Niet dat ik zo snel kon zien maar ik had mijn muts op dus lekker tunnelvisie. Wou alleen maar terug naar mijn bed...
Anoniem
Geplaatst: 14-02-12 11:54
M'n poezen zijn hier vandaag tegen elkaar wedstrijdje aan het houden. liggen ze samen op de bank hoor je eensubtiele "pfffrrrt", gaat 1 poes ruiken aan de kont van de andere. Laat poes 2 ook zo'n scheet, poes 1 gaat op haar beurt ruiken, niest en loopt weg
Ik heb gisteravond officieel aan m'n vriend bewezen dat ik best een scheet kan én durf laten in zijn bijzijn. Best wat klank, geen geur (gelukkig, lagen in bed) en hij kreeg er spontaan de slappe lach van. Heb ik mogen bekopen door nachtje stevig gesnurk én scheetsalvo in z'n slaap...
Ging hij vanochtend ook even vrolijk op de pot zitten met hun schuifdeurtje half open, z'n hoofd erdoor en de rest zat aan tafel. Gelukkig deed ie wel de deur dicht toen hij "aan zijn werk" begon...
Ben benieuwd wanneer we hier in dat stadium gaan komen
Anoniem
Geplaatst: 15-02-12 12:18
Arme K
Ben wel allang blij dat hij niet komt aandraven met "een dame doet zoiets niet", dan zat ie bij mij toch echt wel aan het verkeerde adres.
Vond ik gisteren ook wel grappig, had de 3 beesten samen in de piste gezet. Tink en hengst gingen aan de kont van de shet ruiken. Shet laat scheet en dropt een drolletje bovenop de drol van tink en hengst. trekken de 2 grote zo'n vieze snoet "eh, moet dat nu echt net als we aan je staart kroelen".
Beter als die keer dat m'n moeder m'n vos aan't bandageren was en hij een pakketje op haar arm dropte. Of die keer dat ik uitsloor (hoe ik dat kan doen op droge beton, ik weet het nog niet) en met m'n elleboog net naast een dampend pakketje viel.
Sja, dat ik geen dame ben, ik heb zo't gevoel dat K dat al weet
Dat spieren ontspannen net voor/ tijdens/ na het sterven, daar heb ik al van gehoord en het zelfs (in een paard, geluk bij een ongeluk) al meegemaakt. Maar in je slaap? Nu krijg ik angst voor sleep-overs.