingen gaat kopen en als deze oud genoeg zijn ik wel kan helpen met inrijden. stuurt ze ook haar telefoonnummer mee. Ik bellen word er niet opgenomen. Verder nooit meer iets van gehoord. Laatst nog is nummer gebeld werd er opgenomen door ene Stephan B.
manonfleur schreef:BoemPats schreef:Ik had een advertentie staan omdat ik een leasepaard zocht ( nu trouwens nog steeds ) krijg ik een bericht van Stephanie W. met daarin dat ik haar KWPN ruin en 3 welshjes kon gaan verzorgen zonder kosten. Nou dat is natuurlijk nog beter dan leasen en het was nog vlakbij ook! wat heen en weer gemaild, verteld ze dat ze ook 2 jaarlingen gaat kopen en als deze oud genoeg zijn ik wel kan helpen met inrijden. stuurt ze ook haar telefoonnummer mee. Ik bellen word er niet opgenomen. Verder nooit meer iets van gehoord. Laatst nog is nummer gebeld werd er opgenomen door ene Stephan B.
Oe!
Wie weet wat er was gebeurd als je die echt ging verzorgen!
enzino schreef:manonfleur schreef:
Ik had een advertentie staan omdat ik een leasepaard zocht ( nu trouwens nog steeds ) krijg ik een bericht van Stephanie W. met daarin dat ik haar KWPN ruin en 3 welshjes kon gaan verzorgen zonder kosten. Nou dat is natuurlijk nog beter dan leasen en het was nog vlakbij ook! wat heen en weer gemaild, verteld ze dat ze ook 2 jaarlingen gaat kopen en als deze oud genoeg zijn ik wel kan helpen met inrijden. stuurt ze ook haar telefoonnummer mee. Ik bellen word er niet opgenomen. Verder nooit meer iets van gehoord. Laatst nog is nummer gebeld werd er opgenomen door ene Stephan B.
Oe!
Wie weet wat er was gebeurd als je die echt ging verzorgen!
Misschien mis ik de clou, maar kan Stephan niet de vriend van Stephanie zijn?
(of ben ik nou te netjes bij het vinden van een verklaring?)
Citaat:Jeetje dit had ik niet verwacht. Ik had hier namelijk dus echt geen problemen mee! Ik vind dit ook echt heel spijtig voor u dat u dit zo ervaart!
Nogmaals, ik had hier dus geen weet van, heb ze echt maar 3 x gebruikt waarvan alleen tijdens het rijden.
Ik hoop dat ze alsnog wel fijn zitten tijdens het rijden?
mvg Renee