Waaaaaaaaaaaarom was het vandaag zo heerlijk lekker warm en was het zodra de zon wat onderging zooooo onwijs koud?
Het was heerlijk vandaag! Vanmorgen was het koud, maar de rest van de dag en zelfs vanavond nog prima te doen buiten. Als je in beweging bent.
Ingmar_ schreef:Waaaaaaaaaaaarom was het vandaag zo heerlijk lekker warm en was het zodra de zon wat onderging zooooo onwijs koud? Elk voordeel heeft zn nadeel he
BRRRRRRRRRRR 0,9 graden buiten.....Gelukkig hoef ik pas over een uur naar buiten, hopen dat het dan wat warmer is....winter
Ingmar_ schreef:Waaaaaaaaaaaarom was het vandaag zo heerlijk lekker warm en was het zodra de zon wat onderging zooooo onwijs koud? Hier is het gewoon heel de dag koud geweest Hoe blauw de lucht gisteren was, zo grijs is het vandaag. Vanmorgen was het ook weer erg mistig.
Hier is het best wel mistig, en heel erg koud. Naja ik vind het wel lekker. Ben je ook snel wakker Als t maar niet gaat regenen
Vanochtend erg koud en mistig. Daarna was het helemaal dichtgetrokken. Nu schijnt het zonnetje weer .
Smiddags toch een heerlijk zonnetje. Maar een winterjas en sjaal kon je wel hebben vandaag. Brr, kouddd. *mag ik een winterslaap gaan houden? *
Vanmiddag even heerlijk een half uurtje in ze zon gezeten in mijn pauze. Heerlijk! Ik loop gewoon nog in mijn blazer met een sjaal. 's Ochtend en 's avonds wel een vestje er onder, anders toch wel wat koud.