[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:17

Ik heb ook zo'n spijkerblouse, toen ooit eens bij de Sting gekocht... Maar ik vind het open echt niet leuk staan bij mezelf :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:17

DaniBanani schreef:
Leuk..jurkje van Nelly besteld, krijg ik een heel ander jurkje bezorgd. Héél stom.
Nu heb ik dus nog steeds geen jurk, en wil nu even niet gelijk opnieuw iets bij hen bestellen.

En inmiddels begint de tijd toch ook steeds krapper te worden. Zalando en Wehkamp ken ik wel, H&M ook, maar er moeten toch veel meer sites met jurkjes zijn? In de stad ben ik al geweest, daar hing bijna niks aan feestjurkjes (het is voor een bruiloft). Ik heb iets nodig, feestelijke zomerse kleding heb ik echt helemaal niet..

Jeetje, wat stom zeg!
Op Otto.nl hebben ze ook wel erg leuke feestjurkjes vaak! :j

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:19

Davinia_ schreef:
DaniBanani schreef:
Leuk..jurkje van Nelly besteld, krijg ik een heel ander jurkje bezorgd. Héél stom.
Nu heb ik dus nog steeds geen jurk, en wil nu even niet gelijk opnieuw iets bij hen bestellen.

En inmiddels begint de tijd toch ook steeds krapper te worden. Zalando en Wehkamp ken ik wel, H&M ook, maar er moeten toch veel meer sites met jurkjes zijn? In de stad ben ik al geweest, daar hing bijna niks aan feestjurkjes (het is voor een bruiloft). Ik heb iets nodig, feestelijke zomerse kleding heb ik echt helemaal niet..

Jeetje, wat stom zeg!
Op Otto.nl hebben ze ook wel erg leuke feestjurkjes vaak! :j

EN nu €20 euro korting bij besteding van €70 of meer :) .

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:21

-gaat kijken-
Hmm..is het ook allemaal net niet. Of strapless (zakt af), of wit (bruiloft dus kan niet) of zwart (te somber in mei) of te duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:04

goed zit voor het eerst ever (ben dan bijna 20 , maar kleding intereseert me geen drol :') ), te dubben wat aan te trekken. heb maat 50 en schoonmaat 43 , mijn vader heeft na 50 dienstjaren (ben stiekem super trots , doe dat maar na 50 jaar bij dezelfde baas) op 15 mei een feestje op zijn werk. nu wil ik voor de verandering eens wat anders aan , altijd maar spijkerbroeken die afzakken en vesten en truien met een simpel t-shirt eronder. heb liever geen v halserig gedoe en geen rokjes , verder sta ik open voor alles *D en met schoenen is lastiger , geen hakken ofzo kan eventueel mijn nette nikes aan trekken (ja ze zijn aardig net :P ) die zijn felgeel met wit naja daar maak ik wel een foto van asap :) iemand die een handje helpen kan??

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:21

Wat vind je van een tuniek met een legging? Zoiets? http://www.hm.com/nl/product/98226?arti ... le=98226-C

En qua schoenen, felgele met witte nikes klinken totaal niet netjes :=
Misschien enkellaarsjes of een simpele ballerina? Van Haren is niet duur en heeft ook schoenen in maat 43.

Of als je het simpel wil houden, wanneer je normaal alleen shirts met vesten draagt kun je er ook voor kiezen om in plaats van een vest een colbert aan te doen. Is toch weer net iets gekleder.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:44

Ik ben op zoek naar een aantal dingen:
- Spijkerbloes (zag een leuke van de Zara in dit topic)
- Een bordeauxrode broek
- Shirtjes met (vintage)printjes

Nu ga ik morgen 'shoppen', shoppen tussen haakjes omdat dat gaat plaats vinden in Frankrijk (Bèziers). Er zijn daar sowieso een Mango, Zara, H&M en een warenhuis La Fayette, maar ga ik daar vinden dat ik zoek? :D

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:48

Ik weet dat ze bij de H&M nu een stoere broek met ritsjes hebben in het bordeaux rood. :)
Laatst bijgewerkt door ENOMIS op 26-04-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:48

bij de zara ga je waarschijnlijk dat spijkerbloesje vinden :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:17

Afbeelding

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:18

Als je naar Frankrijk gaat, ga je toch zeker wel andere winkels in dan die grote ketens die je in Nederland ook hebt? Ik snap dat nooit, ga je naar het buitenland, maar ga je alsnog de mainstream winkels bezoeken. Júíst de leuke kleine boetiekjes in waar ze net wat anders verkopen dan de rest van de wereld al mee loopt! :j Have fun!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:21

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:48

hallo meiden, mijn excuus dat ik zo kom binnenvallen maar ik kwam deze sjaal tegen en vind hem wel erg leuk maar helaas is hij op die site uitverkocht..
Hebben jullie mischien een idee waar zo`n sjaal nog meer te koop is?

Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:25

Ik ben even snel en wanhopig op zoek: is er iemand die het Bavaria jurkje per ongeluk een keer te veel besteld heeft? En 'm aan mij wil verkopen?

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:20

Joyce, meestal is dat wel de bedoeling maar dat lukt in Frankrijk eigenlijk alleen in de wat grotere steden (Parijs, Montpellier), in deze stad kom je meestal toch op de grote ketens uit, omdat de rest niet leuk is.. :(
Meliaforever, nu laat je me nog meer twijfelen haha!
Maartje, misschien bij de Pieces? Daar hadden ze een tijdje geleden zulke sjaals!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:37

Ik ben toch wel benieuwd naar een foto van de nette nikes die geel met wit zijn :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:42

JuliaaahX schreef:
Joyce, meestal is dat wel de bedoeling maar dat lukt in Frankrijk eigenlijk alleen in de wat grotere steden (Parijs, Montpellier), in deze stad kom je meestal toch op de grote ketens uit, omdat de rest niet leuk is.. :(
Meliaforever, nu laat je me nog meer twijfelen haha!
Maartje, misschien bij de Pieces? Daar hadden ze een tijdje geleden zulke sjaals!

En meestal verschilt de collectie ook wel wat per land dus misschien kom je toch nog met dingen thuis die je hier niet kan vinden. :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:08

Ik heb zwart! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:11

Ik heb gisteren deze gekocht <3

Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:12

Geweldige schoenen hierboven <3 Kan je er ook nog beetje op lopen of zijn het echte zit-schoenen? :+

Martine, phoe, moeilijk. Ik zal eventjes in je kledingkast kijken. En als je budget het toe laat misschien wel gewoon zwart en een leuk kleurtje kopen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:15

Ze passen perfect :D Nu alleen hopen dat ze niet teveel uitlopen oid :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:17

Wow die pumps zijn gaaf :D

Ik ga voor bruin. Die roze heb ik aan gehad in de winkel, maar had niet genoeg geld bij me... Roze was echt superknal! Maar ben bang dat je daar snel op uitgekeken raakt :=

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 18:31

Mooi eenitraM!
En die pumps hierboven ook! :~

Ik heb nóg een jurkje besteld.. :o
Afbeelding

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 18:37

Picassox schreef:
Ik ben even snel en wanhopig op zoek: is er iemand die het Bavaria jurkje per ongeluk een keer te veel besteld heeft? En 'm aan mij wil verkopen?

De action heeft hem? Of bedoel je die juist.?