En ik had nog een vraag Ik had ook eens zitten kijken naar die flipcases voor je telefoon, aangezien die van mij ook nogal eens een stuiter maakt, maar hoe zit je telefoon daar nou in vast? Klikt ie er gewoon in? En zit dat wel een beetje stevig, niet dat ik dat hoesje eens onhandig open maak dat mn telefoon alsnog op de grond stuitert
Nou ik heb ze gekocht voor 15 euro op Ebay, het is echt 10x niks. Er zit veel te weinig haar aan om je haar te verlengen. Het ziet er echt heel raar uit...
Skessa_
Geplaatst: 25-01-12 16:39
Ah oke, thanks!
Dan laat ik voorlopig maar even voor wat het is, maar soms heb ik zooooo'n last van koopdrang, echt vervelend
Er ligt een briefje van TNT op de deurmat dat er een pakje voor mij op het postkantoor ligt. Ik moet tekenen voor ontvangst. Zal dat van Ebay zijn? Ik heb nog nooit een pakje gehad waar ik voor moet tekenen...
Ja, tekenen moet je sowieso wel maar hij is zeg maar speciaal verzonden (aangetekend?). Normaal gooien ze m'n pakje bij de buren maar nu moet ik hem helemaal ophalen?
Ik vind .nl zoveel fijner.. en krijg als ik op werelwijd klik gewoon alles te zien. Daarnaast koop ik het meeste met Nu kopen en op .com zijn dat gewoon dezelfde lettertjes