Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Leuk..jurkje van Nelly besteld, krijg ik een heel ander jurkje bezorgd. Héél stom.
Nu heb ik dus nog steeds geen jurk, en wil nu even niet gelijk opnieuw iets bij hen bestellen.
En inmiddels begint de tijd toch ook steeds krapper te worden. Zalando en Wehkamp ken ik wel, H&M ook, maar er moeten toch veel meer sites met jurkjes zijn? In de stad ben ik al geweest, daar hing bijna niks aan feestjurkjes (het is voor een bruiloft). Ik heb iets nodig, feestelijke zomerse kleding heb ik echt helemaal niet..
Davinia_ schreef:DaniBanani schreef:Leuk..jurkje van Nelly besteld, krijg ik een heel ander jurkje bezorgd. Héél stom.
Nu heb ik dus nog steeds geen jurk, en wil nu even niet gelijk opnieuw iets bij hen bestellen.
En inmiddels begint de tijd toch ook steeds krapper te worden. Zalando en Wehkamp ken ik wel, H&M ook, maar er moeten toch veel meer sites met jurkjes zijn? In de stad ben ik al geweest, daar hing bijna niks aan feestjurkjes (het is voor een bruiloft). Ik heb iets nodig, feestelijke zomerse kleding heb ik echt helemaal niet..
Jeetje, wat stom zeg!
Op Otto.nl hebben ze ook wel erg leuke feestjurkjes vaak!
JuliaaahX schreef:Joyce, meestal is dat wel de bedoeling maar dat lukt in Frankrijk eigenlijk alleen in de wat grotere steden (Parijs, Montpellier), in deze stad kom je meestal toch op de grote ketens uit, omdat de rest niet leuk is..
Meliaforever, nu laat je me nog meer twijfelen haha!
Maartje, misschien bij de Pieces? Daar hadden ze een tijdje geleden zulke sjaals!