Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:oke, we hebben een uur ofzo jongensnamen bekeken (volgende keer zijn de meisjesnamen aan de beurt) en hebben een lijst met mogelijke namen gemaakt. Dit zijn alle namen die we wel oke of zelfs leuk vonden.
Ik kan nu al zeggen dat de meeste de volgende keer weer weggestreept zullen worden.
Ben benieuwd welke jullie leuk vinden
Esra / Ezra
Luca
Fabian
Felipe
Leon
Martijn
Thijmen
Yorick
opisop_shop schreef:oke, we hebben een uur ofzo jongensnamen bekeken (volgende keer zijn de meisjesnamen aan de beurt) en hebben een lijst met mogelijke namen gemaakt. Dit zijn alle namen die we wel oke of zelfs leuk vonden.
Ik kan nu al zeggen dat de meeste de volgende keer weer weggestreept zullen worden.
Milan
Kyran / Kiran
Martijn
Stijn
Sem
Thijs
Tygo
Yorick
Konstantine schreef:Ach, zo las ik vanmiddag in de krant over de geboorte van een "Chevelle".
Zou het zelf niet kiezen, maar vond het niet echt lelijk.
Yannick
Luca
Lucas
Thomas
Fabian
Sem
Thijs
Tristan
Yorick
Citaat:Maar liefst twee celebs noemden hun dochter Piet: muzikant Jan Rot (voluit: Maantje Piet, zusje van Elvis, Rover en Wolf) en actrice Caro Lenssen.
Bron: voornamelijk
Sophie_midas schreef:Ik ken meerdere Jeppe's
Quidou schreef:Yolien schreef:Mijn zusje heet Pleunie en Jolien (ikke dus) hoor je hier ook niet heel veel, al vind ik dat een heel gewone naam.
Jolene Jolene Jolene Jolene I'm begging of you please don't take my man!
Opisop_shop schreef:Yannick / Jannick Jansen - leuk, maar erg Anky misschien?
Esra / Ezra Jansen![]()
Leon Jansen![]()
Hugo Jansen![]()
Ivo Jansen![]()
Martijn Jansen![]()
Mathijs Jansen![]()
Stijn Jansen![]()
Thijs Jansen