Kan jammer genoeg maar 1x pw (soms zelfs maar 1 x per 2 weken als hij het heel druk heeft..

Ook wel mijn eigen schuld, met die stomme theorie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Volgens mij ben ik de enige die al vanaf juli bezig is
Kan jammer genoeg maar 1x pw (soms zelfs maar 1 x per 2 weken als hij het heel druk heeft..) en heb 2 maanden niet gereden vanwege vakantie/sneeuw/uitval etc.. Maar toch vind ik het veel te lang duren.
Annn schreef:Plien91 schreef:Ik ben vanaf oktober bezig, ook aardig lang vergeleken met de rest. Maar kan helaas maar 1u per week lessen, soms ook een week niet...
Heb nu precies 6 maanden rijles en pas 24 uur gereden.
Schiet niet op op die manier he..
Aranel schreef:Annn schreef:Volgens mij ben ik de enige die al vanaf juli bezig is
Kan jammer genoeg maar 1x pw (soms zelfs maar 1 x per 2 weken als hij het heel druk heeft..) en heb 2 maanden niet gereden vanwege vakantie/sneeuw/uitval etc.. Maar toch vind ik het veel te lang duren.
Ik ook hoor!! Eind juli eerste les gehad, toen in augustus verder i.v.m. vakantieEn ik kan dus ook maar 1x per week.. Heb jij al een afrij datum?
raket schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben erg blij voor jullie, maar zie ook groen van jaloezie....
Ik kan gewoon echt niet afrijden.... Maar het stoppen met lessen en rijden heeft me al zoveel rust gegeven, stiekem blijf ik hier wel meelezen hoor.....
Heb voor mezelf een pauze ingelast tot 1 mei.
Dan kan ik nog 1x afrijden voordat de medische keuring afloopt.
raket schreef:raket schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben erg blij voor jullie, maar zie ook groen van jaloezie....
Ik kan gewoon echt niet afrijden.... Maar het stoppen met lessen en rijden heeft me al zoveel rust gegeven, stiekem blijf ik hier wel meelezen hoor.....
Heb voor mezelf een pauze ingelast tot 1 mei.
Dan kan ik nog 1x afrijden voordat de medische keuring afloopt.
Even een qoute van mezelf. Ik ben toch doorgegaan met lessen, bij rijschool met mensen met gevolgde scholing voor faalangstigen
En wonder boven wonder ben ik geslaagd. Heb nu een week mijn rijbewijs en heb al aardig wat kilometers gemaakt.
Auto had ik al, dus konmet spoedaanvraag direct rijden. En het voelt heerlijk.
Alle medegeslaagden: gefeliciteerd. Alle medegezakten, komt goed!
Annn schreef:Volgens mij ben ik de enige die al vanaf juli bezig is
__KELLY schreef:Gefeli Lindsey... Las het al bij verhaal van de dag op hyves
![]()
Brrr ik moet over 2 weken ook .. hoop dat ik dan net als jou in 1x slaag want ben een beetje gelijk met jou begonnen volgensmij
En wat voor auto doe jij? Ik hou mn scooter gewoon. Kan altijd een auto van hier pakken als ik wil. Ik kan wel een auto betalen maar die maandelijkse lasten aan de auto vind ik een beetje veel.