Wij hebben in dokkum alleen wat regen gehad, maar om het nu verschrikkelijk te vinden nee dat ook niet nee. Maar daar in tegen even verder op op de boerderij hebben ze noodweer gehad en hebben ze alle paarden naar binnen gezet. Vaak blijven alle haflingers buiten staan maar ook deze stonden binnen vandaag. Dus dan is het echt wel los gegaan. Toch appart dat het zo kan verschillen met een paar km. Vanavond nog een paar druppen gehad trouwens
Bren79
Geplaatst: 12-07-10 21:05
Hier viel het vanmiddag nog redelijk mee als ik de rest zo lees, hoor, en gezien heb, maar was geen pretje aangezien we met paard op pad moesten(gelukkig voelde deze zich veilig in de trailer) vanaaf gewoon weer in het land gezeten, gras en grond was gewoon alweer droog, zo te zien krijgen wij hier zo ook nog weer wat regen
Blacky
Geplaatst: 12-07-10 21:05
ik ga ff filmen en doen want de hel is hier losgebroken ( groningen )
vanochtend was het hier best raak, van mij mag dat best welw eer gebeuren! Effe flink water uit d elucht ( t liefst natuurlijk snachts ) Vind t ook iets gezelligs hebben die onweer ( als je veilig binnen zit ). Gelukkig is t morgenw elw eer droog en een aangenaam temperatuur, eindelijk weer fatsoenlijk rijden