verootjoo schreef:Voor het gemak even aangenomen dat er een C teveel staat in het woord dat Kuggur typte, en zij dus falsifieerbaarheid bedoelde
Dank je, dat bedoelde hij inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:verootjoo schreef:Voor het gemak even aangenomen dat er een C teveel staat in het woord dat Kuggur typte, en zij dus falsifieerbaarheid bedoelde
Dank je, dat bedoelde hij inderdaad
Heino schreef:christel1857 schreef:Me 2
Jij sloot het bestaan van God toch niet uit Christel? Je wist het alleen niet zeker, toch? En daarom geloof je niet tot het tegendeel bewezen is?
Ingmar_ schreef:christel1857 schreef:Hij had het ook niet over jou.
Dat weet ik, maar hij zei het behoorlijk algemeen, dus ik voel me daar wel degelijk door aangesproken.
Heino schreef:Mwoah, eerder agnost denk ik. Betekent letterlijk "(nog) niet weten"
Ingmar_ schreef:Ik verdiep me genoeg in de aarde waar ik op rondloop, daar ken je mij niet goed genoeg voor. Mijn algemene kennis over de aarde gaat behoorlijk diep en hoe lang de aarde al bestaat staat niet in mijn interesse-lijstje. Ik kan me dan beter op andere zaken richten. Hoe de mens zich heeft ontwikkeld [de Homo Sapiens dus] vind ik wel interessant, maar theorieën over hoe oud de aarde is trekt me totaal niet. Ik vind dit geen beperking in een denkwijze, maar meer een interesse-punt.
Ingmar_ schreef:Ja, maar mijn interesse gaat dan meer vanaf de grote rijken als de Perzische, Griekse en Romeinse rijken tot aan nuDe rest boeit me niet zo
christel1857 schreef:Ingmar_ schreef:Ja, maar mijn interesse gaat dan meer vanaf de grote rijken als de Perzische, Griekse en Romeinse rijken tot aan nuDe rest boeit me niet zo
Nou dan weet je het nu he4,6 miljard jaar wordt door de meeste mensen aangenomen als huidige schatting van de leeftijd van de aarde. Over 10 jaar denken we misschien weer iets anders, wie zal het zeggen
Voorlopig is dat de beste schatting voorhande.
Ingmar_ schreef:Persoonlijk vind ik 4,6 miljard echt niks. Komt vooral door m'n christelijke opvoeding, maar ook omdat ik al dat tijdsbestek niet snap en omdat ik helemaal niets met de evolutietheorie heb. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Heino schreef:christel1857 schreef:Ja, op het verval van isotopen idd
Jeuj
Ik heb zelf een halfjaar skeletanalyse gedaan, dus menselijke skeletten analyseren en daar kwamen ook dat soort dingen bij kijken
En een hele berg fysische antropologie, oftewel, evolutie van mens (lichamelijk gezien zegmaar)